Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 4,509 total)
  • Author

Frida,Jäkla grym rygg och baksida axlar, eller ja hela axlarna var ju bra:up:
    Palle din värsting:up:

yra wrote:
    Längesen jag skrattat så mycket som när jag såg bilderna på Palles Freaky Face Day! Heeelt underbaaart kul!! Bilderna gjorde verkligen min dag.

Får ta o tänka på dom när han som tyckte att jag ser så sur ut kommer in på jobbet nästa gång så ska han få se på ett riktigt smil Ha ha!

Me love din rygg Frida…snyyygg!!

Hoppas ni får det mysigt i helgen…Ser fram emot att få träffa Zeke på måndag..

Puss puss o gonatt…

Hrrrm..jag försökte stoppa Frida från att lägga ut dom bilderna men hon skulle promt ha med dem 👿 men va f*n man kan ju inte alltid vara asläcker :P /P

Tack ang ryggen gumman, det känns som det börjar släppa lite nu iaf (men än är det lång väg att vandra) Haha ja du får nog le brett mot honom (kunden) ett tag framöver -men klarar du galant jue!!
    Helgen kommer bli jättebra! Hoppas Zeke & Bina gillar varandra bara… KRAM saknar dej -längesen vi sågs jue![/b] /F

Exhale Freddan wrote:
    Frida,Jäkla grym rygg och baksida axlar, eller ja hela axlarna var ju bra:up:
    Palle din värsting:up:

Tack beffen!! P&F

Sjukt bra baksida på första bilden, Frida!

Nu drar vi nedåt landet.
    I dag blir det armar i Kalmar, vila + i morrn & ben i Ronneby söndag

See ya´ll![/b]:wazzup:

//Palle&Frida

Börjar ”tighta” till er nu, lycka till framöver.

maskin wrote:
    Börjar ”tighta” till er nu, lycka till framöver.

Thanks feel food…love it….P o F

Börjar se riktigt bra ut :up: kör nu hårt.
    Vi ses på DC .

kanon bra form på er båda!!! avundsjuk ;)

tack för eran inspirerande träningsjournal, lycka till båda två jag tror på er det ser kanon ut :)

Du börjar se hård ut nu Frida och Palle också. :)
    Bara att fortsätta med det ni gör eftersom det fungerar alldeles utmärkt.
    Efter du tävlat på LP får du ge mig tips och tricks så jag kan göra lika bra ifrån mig som du kommer göra.:emo-thumb

Hej Frida kul att se dig vi ska tävla i samma viktklass på lucia du är i bra form..Diana

Hello love!!

Ville inget speciellt förut..inga batterier i mobilen bara o så var jag nere på gymmet..

Peter har mätt mig…16,95% eller nåt sånt.. Det var jättehärligt att få magfläsket klämt med en tång ha ha:p

Jobbar ju dag imorgon så det blir lite svårt med morgoncardion…vill juuuu:(

Du kan väl slå en pling sen..får jag se Zeke imorgon förresten? Ser fram emot det juu:P

Puss puss

yra wrote:
    Hello love!!

Ville inget speciellt förut..inga batterier i mobilen bara o så var jag nere på gymmet..

Peter har mätt mig…16,95% eller nåt sånt.. Det var jättehärligt att få magfläsket klämt med en tång ha ha:p

Jobbar ju dag imorgon så det blir lite svårt med morgoncardion…vill juuuu:(

Du kan väl slå en pling sen..får jag se Zeke imorgon förresten? Ser fram emot det juu:P

Puss puss

Tja babe…jo jag kommer o kollar dig i morgon!!!
    Kram Zeke

Palle wrote:
    Tja babe…jo jag kommer o kollar dig i morgon!!!
    Kram Zeke

Ser fram emot en date Zeke;) Tror att vi kommer att trivas ihop. Gillar du att va ute i skogen o springa? Kanske kan ta en tur nån dag?8)

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.