- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2006 at 22:46 #784374Anonym anvandareMemberLizard wrote:Ursäkta att jag kapar eran tråd Frida och Palle, men skam går på torra land.
Lizardha ha.. det där borde jag räknat ut att du skulle göra Lizard;)
Frida älskling! När kommer det fler bilder på dig? Den som är upplagd på dig o Palle nu sist är ju jättefin..blir extra kul när man klickar på länken oxå Very proud of you:|
Gillade Zeke som fan förresten, lånar honom gärna lite på onsdag för en skogstur:)
13 november, 2006 at 22:53 #784375Anonym anvandareMemberUnder vår utflykt i helgen lyckades vi åka ifrån kameran i Kalmar
But no worries…den ligger på lådan på väg hem fulladdad med bilder :up:
13 november, 2006 at 22:58 #784376Anonym anvandareMemberyra wrote:ha ha.. det där borde jag räknat ut att du skulle göra LizardFrida älskling! När kommer det fler bilder på dig? Den som är upplagd på dig o Palle nu sist är ju jättefin..blir extra kul när man klickar på länken oxå Very proud of you
Gillade Zeke som fan förresten, lånar honom gärna lite på onsdag för en skogstur
Jovisst fasiken visste man att Lizzie skulle smygreklamera dej här Men vi håller med om att din journal är efterlängtad…du har ju en given ressigör till dina kommande megainspirerande filmsnuttar i Lizard oxå.
En hel chins??? -Upp till bevis imorgon bruttan! //Palle&FridaBuhu. Jag mår inget vidare. Har sett lite bilder på mina ”medtävlande” Shit vad jag känner mej liten och ”spetig” Men jag ska kämpa in i det sista & hade det inte varit för Palle hade jag kastat in handduken för läääängesen! Ja, bilden Zone tog var fin (lite fet bara :ph34r: )
Jag är stolt över DEJ, satan vad din kropp förändrats på kort tid -BRA jobbat tjejen!! //Kram FZeke hälsar att han mycket gärna springer i skogen med dej på onsdag. han låter oxå hälsa att han finns på plats från kl 6.30…bara komma ner och ropa på honom. Koppelförbud dock säger han bestämt
13 november, 2006 at 22:59 #784377Anonym anvandareMemberRebecca_Gbg wrote:Jag vill ha mer bilderFörhoppningsvis imorgon :emo-thumb
13 november, 2006 at 23:42 #784378Anonym anvandareMemberKämpa på nu. Jag tror på dig Frida. Även om du inte skulle ta pallplats är du garanterat den snyggaste av dem alla
14 november, 2006 at 00:09 #784379Anonym anvandareMembermaglin wrote:Kämpa på nu. Jag tror på dig Frida. Även om du inte skulle ta pallplats är du garanterat den snyggaste av dem allaSnäll du är, o snyggare blir hon!!! Min lilla ”Nojja” drog nämligen nyss ut med Zeke för o lura bort lite midja…Envis så de gör ont..love her my powergirl:emo-thumb
14 november, 2006 at 00:17 #784380Anonym anvandareMemberPalle, dubbel biceps hos Zone var ju kallas bra:up:
14 november, 2006 at 05:15 #784381Anonym anvandareMemberhaha idag va jag uppe före er :p
ville önska er en fin dag.kör hårt:emo-thumb
kramar snuttan14 november, 2006 at 06:59 #784382Anonym anvandareMemberVar inte orolig Frida. Du ser jättebra ut! Kör hårt sista veckorna nu bara.
14 november, 2006 at 07:52 #784383Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:…Jag erkänner motvilligt att jag är en halvkass förlorare…Hahahahaha! Dagens understatement – Du är en utomordentligt genomusel förlorare och den i särklass störtsa tjurskallen jag skådat Sånt som bygger vinnare med andra ord.
Lizard
14 november, 2006 at 08:04 #784384Anonym anvandareMemberDu är INTE fet på bilden..du är STOOOR o KRALLIG:nod
Håller med Lizard om att det är egenkaper som dina som bygger vinnare:D
Nice då ska jag ta en sväng med Zeke imorgon..ska se om vi kan springa lite;)
puss puss
14 november, 2006 at 09:45 #784385Anonym anvandareMemberallt ser bra ut.. palle är grymt stor.. hur länge har han tränat?
14 november, 2006 at 12:54 #784386Anonym anvandareMemberEn annan skulle vara glad om man fick köra lite cardio. Har precis dragit på mig en dunder förkylninig (andra veckan på dieten) känns väl sådär kul..
Det är bara att kämpa vidare, tror att det kommer gå bra för er båda!
14 november, 2006 at 13:33 #784387Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Morgoncardio– Crosstrainer 60 min (F) (lite tjurig på Palle för att han minskar i fett utan att köra cardio just nu, för så där himlastormande kul tycker jag nog inte att crosstrainern är…)[/b]Ungefär som mig å min sambo då.. han går ca 5 h /v å jag måste gå 18 h orättvist!!! Lycka till nu! :up:
14 november, 2006 at 13:59 #784388Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:mia_81 wrote:Ja det är himla orättvist! Men Mia!! Vilken form du kommit i! Grymt impad av din viljestyrka!! :worship: ett stort lycka till, till dej med!Tack, tack!!! Ska kämpa mig ner ca 3,5 bf % till innan lucia, vill man så går det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.