- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 augusti, 2007 at 23:46 #787869Anonym anvandareMember
Det var ett tag sedan jag var inne på forumet, det är kul att se att ni håller i!
Hoppas att det blir en par satsning!mvh
Anders Graneheim7 augusti, 2007 at 00:20 #787870Anonym anvandareMemberAnders Graneheim wrote:Det var ett tag sedan jag var inne på forumet, det är kul att se att ni håller i!
Hoppas att det blir en par satsning!mvh
Anders GraneheimJo vi kämpar på
Hoppas på att kunna visa oss tillsammans på scenen framöver…Inspirerande att du kollar till oss!!
Take care / Palle
7 augusti, 2007 at 09:16 #787871Anonym anvandareMemberHej babies!
Skönt att NI mår mycket bättre!
Hoppas NI kryar på er!
Take care!
KRAM Berggren7 augusti, 2007 at 13:53 #787872Anonym anvandareMemberHola!
Ni ser ut att ha det helt underbart!!! Fasiken vilken natur ni har!
Lycka till med jobben och träningen!
Keep up the spirit!Kram !
7 augusti, 2007 at 15:01 #787873Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Hola!
Ni ser ut att ha det helt underbart!!! Fasiken vilken natur ni har!
Lycka till med jobben och träningen!
Keep up the spirit!Kram !
ja det är riktigt najs att bo intill havet igen :emo-thumb Är glad att ”Miss Skog” gillar de med
Vi tar en extra vilodag idag, bättre att känna oss kärnfriska innan vi kör igång o ikväll ska vi få besök i form av inspektion… uppdaterar ang de senare
Kram på dej bruden
7 augusti, 2007 at 15:05 #787874Anonym anvandareMemberPalle wrote:ja det är riktigt najs att bo intill havet igen :emo-thumb Är glad att ”Miss Skog” gillar de medVi tar en extra vilodag idag, bättre att känna oss kärnfriska innan vi kör igång o ikväll ska vi få besök i form av inspektion… uppdaterar ang de senare
Kram på dej bruden
Det finns inget bättre än att bo vid skog, hav och en vacker natur :up:
7 augusti, 2007 at 19:59 #787875Anonym anvandareMemberMåste kännas lite surt att detta superba väder dyker upp nu när ni börjat jobba :p :p
Hur går det på jobbet då? är det lika underbart som ni fantiserat ? eller har det inte riktigt kommit igång helt än ?
Jag kommer förbi och spanar in gymmet någon dag :nod
Ha en underbar dag :up:
7 augusti, 2007 at 22:44 #787876Anonym anvandareMemberFAn vilka mysiga bilder alltså , så skönt att se. hoppas på att ni känner er starkare och friskare så ni är redo att dunka på igen. mvh cesse
7 augusti, 2007 at 23:11 #787877Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Jo jobbet är som livet, kul hela tiden!!Vädret blev som vi beställt Massor av sol o fint!! Ingen blöt cardio till o från Jobbet!
Nää vi öppnar på allvar den 25… Du är välkommen när du vill o titta till oss!!
Ikväll hade vi besök av John & Sofia, två supertrevliga människor med tre underbart vackra och härliga siameser som skall omplaceras…gissa var de ska bo Om allt går som vi vill kommer de till oss nästa vecka
Take care / Pallelåter som livet är precis underbart för er nu
hur lång tid tar promenixen till jobbet ?
Tittar förbi någon dag nu i veckan eller så, kanske tar ett pass hos er istället för mitt hederliga place
Haha skall ni ta alla 3 katter ? stackars bella, ha en massa katter som jäklas med henne :p
Ha en underbar kväll
7 augusti, 2007 at 23:26 #787878Anonym anvandareMemberBrå form på er båda,Stackast Palle,lär tappa en del med sjukan o så,Frida fin fin form..:emo-thumb
ni lever ju i er dröm!ta vara på den..kramar till er båda!
7 augusti, 2007 at 23:27 #787879Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:låter som livet är precis underbart för er nuhur lång tid tar promenixen till jobbet ?
Tittar förbi någon dag nu i veckan eller så, kanske tar ett pass hos er istället för mitt hederliga place
Haha skall ni ta alla 3 katter ? stackars bella, ha en massa katter som jäklas med henne :p
Ha en underbar kväll
Nä dom är snälla… Blir ju som dom dom lever hos!
Gå har vi inte testat än, 20min med våra tröga cyklar..
Blir nog inte så mycket tränat hos oss..inga maskiner på plats än…
Ser fram emot o träffa dig!
Peace / Palle7 augusti, 2007 at 23:30 #787880Anonym anvandareMemberPalle wrote:Nä dom är snälla… Blir ju som dom dom lever hos!Gå har vi inte testat än, 20min med våra tröga cyklar..
Blir nog inte så mycket tränat hos oss..inga maskiner på plats än…
Ser fram emot o träffa dig!
Peace / PalleJasså inga maskiner där, attans.
ahh ni cyklar, 20 min är ju iaf snabbare än vad det skulle ta att åka kollektivt.
men jag spanar in någon dag iaf
7 augusti, 2007 at 23:34 #787881Anonym anvandareMemberthess wrote:Brå form på er båda,Stackast Palle,lär tappa en del med sjukan o så,Frida fin fin form..:emo-thumbni lever ju i er dröm!ta vara på den..kramar till er båda!
Vi är Friska nu!! Bara bra o tömma magen lite mer än vanligt någon gång!!
I morgon blir de Gymmet igen:)
Take care / Palle7 augusti, 2007 at 23:37 #787882Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej babies!
Skönt att NI mår mycket bättre!
Hoppas NI kryar på er!
Take care!
KRAM BerggrenJA nu är vi starka igen:)
8 augusti, 2007 at 08:15 #787883Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Mina bästa fotograf-wannabe-bilder hittills tror jag bestämt (är verkligen ingen skicklig fotograf, därav är det oftast Palle som leker sådan)[/b]
[img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/axl60052.jpg]Rrrriktigt bra bild tycker jag! :nod
Kul att ni har kommit igång med jobbet dudes! :up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.