Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,766 through 3,780 (of 4,509 total)
  • Author
    Palle wrote:
    Vi är Friska nu!! Bara bra o tömma magen lite mer än vanligt någon gång!!
    I morgon blir de Gymmet igen:)
    Take care / Palle

Precis! ”bara en magsjuka till perfekt vikten*asg*”
    kör hårt sj blir de ikea,lagom med kondition för denna dagen känns de som..haha:p

hälsa familjen Kram på er

Kör så det ryker babies!
    Det kommer att bli ett grymt resultat i december!
    Rock ON you too!
    Ciao! /Berggren

Har inte varit inne i denna journalen på ett tag. Tyckte Palle såg lite blek ut där han satt och gonade i solskenet på trappan utanför gymmet. :p

Körde förbi, men hade inte tid att stanna och hälsa. Är ni där (Majorna) på dagarna nu?

Trevligt att snacka med dig idag på det nya gymet, det kommer bli kanonbra gym:emo-thumb

Härligt att läsa att ni är bra igen, DRIVE IT ALL OUT GÄNGET. SMäll på bara :D. mvh cesse

~Frida~ wrote:
    … shoppa lite ”förbredelsesaker” åt våra snart anländande nya familjemedlemmar.

Vafalls? Du talar i plural här? Är du smyggravid med tvillingar eller ska ni ha två nya hundar eller pratar du om nåt helt annat? *nyfiken som tusan*

aahhh barn!!
    Världens snabbaste graviditet.

Tja people!

Då var allt som vanligt igen…Äntligen friska nog o träna…Några dagars vila, med dom flesta kcal i wc stolen gav oss den lägsta vikten på länge. 92kg resp 66kg:| Axelpasset gick bra ändå.. såg till o med lite bra ut ha Vilan ihop med Långedrags vattenmassage verkar ha fått våra känsliga glasaxlar i fas Vikten lär snart ordna till sig med:emo-thumb

Vi körde baksidan först. 4 set sittande hantelyft 20kg resp 14kg 8-15rep
    Så körde vi 3 set cablecross 9-16rep
    Militärpressar i maskin 5 set Fullt mag med F som motvikt Frida fullt mag 6 -12 rep
    Hantelyft för utsidan 9set 25kg hantlar drop F 16 kg drop 8-12 rep
    Avslutade med lite drag för trapsen 3 set massor av rep 40kg hantlar F 30kg

Så nice o va igång igen….Diet är livet:) :)

Peace / Palle

Nice work outs!
    sÅ NYFIKEN JAG också på era NYA family members!
    KRAM

Vovvarna håller sig väl på mattan? Annars kanske följande får lov att rekommenderas:

[img=http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads/2007/04/sex-doll-for-dogs.jpg][img=http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads/2007/04/sex-toy-for-dogs.jpg]

Quote:
    Anyone who has ever owned a dog or who has had their leg humped by one of man’s best friends knows that, much like us humans, they can go through stages of heightened sexual tension and if your dog is looking for some hot love then you have a choice. Either let him have his wicked way with some unsuspecting dog whilst in the park – risking a snack in the mouth from the owner – or get him his very one doggie sex doll.

The brainchild of Clement Eloy of Feel Addicted, this canine sex toy, called the Hotdoll, with its distinct, modern styling is one sex toy you won’t mind keeping on display when your mother-in-law pops round – she’ll probably think it’s a piece of modern art before observing that Fido the Wonderdog is looking rather tired.

~Frida~ wrote:
    Btw. vilka framsteg du gjort (läser din dgbk flitigt, ska bli bättre på att skriva i den oxå :o)

Inte lilla jag heller…:o jag jobbar på så gott jag kan och tycker faktiskt det börjat lossna lite nu på sistone, både med volym och styrka, även om jag är långt ifrån biffig och stark. När jag fått lite mer av de varorna kanske jag vågar mig in på ert gym om jag har vägarna förbi gbg nån gång.:emo-thumb

~Frida~ wrote:
    Iofs kanske vi ska spara på bilder ett tag tills dieten börjar ge synliga resultat :ph34r:

Behövs inte, ni är redan snygga!
    Trist med cyklarna, har själv blivit av med 3 st senaste året, varav en i förrådet :| Fan ska man vara tvungen att bära den tre trappor varje gång man ska ha den….

~Frida~ wrote:
    Imorse skulle vi cykla till gymmet och köra rygg, när vi skulle låsa upp våra cyklar så hade vi inga cyklar länge :( Vi som köpte de billigaste bara för vi trodde det skulle minska stöldrisken… aja, bara att leta nya och bära upp dem i lgh hädanefter!!

Passet gick kanon, vi hade kameran med men trodde vi glömt den
    Iofs kanske vi ska spara på bilder ett tag tills dieten börjar ge synliga resultat

Skit med folk som snor 👿 , blir så besviken och ledsen! illa gorilla
    NEJ: lägg upp BILDER NU ;)

Gasen i botten, kör så det ryker! :up:

Lycka till med de nya gymmet, behövdes ett bra extra att variera sig med.

Mvh

Daniel Gustavsson wrote:
    Lycka till med de nya gymmet, behövdes ett bra extra att variera sig med.

Mvh

Thanks!!

Välkomen när du vill :)

Have Fun / Palle

Viewing 15 posts - 3,766 through 3,780 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.