Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 4,066 through 4,080 (of 4,509 total)
  • Author

Massor av kolisar på lördagen!!!
    3-4 kg tyngre på söndagen.. Starka inte så snygga dock:D

Körde tungt bröstpass på söndagskvällen

Idag blev de axlar på morgonen…intensivt o tryckfullt pass… Såg lite roligare ut med, efter att helgens vatten försvunnit en del.

Peace / Palle

Ja här köttas de på utav bara H-vete, CREDS!!!8)

FInfina hundar lite längre bak i tråden:D

Kör på! Kul att läsa!

Ciao!

Palle wrote:
    Skulle va kul med lite bra bilder…
    Hör av dig när du har möjlighet…

Peace / Palle

Vi får fixa det när jag kommer ner

Sköna bilder :), me like it.

Steppen1983 wrote:
    Sköna bilder :), me like it.

Jo hans bilder blir bra… formen är deffinitivt bekväm….

Kommer o bli coola bilder när vi närmar oss tävling!!!!

Men de är tag tills dess;)

Massor av tunga pass o cardio kvar.

Take care / Palle

~Frida~ wrote:
    De senaste dagarna (veckorna för mej) har jag & Palle ifrågasatt vår motivation inför att köra LP 2007.

Jag har sagt från dagen efter LP 2006 att OM jag ska upp på scenen igen så ska jag ha förbättrat mej väsentligt annars ser jag ingen poäng i att gå upp.
    Nog har jag förbättrat mej sedan förra året och även fått se prov på att det finns hopp att jag kommer kunna bli hård till nästa tävling… men jag känner att jag vill bygga upp mej mer, som det ser ut nu kommer jag återigen vara minst i startfältet (chansen/risken att jag alltid kommer vara det är iofs överhängande) och jag vill få en chans att slipa till min symmetri och öva poseringsträning.

Palle är konstig, han tycker att det är dietens resa fram t scen är roligare än själva tävlingen… han känner oxå att han vill bygga på sej lite och vi båda känner att vi vill satsa på vårt jobb helhjärtat oxå. Det kan bli en aning trixigt på den fronten med tre heltidare som tävlingsdietar, några veckor innan LP vet man inte vad vi skulle sälja korten till för något pris :P

Så nu stöttar vi Annika, Eva, Mattias, Johan, Lars, Monica (& alla andra oxå för den delen!!) inför deras satsning mot SM/LP -07, börjar käka mer (men bra -säger Palle bestämt- & lyfta tyngre!

Vi har inte satt sikte på ngn tävling ännu, men att tävla som par är ngt som lockar -så vi får se…

Ha en fin dag alla!

men väldigt väldigt TRIST då jag VET att det är många med mig som hoppats på att SE er TVÅ på scenen!
    Vi får väl hälla oss till tåls ……:yikes:

Kötta på nu
    , så se vi framöver!

Mvh/ Johanna B:)

Ja go paret, ni har mitt stöd, känns det inte rätt så gör det inte det, man ska inte göra något som man inte vill så är det bara. TRAIN EAT GROW så märker ni sedan när ni känner att nu jävlar har vi det vi vill va :). Trevlig helg, ikväll blir det ben och axlar samt MR olympia. KRAM!!!

~Frida~ wrote:
    De senaste dagarna (veckorna för mej) har jag & Palle ifrågasatt vår motivation inför att köra LP 2007.

Jag har sagt från dagen efter LP 2006 att OM jag ska upp på scenen igen så ska jag ha förbättrat mej väsentligt annars ser jag ingen poäng i att gå upp.
    Nog har jag förbättrat mej sedan förra året och även fått se prov på att det finns hopp att jag kommer kunna bli hård till nästa tävling… men jag känner att jag vill bygga upp mej mer, som det ser ut nu kommer jag återigen vara minst i startfältet (chansen/risken att jag alltid kommer vara det är iofs överhängande) och jag vill få en chans att slipa till min symmetri och öva poseringsträning.

Palle är konstig, han tycker att det är dietens resa fram t scen är roligare än själva tävlingen… han känner oxå att han vill bygga på sej lite och vi båda känner att vi vill satsa på vårt jobb helhjärtat oxå. Det kan bli en aning trixigt på den fronten med tre heltidare som tävlingsdietar, några veckor innan LP vet man inte vad vi skulle sälja korten till för något pris :P ;)

Så nu stöttar vi Annika, Eva, Mattias, Johan, Lars, Monica (& alla andra oxå för den delen!!) inför deras satsning mot SM/LP -07, börjar käka mer (men bra -säger Palle bestämt- & lyfta tyngre!

Vi har inte satt sikte på ngn tävling ännu, men att tävla som par är ngt som lockar -så vi får se…

Ha en fin dag alla!

VI håller på ER ändå trots ert beslut:) NI är kanon.
    kram

snuttan347 wrote:
    VI håller på ER ändå trots ert beslut:) NI är kanon.
    kram

Snäll du är… O tävling blir de….:whistle:

Damn tråkigt att det inte blir ngn tävling för er i år.
    Oavsett vad ni bestlutat er blir det grymt bra!
    Ni är bra människor…!
    Vi ses Palle & Frida :happy:
    Kramar å trevlig helg, C

Tidig cardio, tidigt på gymmet ensam med alla vikter.. Livet är skönt!!

Blev ett superpass!!

Benpress 5 set
    Hacklift 4 set
    Benspark 4 set

Bara tungt hela tiden!!

Avslutade med några set mage

Ska försöka o få miss till o fixa lite bilder snart

Peace / palle

~Frida~ wrote:

Palle är konstig, han tycker att det är dietens resa fram t scen är roligare än själva tävlingen… han känner oxå att han vill bygga på sej lite och vi båda känner att vi vill satsa på vårt jobb helhjärtat oxå. Det kan bli en aning trixigt på den fronten med tre heltidare som tävlingsdietar, några veckor innan LP vet man inte vad vi skulle sälja korten till för något pris

Ha en fin dag alla!

:D:O:pop::dance:

AndreasP wrote:
    :O:pop::dance:

Ditt lille tyko ;)

precious wrote:
    Ditt lille tyko ;)

:D😉

Palle wrote:
    tävling blir de….:whistle:

NICE :yahoo:

Viewing 15 posts - 4,066 through 4,080 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.