Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 4,081 through 4,095 (of 4,509 total)
  • Author

Måste kännas skönt att ni har bestämt er.
    Förstår att det har funnits med i tankarna

Men jag förstår att det är nog att bygga upp ett nytt företag

But Palle will be competing IN 2 WEEKS using Zone Capones body by remote control from Gotenbourgh!!

ZONE

Syyyynd att ni inte ska tävla. Många vill se er på scen:D

Men, Palle verkar tävla ändå? Eller har jag missförstått????

Kram på er !

Det va vääääldigt längesen jag kolla in här…Ni växer så det knakar ser jag..!!

Tråkigt att höra om att man inte får se er på scen på luciapokalen! Men som tidigare nämnt i tråden, så måste det kännas skönt att tagit beslutet och kunna lägga mer energi på viktiga saker i livet. Kommer ju fler tävlingar! :)

Har inte kunnat passa in en Gbg-resa riktigt, med jobb å så, så blir nog inte förrän Fitness festivalen jag hälsar på i eran stad, men hoppas att gymmet håller öppet något då under helgen trots allt? ;) Så kan man väl få fjäska sig till vars en dubbel biceps från er nu när man inte får se er på scen? :P

Ha det så härligt och kör på tungt! (som jag vet att ni är bra på!)

Känns som ett klokt beslut.

Lycka till fortsatt :-)

zonecapone wrote:
    But Palle will be competing IN 2 WEEKS using Zone Capones body by remote control from Gotenbourgh!!

ZONE

2 nojjiga veckor kvar i Gävle!! (Kolisar är kul)
    Här på västkusten är allt cool..
    Ser fram emot en torr o tight Zone.(de är ganska skönt o må skit med He he)
    No fear / Palle

Degpekka wrote:
    Tråkigt att höra om att man inte får se er på scen på luciapokalen! Men som tidigare nämnt i tråden, så måste det kännas skönt att tagit beslutet och kunna lägga mer energi på viktiga saker i livet. Kommer ju fler tävlingar! :)

Har inte kunnat passa in en Gbg-resa riktigt, med jobb å så, så blir nog inte förrän Fitness festivalen jag hälsar på i eran stad, men hoppas att gymmet håller öppet något då under helgen trots allt? ;) Så kan man väl få fjäska sig till vars en dubbel biceps från er nu när man inte får se er på scen? :P

Ha det så härligt och kör på tungt! (som jag vet att ni är bra på!)

Tävling är inte så viktigt för mig… De är vägen dit som driver.. Vakna på morgonen o känna att man lyckats med sin satsning o kommit närmare sitt mål är så mycket mer värt (en bara en pallplats på en tävling) Självklart är de kul o vinna. Oftast bevisar ju de att allt de andra var rätt!!!! Tävlingen varar en dag o dom tävlande är aktiva i ca en timme totalt… Tävlingsförberedelserna för mig/oss pågår ju året runt. (Med 16veckor hårdare diet på slutet) Men självklart kommer vi o tävla… Planerar för fullt hur vi ska få ihop de bara!!
    Kommer snart o utöka familjen lite till… 2 kamphundar är bättre än 18)

Klart vi har öppet!!! Måste ju gå o bygga massa även den helgen!!!
    Ser Fram emot o träffa er!!!

Peace / Palle

Åh!
    Är ni i Gävle?! ;)

Synd att man jobbar eftermiddag annars hade jag nog masat mig in!
    Men jakten är i full gång här hemma, så ladda batterierna och häng med ut i skogen vettja ;)

KRAM!

eller jag missuppfattade nog….
    trodde du menade det när du skrev ”2 nojjiga veckor kvar i Gävle!! ”….
    sorry…

Palle är fysiskt i Göteborg men i min cellphone här i Gävle minst 2ggr/dag…
    LOL!
    Palle är lugnet själv…jag som alltid nojar sönder min form på slutet så bestämt mig för att han bestämmer allt jag ska göra…
    Thanx for helping me out bro!

Peace!
    ZONE

Var förbi förra torsdan kväll och kollade in det nya gymmet… Så jäkla fint!! Och Frida du inspirerar en nybörjare med din grymma form:worship:

Ska komma förbi och provträna nån dag snart:)…

Palle wrote:
    Tävling är inte så viktigt för mig… De är vägen dit som driver.. Vakna på morgonen o känna att man lyckats med sin satsning o kommit närmare sitt mål är så mycket mer värt (en bara en pallplats på en tävling) Självklart är de kul o vinna. Oftast bevisar ju de att allt de andra var rätt!!!! Tävlingen varar en dag o dom tävlande är aktiva i ca en timme totalt… Tävlingsförberedelserna för mig/oss pågår ju året runt. (Med 16veckor hårdare diet på slutet) Men självklart kommer vi o tävla… Planerar för fullt hur vi ska få ihop de bara!!
    Kommer snart o utöka familjen lite till… 2 kamphundar är bättre än 18)

Klart vi har öppet!!! Måste ju gå o bygga massa även den helgen!!!
    Ser Fram emot o träffa er!!!

Peace / Palle

Låter som en skön inställning! Kan hålla med dig om att det e helt underbart med föreberedelserna, jag och flickvännen har precis kickat igång vår lite stramare diet för att släppa iväg några kg fett. :up:
    Härligt att ni håller öppet! Ser verkligen fram emot helgen!

Låter inte helt fel med en utökning av familjen heller! Blir det en amstaff till eller? :)
    Själv sugen på en liten staffe när man skaffat eget och framtiden känns nåt så när stabil, lär väl dröja ett bra tag dock. :p

Hur ser det ut nu då? fortsätter ni slipa era former och tappa fett som planerat? eller ska vikten uppåt igen?

Ta hand om er!

Tjenare, har bara haft snabbisar inne på forumet sista tiden, hoppas allt är bra. Bilder som jag sett på dig, Frida, visar på stora förbättringar, ådror på benen off-season och så…. :emo-thumb

Det var en söt liten voffe, hur många djur har ni nu då, you crazy guys:)

Åh halledudane! ;) Va fin!!

Viewing 15 posts - 4,081 through 4,095 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.