Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 4,509 total)
  • Author

Börjar se riktgt bra ut nu Palle o Frida :emo-thumb Palle kommer hända mkt när du fyller på med kolisar är jag säker på :nod

~Frida~ wrote:
    Man kan väl milt uttryckt säga att jag låg aningen för lågt på kcalintag/dag innan jag fick hjälp…

Ulrika;) är det du på avataren???? Då får jag nog retirera :frust: (SKITsnyggt!!)

True.
    Man kom in på gymmet efter en helg och du hade du tappat, typ, fem kilo. Ms Jo-Jo.
    Bra av Palle att sätta dig på plats framför tallriken. Men sen är han van att fodra både sig själv och sin hund :)

Ni ser mig, men jag vet inte om jag är vid medvetande, på lördag. Film.

P

~Frida~ wrote:
    Man kan väl milt uttryckt säga att jag låg aningen för lågt på kcalintag/dag innan jag fick hjälp…

Ulrika;) är det du på avataren???? Då får jag nog retirera :frust: (SKITsnyggt!!)

Tack! 😮
    Men jag har ju bara klippt ut det bästa jag har, dessutom är jag rätt liten och ynklig i jämförelse mot er andra. Så är det någon som ska gå och gömma sig på tävlingsdagen så är det jag :ph34r:
    Är varken stor eller stark så min enda chans är att bli riktigt hård så det lilla jag har syns och nu efter 46 veckor def så börjar jag hårdna till en aning.
    Helt rätt med kaloriintaget, det går inte att svälta sig i någon bra form, du/ni verkar att ha hittat precis rätt balans och det är det som är det svåra, bra jobbat!
    Kämpa på nu bägge två, ”bara” 3 veckor kvar nu!!

~Frida~ wrote:
    -eller så var det kanske de assnygga träningskläderna du lånat av ngn som fick dej att se så het ut :|

Var nog definitivt kläderna som gjorde det..he he

Nice bilder..om inte Frida vinner betterbodies modelsearch är det nåt som är allvarligt fel med världen! Då vill jag inte va me längre

Palle! Du e oxå fin;)

Ser fram emot film på lördag:D

Dessa axlar du har frida går inte av för hackor.GRYMMA
    :pop: (gillar popcorn killen som du kanske märkt*L*):pop:
    ha en fin dag båda två.
    kram snuttan

~Frida~ wrote:
    Ska snart iväg & köra armar, egentligen är det rygg på schemat men Lizard ska ställa upp med filmkameran imorgon & då kände vi att det ryggpass passar bättre på film än ett armpass -för denna gång iaf :P Men känner jag Lizzie rätt så kommer han vilja att vi ska köra helkroppsprogr för att få en variabel rulle :) (-7.00 sharp i morgon Ödlan!)[/b]

….känner du mig rätt vill jag ha dig evil och känner jag tittarna rätt vill de ha dig i thights och bara bootyshots :P

Sitter på ett duktigt försenat tåg upp från Götlabårrj och äter bars i väntan på…vadå..?! Macka med dubbla smörlager och en bit nedsaltat dött djur..? Brukar det vara i alla fall. Fast det kanske låter underbart för den som stirrar ned i en Tupperwarelåda fylld med quinoa och kall kyckling? Diet är inget för mitt behov av njutning.

Ska plåga mig upp men ni får vara snälla med farbror. Klockan 7 är för tidigt för andra tankar än de som brukar vistas i dödens väntrum. Finns det kaffe?

Lizard

Lizard wrote:
    ….känner du mig rätt vill jag ha dig evil och känner jag tittarna rätt vill de ha dig i thights och bara bootyshots :P

Sitter på ett duktigt försenat tåg upp från Götlabårrj och äter bars i väntan på…vadå..?! Macka med dubbla smörlager och en bit nedsaltat dött djur..? Brukar det vara i alla fall. Fast det kanske låter underbart för den som stirrar ned i en Tupperwarelåda fylld med quinoa och kall kyckling? Diet är inget för mitt behov av njutning.

Ska plåga mig upp men ni får vara snälla med farbror. Klockan 7 är för tidigt för andra tankar än de som brukar vistas i dödens väntrum. Finns det kaffe?

Lizard

Macka med dött djur…allt låter gott nu!!
    Har nyss vart på gymmet o läxat upp armarna…sparade biccarna till din rulle!!!
    ”kaffe ” gud visste vad han gjorde när han sådde de fröet!!för oss diet freak är de räddningen!!!! Finns massor av den mörkaste sorten till en trött filmskapare:up:
    Ska blanda ihop 12 äggvitor med 2 skopor vassle nu, de får till o med en slutkörd frida o le:|(ommeletten alltså)
    Sen avslutar jag kvällen med en aromatisk cigarr..Överdrifternas mästare blir man inte utan laster—-
    Love is bigger than hate,Palle

Lizzie: Yra kommer oxå och tränar med oss imorgonbitti (satan vad hon förbättrat sin fysik ;) )

Kram (-en DÖtrött-) Frida

Upp med nya filmen! (nej jag är inte alls otålig) :D

mr_beginner wrote:
    WOW WOW WOW PALLE OCH FRIDA:emo-thumb :emo-thumb

Frida så rätt med BYGGNING för dej, vilken utveckling, du är stark vilken axlar rygg du har ökat volym armar å ben å allt *grymt jobbat!!!
    Tillägg, Frida du har så sexiga kvinnliga muskler, ursäkta Palle var tvungen säga det

och Palle VILKEN FORM och vilken inspiration…

Lycka till och håll ut

Ps länge leve byggningen

Kul att du gillar oss!!..har slitit i halva mitt liv för o få till lite symmetri:
    Ja Frida var som en outslagen ros..Behövdes bara lite vägledning o massor av protein…nu blir hon bättre för varje dag…tom axlarna he he hennes lårsvep är min favvis!! bra för min förbränning;)

O du grabben, om du inte hade tyckt hon var sexig hade jag blitt nervös!!!
    underbart att hon kan inspirera o förgylla din tillvaro…”Hon ler så glatt när du skrivit”
    Gör att vi orkar trycka bort de sista fettet o visa vår bästa sida i dec,..
    Peace Palle

-inga träningsbilder, igår glömde vi ladda batteriet, idag glömde vi ta upp den ur väskan…..

Ikväll: Mys, räkor, champange (ETT glas Frida G ;)) & middagsgäster -av fyrbent variant…:

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_1154.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_1155.jpg]

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_1171.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_1170.jpg]

fan lägg inte upp såna där bilder såhär dags!! :frust:

Lizard, 4 U :P

”Peters salt dieten igenom & man klarar allt!”:
    [img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_1160.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_1161.jpg]

Ojojoj där vill man vara med och skåla och käka räkor

Hur var det nu….vitt vin och räkor sen är det kört!:p:P

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.