- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2006 at 18:53 #784359Anonym anvandareMember
Hej igen!!
Har ju glott runt lite o tjuvkikat på allas fina journaler o jag vet att du tycker att jag ska starta en Frida, men jag har insett att jag är alldeles för feg: Alla e så duktiga här juuuu…känns inte som man har så mkt o komma med…förutom vader då he he:P
12 november, 2006 at 19:15 #784360Anonym anvandareMemberyra wrote:Hej igen!!Har ju glott runt lite o tjuvkikat på allas fina journaler o jag vet att du tycker att jag ska starta en Frida, men jag har insett att jag är alldeles för feg: Alla e så duktiga här juuuu…känns inte som man har så mkt o komma med…förutom vader då he he:P
Jag är inte duktig.. har slarvat en del med min träning.. men med tiden kommer resultaten.. :up: alla är vi nybörjare i början..
12 november, 2006 at 21:55 #784361Anonym anvandareMember:up: Tja….alla muscle lovers!!!
Hemma igen, vart söder ut denna helg… Träffat gymfolk o tränat…
Hanna Augustsson (-52) Har hjälpt Frida med poseringen, ser riktigt bra ut nu..efter massor av sura miner:| ,Fredde o jag satt nöjt o tittade på med massor av snabba kolisar… i stugan!!
sista ätardagen…så gott med energi…men de är ändå skönt o vara inne på målrakan nu…
För er som går i 52an vill jag tala om at Hanna smider tävlingsplaner….tror hon bjuder på kanonform redan nästa höst!!!
Ska fylla på med käk nu,innan Zeke o Bina drar ut oss på fettförbränning:P
Love Palle Frida13 november, 2006 at 10:37 #784362Anonym anvandareMemberHad a couple of cool visitors at The Zone shop last weekend![/b]
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/PALLEFRIDA/pallefrida.jpg]Click on link for more:
[http://www.zonecapone.com/profiles/PALLE.htm]ZONE[/b]
13 november, 2006 at 10:43 #784363Anonym anvandareMemberhm zone… har du oxå för lite kolisar i dig el har jag räknat fel men 9 veckor till lucia förra veckan?? hm är väl inte oktober nu va el???
13 november, 2006 at 10:48 #784364Anonym anvandareMemberAnders Carlsson wrote:hm zone… har du oxå för lite kolisar i dig el har jag räknat fel men 9 veckor till lucia förra veckan?? hm är väl inte oktober nu va el???ooPS MY BAD…FIXAR..lol!
ZONE
13 november, 2006 at 12:39 #784365Anonym anvandareMemberFrida, hur ser du på dina chanser på Lucia i år?
Mvh,
13 november, 2006 at 13:42 #784366Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Hej Magnus. Hur ser du på dem?Magnus?? Jag heter Per Ska jag vara ärlig Frida så har jag dig som pallkandidat! :emo-thumb
Mvh,
13 november, 2006 at 14:46 #784367Anonym anvandareMemberSer ju jäkligt bra ut på bilderna! Det var byggning -57 och par du skulle köra va? Ingen bf alls? Inte ångrat dig? 3v och 6 dgr kvar att kämpa! Har precis som du målet att ta mig ända fram!
13 november, 2006 at 18:09 #784368Anonym anvandareMembermaglin wrote:Magnus?? Jag heter Per Ska jag vara ärlig Frida så har jag dig som pallkandidat! :emo-thumbMvh,
Jag håller med dig.Tror oxå på att Frida har en pallplats
Hoppas det tycker du är grym :emo-thumb
Även Palle har en grym symetri13 november, 2006 at 19:30 #784369Anonym anvandareMemberNi båda har en grym fysik.. Ska bli intressant att se hur det går för er.
13 november, 2006 at 20:02 #784370Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Had a couple of cool visitors at The Zone shop last weekend![/b][img=http://www.zonecapone.com/bilder/PALLEFRIDA/pallefrida.jpg]Click on link for more:
[http://www.zonecapone.com/profiles/PALLE.htm]ZONE[/b]
Så ska de se Ut!! :buttrock:
13 november, 2006 at 22:15 #784371Anonym anvandareMemberyra wrote:Hello love!!Ville inget speciellt förut..inga batterier i mobilen bara o så var jag nere på gymmet..
Peter har mätt mig…16,95% eller nåt sånt.. Det var jättehärligt att få magfläsket klämt med en tång ha ha:p
Puss pussUrsäkta att jag kapar eran tråd Frida och Palle, men skam går på torra land.
yra har massor, massor av muskler och ett inte helt oangenämt lager av tunnt kvinnligt hull över dem. Tjejer fattar sällan det här men Palle vet vad jag menar…
I tron att hon är ”mullig” så mätte jag henne på skoj – seven-site-method och fick snarliga, fast lite lägre värden än de hon får från impedansmätaren. Fortsätter hon att äta av Guds stora skafferi, tränar på med massiva basövningar (hon gör nästan hela chins numer) och vi arbetar runt hennes vinkel i ryggen så blir hon typ bauta-bra. Nästa stjärna från Hammarby. Mullig är hon dock inte. Fit ligger sanningen, både mätt och vägd, närmare. yra ska ha en egen tråd snartLizard
13 november, 2006 at 22:39 #784372Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Jag håller med dig.Tror oxå på att Frida har en pallplats
Hoppas det tycker du är grym :emo-thumb
Även Palle har en grym symetriPallplats eller inte!?!?![/b]
De här är ju fridas debut…ser tävlingen som en kul avslutning
på ett (diettest)…Hitills har allt funkat som jag vi vill…förutom fridas tävlingsnojja…som fungerar som en skön turbo, nu när de sista ”godissynderna” ska brännas bort!!!
Kul att du gillade min symetri…kämpar för att vi ska se bra ut tillsammans För TEAM ZONE på vårens gp
love Palle13 november, 2006 at 22:43 #784373Anonym anvandareMemberJag vill ha mer bilder
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.