Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,736 through 3,750 (of 4,509 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:
    Hej Camilla!

Ja, Madde nämnde att det var två musklade flickor som varit in & frågat efter oss (det var dagen innan vi började jobba)[/b] & jag förstod att det var du och Hanna

Tror faktiskt vi såg dej igår, såg en bitig ryggtavla och en lång hästsvans svänga upp på gatan tvärsöver gatan från gymmet i ”morgonprommis-fart”!

Härlig och härlig, he he vi ska försöka, Palle har spytt hela natten och är fortfarande riktigt dålig. Jag kämpar emot de ”symptom” jag börjar känna av, så nu blir det en sådan där ”lång” viloperiod från gymmet igen :frust:
    Passet vi tänkt köra idag blir vi nog tvugna att ställa in.
    Hälsan först!!

Vi ses snart, hälsa Puccis från mej! & du, ha en härlig söndag :emo-thumb

:) Det var säkert jag som var ute och traskade, okammad och svettig! Fast bitig ryggtavla…jag vet inte….:)

Ska hälsa Hanna, vi ska köra bröst och mage strax!

Krya på er nu!!

Krya på er nu sjuklingar!

mvh

Palle wrote:
    Tack!!!

Men högrep??? Jag brukar köra megatungt 8-15rep:|
    Känslan är viktigare än set o rep!!!!!
    Kom förbi o kör ett pass framöver:up:

Peace / Palle

hehe, precis så jag menade! :| satsar på 12or sen blir det alltid nån mer eller mindre.
    Hade faktiskt tänkt dra upp en liten runda till gbg kommande vecka, får ju passa på när vädret ska sägas komma hit! Men ni öppnade ert plejs 25e augusti eller? isåfall får det helt enkelt bli en liten tripp efter det också! ;) Det är ju aldrig fel!

Kör på hårt nu! man blir alltid lika inspirerad av er dagbok!

softa bilder gänget, riktigt fina, tråkigt bara att ni blivit dåliga, uscha alltså :(, får krya på er starkt, ger er en STOR kryapåer kram från mig :D. MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    softa bilder gänget, riktigt fina, tråkigt bara att ni blivit dåliga, uscha alltså :(, får krya på er starkt, ger er en STOR kryapåer kram från mig :D. MVH cesse

Thanks…lite vila bara, så är vi snart starkast igen :)

Take care / Palle

Degpekka wrote:
    hehe, precis så jag menade! :| satsar på 12or sen blir det alltid nån mer eller mindre.
    Hade faktiskt tänkt dra upp en liten runda till gbg kommande vecka, får ju passa på när vädret ska sägas komma hit! Men ni öppnade ert plejs 25e augusti eller? isåfall får det helt enkelt bli en liten tripp efter det också! ;) Det är ju aldrig fel!

Kör på hårt nu! man blir alltid lika inspirerad av er dagbok!

Här har vart fint väder hela sommaren:) Massor av sol!!
    Klart ni ska njuta lite av kusten…

Jo vi öppnar den 25 aug!

Ni är varmt välkommna när ni vill… Massor av tung träning som väntar er:P

Kul att ni hjälper oss & hålla liv i journalen!!!

Take care / Palle

Palle wrote:
    Thanks…lite vila bara, så är vi snart starkast igen :)

Take care / Palle

GOOOOOD :emo-thumb , counting on you bro.

pEACE!!!

Hej på ER!

Kul att NI börjat jobba nu.Det är nästan så att mannen o jag kanske dyker upp o hälsar på er på en mini semester:D framöver.
    Själv börjar man jobba på nytt jobb idag , har inte läst igenom vad som hänt här på ett tag, gör det ikväll, ska bli kul att se ERA träningsbilder igen:pop: .
    Träningen går säkert lika bra nu som förr för ER,själv har man tagit det kanon lugnt med den biten, men nu så nya tag8) .
    Ha det gott båda 2.Kramar snuttan:)

Palle wrote:
    Thanks tjejen!!!

