- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 september, 2007 at 13:05 #788139Anonym anvandareMember
Hallå på er!
Ni blir bara bättre & bättre :emo-thumb !
Kul att se
Var har du köpt camo-brallorna Frida? VILL ha, dom e skitsnygga, som duKram // Em
12 september, 2007 at 13:17 #788140Anonym anvandareMemberjankom(FR) wrote:Hallå på er!
Ni blir bara bättre & bättre :emo-thumb !
Kul att se
Var har du köpt camo-brallorna Frida? VILL ha, dom e skitsnygga, som duKram // Em
Glad du gör oss…
Har gått så långt i dieten nu, att de märks lite skillnad hela tiden…
Skönt att de snart är dec..Take care / Palle
12 september, 2007 at 16:33 #788141Anonym anvandareMemberGRYMT folks! ser upp till er som vanligt…frida ligger bra till och även Palle börjar komma riktigt fint nu…ser sjukt fram emot att se slutresultatet.
Jobba på nu och fortsätt vara lika flitiga med uppdateringarna och bilderna, det inspirerar:Ptt
12 september, 2007 at 16:43 #788142Anonym anvandareMemberFan jag vill testa ert gym..
Under FF måste det nästan bli ett pass där:nod
12 september, 2007 at 19:43 #788143Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Fan jag vill testa ert gym..Under FF måste det nästan bli ett pass där:nod
Vågar du / ni lämna huvudstaden tidigare är ni välkomna när som:emo-thumb
Have fun / Palle
12 september, 2007 at 19:51 #788144Anonym anvandareMemberkommer nog droppa in och köra något pass där. tack för att du påminde mig om att jag behöver sola palle
12 september, 2007 at 20:22 #788145Anonym anvandareMemberHej hej:)
allt väl med er? hoppas självklart det!! nya gymet/jobbet ser riktigt coolt ut:P
12 september, 2007 at 23:27 #788146Anonym anvandareMemberPalle wrote:Kan o kan:| Miss är roligare kock!!!
Så jag lär fortsätta med kycklingkok…Nu är de morgon..drar strax till gymmet ha ha
Take care / Palle
Du måste ta och börja sova nån gång!:nono:
Trodde dina droger var träning och
ciggarer, inte nätet!Frida måste säga till dig på skarpen nu!:p
Gå och lägg dig nu!!!!/Peter
12 september, 2007 at 23:37 #788147Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Haha han sover ju jämt, detta är ”uppesittar-rekord” för honomhahaha.
Då återstår det att du får lära honom laga lite mer och varierande
mat!13 september, 2007 at 00:13 #788148Anonym anvandareMemberHahaha
Håller med, Kjellström är en väldigt trevlig och ödmjuk kille. Hoppas också att det går bra för honom, inte långt kvar nu till Spanien.
Och för er själva är det ju snart dags för Lucia.
Lat hund,hmm, ni måste ha pli på den lille.
Själv kanske jag dyker upp dem våran lilla ”pöjk” imorgon runt 2. Skall se
om han kan vara vaken lite denna gång.
Ps. Han börjar redan få tänder.Ds
7peter13 september, 2007 at 01:15 #788149Anonym anvandareMemberKul med nya bilder!!
Trots det så tänker jag lägga in en gammal här på dig Frida,, tycker den/du är grym! Den ligger säkert uppe redan men what the hell, det är ju säkert 200 sidor tillbaka…
/ J
13 september, 2007 at 11:05 #788150Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Precious Treasure: Tack för att du gav mej ”ett varningens finger” härom kvällen, nu har jag sovit fyra-fem timmar här på kvällningen och känner mej en aning fräschare Mja, nu när jag fått order att äta på lite så kollar jag nog hellre på din form är min egen när det är dax för check
………………………………………………………………………….Ja, det är viktigt att få sin sömn men jag vet hur det är när man önskar att dygnet hade 30 tim…
Ok, ja men då får jag väl stå där själv o blotta min smårunda lekamen då!*s*
Ha en jättebra dag, kram!
13 september, 2007 at 16:51 #788151Anonym anvandareMemberTjena!
Har smugit omkring här ett tag nu utan att skriva nåt men tänkte att det var dags nu…
Blir alltid lika inspirerad av att läsa eran ”dagbok”
Hardcore!!13 september, 2007 at 19:28 #788152Anonym anvandareMemberMr_Mange wrote:Tjena!
Har smugit omkring här ett tag nu utan att skriva nåt men tänkte att det var dags nu…
Blir alltid lika inspirerad av att läsa eran ”dagbok”
Hardcore!!Thanks Man..
Blir mer hardcore, nu när de är tävlingar på G.. Mindre mat mer cardio tyngre vikter:) De är skönt o dieta:P
Take care / Palle
14 september, 2007 at 12:53 #788153Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Promenadredovisn från igår:Frida: 60 min t jobb
Palle: 60 min t jobb
P&F: 60 min hem efter jobbIdag:
F:60 min t jobb (uppdat senare)vet att er formtopp kommer att vara hel GRYM på LP!
Rock ON:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.