Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 4,509 total)
  • Author
    Exhale Freddan wrote:
    Ojojoj där vill man vara med och skåla och käka räkor

Hur var det nu….vitt vin och räkor sen är det kört!

Ojj vad jobbigt mätt jag blev8)
    Tur att vi har 2 monster som behöver luftas, eller iallafall ett -augustssons fyrbenting går nog under kattegorin änglar…
    med blodet fyllt av kolisar o hjärtat i sin tyngsta march på länge8) så längtar både Frida o jag till vårat kärleksnäste!!
    efter sömn o glädje väntar en tung söndag i proteinets tecken,
    får bli mäst av den varan i några dagar-
    är på tok för tung nu :| :|
    Peace o sov gott

~Frida~ wrote:
    Men jag ska lyssna på kloka ”frida” på forumet (inte jag själv, utan ”stor-frida”)[/b]& plocka fram Mia T´s braiga bok ”Självkänsla nu” & läsa igenom den innan tävlingsdax….

…klok!?! jag ?? :
    ..och stor!?! :

joo det sista stämmer nog tyvärr :(

Du fullkomligt strålar och lyser fina-frida!
    Ta hand om er
    KRAM ;)

Här kommer den slutligen.

För allmän information kan jag berätta att det tar ungefär 2 timmar att läsa in allt bildmaterialet i redigeringsprogrammet eftersom varje bild och varje klipp är högupplöst till en början. Sedan ska de klippas ned så att de som vill ha mer instruktivt material att titta på tycker att de får det samtidigt som de som zappat sönder sina nervreceptorer inte tröttnar. Den blir antingen för lång eller för kort. Denna krabat drar tio minuter av ditt liv och lika många timmar från mitt och är därmed det längsta som YouTube accepterar för uppladdning.

Musiken borde, efter uppmaning, blivit Whiskey in a Jar med Metallica, men den varken passade eller räckte i längd utan det blev i stället i vanlig ordning ett antal låtar ur Lizards egna, bizzarra, samling:

intro: Quelques gouttes suffisent – Ärsenik
    The Power (Dub Edit)- Snap
    Caribou – Lord Leopard
    Kreidler – Cervantes

[youtube=Okhl2zLkTsM]
    Det kommer att dröja en stund innan YouTube har laddat upp den i sitt system (kl 22.55 Söndag) men den ligger hos dem tankad och klar (”Status: Uploaded (processing, please wait)”). Bara att vänta om du ser mitt inlägg den närmaste tiden mao.[/b]
    Lizard

Tja, ja vad ska jag säga!!!!!!
    Tack tack tack tack, du är så skön Peter…ingen kan få ett 60 min långt träningspass.. att se så bra ut!!! att klockan var 7 på morgonen o både jag o ´frida var trötta slitna o totalt urdragna kan ingen tro. allt illamående och smärta glöms direkt när vi kollar filmen!!!!
    En helt underbar avslutning på söndagen…du gör de så mycket enklare o kämpa vidare ”längtar tills morgonpromenaden” behöver bränna bort de fula feta i ländryggen!!!!!
    Till sist vill jag säga att de är själar som du Peter, som får oss tävlande att driva vår sport vidare:up:
    (De blir en gammal rökig kära-doftspridande flaska till dig i julklapp)
    ..Livet är underbart…peace Palle o Frida

Ps- sjuk j*vla musik :D

Mycket inspirerande film – som vanligt när Lizard står för produktionen och Frida och nu även Palle medverkar:emo-thumb

*äsch*:o

Musiken (i slutet) är helt jädra corny, men helt uppriktigt tycker jag både om den och att den passar. Konstnärlig frihet eller dårens försvarstal? :D Det skulle blivit för mycket med en monsterhit till ovanpå Snap och lösningen hade varit att försena alltihop en vecka med att klippa in delar av låtar och försöka få speakerpauser mellan. Nåja.

Lizard wrote:
    Här kommer den slutligen.

För allmän information kan jag berätta att det tar ungefär 2 timmar att läsa in allt bildmaterialet i redigeringsprogrammet eftersom varje bild och varje klipp är högupplöst till en början. Sedan ska de klippas ned så att de som vill ha mer instruktivt material att titta på tycker att de får det samtidigt som de som zappat sönder sina nervreceptorer inte tröttnar. Den blir antingen för lång eller för kort. Denna krabat drar tio minuter av ditt liv och lika många timmar från mitt och är därmed det längsta som YouTube accepterar för uppladdning.

Musiken borde, efter uppmaning, blivit Whiskey in a Jar med Metallica, men den varken passade eller räckte i längd utan det blev i stället i vanlig ordning ett antal låtar ur Lizards egna, bizzarra, samling:

intro: Quelques gouttes suffisent – Ärsenik
    The Power (Dub Edit)- Snap
    Caribou – Lord Leopard
    Kreidler – Cervantes

[youtube=Okhl2zLkTsM]
    Det kommer att dröja en stund innan YouTube har laddat upp den i sitt system (kl 22.55 Söndag) men den ligger hos dem tankad och klar (”Status: Uploaded (processing, please wait)”). Bara att vänta om du ser mitt inlägg den närmaste tiden mao.[/b]
    Lizard

det var en bra inspiration så här på måndagsmorgonen att kolla på er film.. kör hårt..

Härlig video!, tummen upp lizard :up: ,
    formen är vass på er båda, hoppas ni sovit litegrann inatt iaf! ;) :p

ÄNTLIGEN FILM:D

Riktgt bra film Lizard, du eee sååå duktig! Tyvärr kunde jag inte höra den omtalade musiken då det inte finns några högtalare på den här datorn:cry:
    Får kolla igen senare på en annan dator..

Palle o Frida ni e fina som vanligt.. Var nog tur för min del att jag inte va med på det där passet för jag hade känt mig som den värsta spetan i hela världen:unsure: Palle du har dom största låren jag sett i hela mitt liv:nod

Massor pussar!! Frida o Zeke, vi ses på jobbet snart!

Det va kul att få se en film på er träning, Frida ´du borde ha en gul bikini när du tävlar den färgen klär dig:emo-thumb
    Palle vilka jävla BEN du har :pop:
    Ni är båda jäkligt vältränade.Fint som snus.
    Ha en fin dag
    Pussa vovven den va ju så gooo;)

~Frida~ wrote:
    Sova? Vad e de?:|

Haha.. har samma problem.. :p tror att det är när man ligger på kudden och snarkar.. men jag är inte säker.. :|

WOW…härlig inspiration… snygga linjer… palle…stooora ben… gott… och Frida…. ja älskar snygga ryggar å de har du verkligen… ja tränar allt va ja kan för att nå dit…. snyggt… fortsätt såhär… :) kul

Nu är man redo för ännu en träningsvecka… Måndag som det är…

Har följt den här tråden slaviskt nu under en tid utan att lämna några spår efter mig så nu var det på tiden.. Grym fysik på er båda:up: , ni ger mig så mycket inspiration och Frida har blivit lite av en förebild för mig! Kämpa vidare nu och stort lycka till på lucia till er båda! :D /Sofie

Grymt med film! :buttrock:

herregud…

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.