- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 september, 2007 at 08:42 #788124Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Hej Diana!!
Tufft för DEJ?? Nä va
Vad väger du nu & går dieten bra, är profilbilden nytagen? -Frågorna är många *S*
Vad roligt att få stå på scenen samtidigt denna gång!:friends:
Jag hoppas även att Denise kommer köra LP, tror vi kommer bli rätt så många i +55 =askul!!Hör av dej om du ska neröver ngt innan!
Kram Frida
…………………………………………………………………………………….
Kom hem från ledningsmöte för ngn timme sedan, Mattias tjej Camilla (”Mazzy Star”) var världens gulligaste och tog med sig hela första säsongen av ”Dog Whisperer” till mej som jag fick låna när hon var in o tränade idag, -jag vill nästan inte gå tillbaka till gymmet *ASG* Cesar Millan är helt otroligt grym! Även fast vår Bellis inte är en problemhund så tror jag att mitt förhållande till henne redan håller på att förändras/förbättras (!) & jag har hittills endast sett tre episoder av serien!Nu ska jag o Bellona gå ut till hundgården en sväng och träna…*harkel*…LEKA :emo-thumb sen ska jag promma till gymmet, jobba ngn timme (lösa av mannen) och sen är d rygg på schemat. Jag behöver promenera lite extra dessa dagar, helgen blev mycket mer kaloririk än jag vill erkänna känner jag idag!!
Hello snygging.
Ja visst är Ceasar bra? Sådan otrolig människa att man ibland blir tårögd av hans program, jag har sett alla avsnitt som visats i Usa.
Jag har boken om hans liv om du vill läsa, den är riktigt gripande!Vi syns säkert på gymmet idag….
Ha det bäst och kör hårt båda två!
11 september, 2007 at 08:44 #788125Anonym anvandareMemberTack Frida.. FÖr du-vet-vad..
11 september, 2007 at 09:04 #788126Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:ni kor pa bra paret och de glajder mig, allt rullar pa. Sa ska det vara. har i spanien ar det varmt som attan, 31 grader om inte mer under dagen sedan runt 25 pa kvallen. familjen som tog emot mig pa flyget ar hur grymma som helst och jatte trevliga sa jag har fatt en grym start. Well nu ar det sangen ta hand om er go paret. HASTA LUEGO.MVH Cesse
Njut av värmen…vi saknar den!!
Har du hittat något coolt place o träna på???
Take care / Palle11 september, 2007 at 15:15 #788127Anonym anvandareMemberTja muscles lovers.
Vår diet går bra… nästan för bra:) Frida är långt mycket hårdare än när hon tävlade i dec ( då var hon inte hård ). Men nu ser de riktigt lovande ut!!
Jag själv ser inget konstigt med o käka kyckling o ris varje dag:| Gör ju att jag mår bra o ser roligare ut. Min älskade Frida är inte lika överförtjust i dietandet som jag ha ha. När jag märker att vikt o styrka minskar, mer än fettet (mellan musklerna) så ökar jag bara lite på ris o vitargo… enkelt sätt o må bra. Med hyfsad form året runt som resultat!! Miss är inte lika förtjust i min filosofi:|
Hon gillar naturligtvis resultaten. För henne är några mål goda mat värdefulla!!
Som sakt vi är alla olika.. Turligt nog så är Frida inte värst formkänslig utan ser oftast ok ut även på en slarvigare diet. Så jag har lovat Miss att hon ska få käka vad hon känner för i ca två veckor nu… Vet att den inre harmonin är väldigt avgörande för de slutliga resultatet.. Gäller bara o förstå hur kroppen funkar o ge den de den behöver… Så blir allt bra när de väl gäller!!Förmodar att de kommer o dofta lite italienskt pizza lasange o dyl från mitt kök ett tag nu:P
Take care / Palle
11 september, 2007 at 15:29 #788128Anonym anvandareMemberFrida, du är grym och du är så inspirerande!
You go, girl!Kram Amy.