Kul med lite magbild så här första dietdagen!!

Om de blir som jag vill!! Är både min o Fridas Form obehagligt tight o torr i dec:P

Hoppas du / ni kommer o kollar på oss..

Hälsa Johan
    Take care / Palle

Klart vi kommer o kollar, tar nog med mig två tjejer till den här gången så vi kan skrika riktigt ordentligt när ni e på scen;)

Ska försöka fixa resten av bilderna till er på en cd snart.. Dom sitter ju på Karins dator o jag e ju inte alltför ofta i lkpg nuförtiden.

Just det…du gillar dina tjejer ”torra” ha ha ha… Kan vara det roligaste jag hört när Palle o Frida o jag va på gymmet o Palle kläcker ”va torr o fin du e idag älskling” för mig som rookie i gymvärlden tänkte jag att nu har det brunnit hos snubben..ha ha..Men men…fick ju en förklaring så nu e jag med i matchen:p

Kramar på er!

Krya på er nu godisbitar och så hoppas jag att vi ses snart så ni kan få mina Simpson PEZ figurer ;). Lisa & Homer längtar efter ett nytt hem.
    *haha*:D

Riktigt härliga bilder by the way… Vart är den tagen???

Krya på er nu godisbitar och så hoppas jag att vi ses snart så ni kan få mina Simpson PEZ figurer ;). Lisa & Homer längtar efter ett nytt hem.
    *haha*:D

Riktigt härliga bilder by the way… Vart är dem tagen???

snuttan347 wrote:
    Hej på ER!

Kul att NI börjat jobba nu.Det är nästan så att mannen o jag kanske dyker upp o hälsar på er på en mini semester:D framöver.
    Själv börjar man jobba på nytt jobb idag , har inte läst igenom vad som hänt här på ett tag, gör det ikväll, ska bli kul att se ERA träningsbilder igen.
    Träningen går säkert lika bra nu som förr för ER,själv har man tagit det kanon lugnt med den biten, men nu så nya tag.
    Ha det gott båda 2.Kramar snuttan:)

Kul att du hälsar på oss igen.. :)
    Klart ni ska komma förbi… Lite hardcoreliv skulle göra er gott:P

Kör hårt nu, så ses vi…

Take care / Palle

yra wrote:
    Klart vi kommer o kollar, tar nog med mig två tjejer till den här gången så vi kan skrika riktigt ordentligt när ni e på scen;)

Ska försöka fixa resten av bilderna till er på en cd snart.. Dom sitter ju på Karins dator o jag e ju inte alltför ofta i lkpg nuförtiden.

Just det…du gillar dina tjejer ”torra” ha ha ha… Kan vara det roligaste jag hört när Palle o Frida o jag va på gymmet o Palle kläcker ”va torr o fin du e idag älskling” för mig som rookie i gymvärlden tänkte jag att nu har det brunnit hos snubben..ha ha..Men men…fick ju en förklaring så nu e jag med i matchen:p

Kramar på er!

Klart tjejerna ska va torra… sälar o andra blötdjur är läskiga…:P

Ser fram emot lite bilder.. Men stressa inte ta de när du hinner:)

Take care / Palle

Riktigt härliga bilder by the way… Vart är dem tagen???[/QUOTE]

20 min från oss vid havet.. Bella älskar o springa sig trött där!! Jag älskar när Bella är trött, så vi är där ofta!!!

Have Fun / Palle

Palle wrote:
    Riktigt härliga bilder by the way… Vart är dem tagen???

20 min från oss vid havet.. Bella älskar o springa sig trött där!! Jag älskar när Bella är trött, så vi är där ofta!!!

Have Fun / Palle[/QUOTE]

Hahaha så skön kommentar, jag älskar när Bella är trött, men jag förstår dig, lite lugnare då hemma hehe :). Hoppas dagen har varit bra. BLI GROV our die trying. kram på er!!!!

Viewing 15 posts - 3,736 through 3,750 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.