11 september, 2007 at 19:15 #788129Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Fy kennelhosta är blaj, det hade vi oxå en gång, när vi hade både Bina o Bella. Det är ritkigt synd om dem, stackars Anton Bella hostar oxå hemskt just nu men hon har endast sig själv att skylla!! igår käkade hon upp trosskyddet hon hade i löptikskyddet så det lär vara en del bomull(?) som sitter fast i halsen på henne…Formcheck nästa vecka (det har du lovat *s*) kanske ska smöra till oss m Mattias så han kör lite poseringsträning m oss då oxå?
Ha en härlig dag kram på Er!
Ja, det är riktigt synd om honom faktiskt, så liiiiiten och leeeessen
Oj då, Bella lilla! Det var väl dumt *s*Formcheck jajamen! Och det vore ju guld om vi fick tränat lite, absolut.
Vi fär väl fjäska lite! [/b]:p
11 september, 2007 at 21:40 #788130Anonym anvandareMemberPalle wrote:Förmodar att de kommer o dofta lite italienskt pizza lasange o dyl från mitt kök ett tag nu:PTake care / Palle
Jasså!
Du kan laga mer än kyckling:| ! Det här blir intressant!:pop:Själv lagade jag pasta och köttfärssås til oss. Fullkorn såklart:
Syns på gymmet imorgon
/Peter11 september, 2007 at 23:55 #788131Anonym anvandareMemberPalle wrote:Njut av värmen…vi saknar den!!
Har du hittat något coolt place o träna på???
Take care / Pallekan forsoka skicka lite varme till er, men en bamse kram far ni av mig det ar varmt de med hehe . jag ska ivag och titta pa gym pa torsdag, har satt tva skona stallen`via internet som ar dar jag ska vara bosatt. Schyssta bilder ni tagit med idag paret ser bra ut som fan, alltid kul och inspirerande att titta pa er. ha det bast vi hores av.
MVH Cesse
12 september, 2007 at 03:24 #788132Anonym anvandareMemberPalle, är du möjligtvist från/bott i kalmar?
12 september, 2007 at 03:31 #788133Anonym anvandareMemberFrida – Ja, vill följa så många som möjligt, och här verkar du posta mer bilder så jag är nöjd, hihi. Hoppas allt är bra med dig? Kör hårt!
12 september, 2007 at 05:06 #788134Anonym anvandareMemberPeter Singer wrote:Jasså!
Du kan laga mer än kyckling:| ! Det här blir intressant!:pop:Själv lagade jag pasta och köttfärssås til oss. Fullkorn såklart:
Syns på gymmet imorgon
/PeterKan o kan:| Miss är roligare kock!!!
Så jag lär fortsätta med kycklingkok…Nu är de morgon..drar strax till gymmet ha ha
Take care / Palle
12 september, 2007 at 05:10 #788135Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:kan forsoka skicka lite varme till er, men en bamse kram far ni av mig det ar varmt de med hehe . jag ska ivag och titta pa gym pa torsdag, har satt tva skona stallen`via internet som ar dar jag ska vara bosatt. Schyssta bilder ni tagit med idag paret ser bra ut som fan, alltid kul och inspirerande att titta pa er. ha det bast vi hores av.MVH Cesse
Thanks man!!
Kör hårt!!Ser fram emot o komma förbi:) om de går o lösa framöver…
Peace / Palle
12 september, 2007 at 05:14 #788136Anonym anvandareMemberPolack81 wrote:Palle, är du möjligtvist från/bott i kalmar?Jo jag har bott lite i kalmar, för några år sedan!
Jobbade en del på Kraftverket gym Ett av sveriges bästa gym:up:
Känner vi varandra?Take care / Palle
12 september, 2007 at 05:41 #788137Anonym anvandareMemberOj vad vass du du blivit Frida;)
RIKTIGT BRA FORM:emo-thumb
Lycka till med tävlingen.
kram P12 september, 2007 at 07:56 #788138Anonym anvandareMemberPalle wrote:Jo jag har bott lite i kalmar, för några år sedan!
Jobbade en del på Kraftverket gym Ett av sveriges bästa gym:up:
Känner vi varandra?Take care / Palle
Tyckte ja kände igen dig från kalmar, har varit där ibland och tränat :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.