- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 oktober, 2007 at 06:43 #788214Anonym anvandareMember
Gratulerar till det nya tillskottet i zoo:t! He’s a very handsome lil’ dude. :happy:
Läste om LP, tråkigt men man ska köra sitt rejs för då blir det bäst. :nod Take care u guys!2 oktober, 2007 at 19:05 #788215Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Herrejisses vilken snygg avtar du har, ni är så stiliga tillsammans såååå
Ja Dorian Yates vill träffa Bobbo & Anton om några månader när han vuxit till sej lite, kanske ska vi stråla samman vi, ni + Mattias& Camilla m vovvs? Hunddagis i slottsskogen??Tack, vad gullig du är!
En hunddagisträff hade ju vart jättekul, massa taxar och amstaffar!!
2 oktober, 2007 at 20:34 #788216Anonym anvandareMemberOhhh om jag inte blivit helt imbecill får jag det till 50% dogo – han är mao halvlatino precis som alla coola killar:wazzup:
/Dogo español
2 oktober, 2007 at 21:16 #788217Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ohhh om jag inte blivit helt imbecill får jag det till 50% dogo – han är mao halvlatino precis som alla coola killar:wazzup:/Dogo español
Risken att han ska få bred midja får vi leva med!!!
Peace / Palle
2 oktober, 2007 at 23:02 #788218Anonym anvandareMemberPalle wrote:Risken att han ska få bred midja får vi leva med!!!Peace / Palle
Hahaha:D
3 oktober, 2007 at 06:11 #788219Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:
Degpekka:Dorian Yates aka ”Biffen”, [/b]idag 4 veckor; mamma pit/Dogo, pappa Amst/dogo
27/10 bär det av till småland
[img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/Biffen.jpg]waaah! Vilken underbart söt liten kille! ingen dålig lekkamrat till Bella!
3 oktober, 2007 at 07:44 #788220Anonym anvandareMemberKänns väldigt konstigt att inte veta om jag ska köra om 10 dgr eller inte. Jag vill så jättegärna och är beredd att vila veckan ut och testa på måndag om jag kan eller inte, samtidigt så är jag realist – nu har jag tom ont när jag andas, hur ska jag då kunna göra mina styrkemoment tex? Eftersom det är nervpåverkan så är smärtan huggande, så den gå liksom inte att uthärda utan, jag bara rycker till typ och tappar allt, så jag skulle inte ens kunna tvinga mig att köra koreografin som det ser ut nu. Tungt mentalt också att inte veta och bara vara hemma och vila och äta dietmat
Inget LP för dig? Med dina ernorma förbättringar och framsteg??? Nu fattar jag inte alls?
Jaha, så katterna fick åka! Är också allergisk mot katt men inte mot hund.
Ha en fin dag, kram
3 oktober, 2007 at 11:01 #788221Anonym anvandareMemberÅååhhh,,, va söt. Jag vill oxå ha en till valp,,
Även om det är skönt nu när Leja är större så saknar jag när dom är så små och söta.
Kul nu kanske Leja kan få en tuff hundkompis till, dom flesta hundar tycker ju hon leker för hårt.
Sköt om dig så syns vi på gymmet.
Stor Kram o pussa Bella3 oktober, 2007 at 11:11 #788222Anonym anvandareMemberFint tillskott ni ska få paret, synd bara där med katterna , men vad ska man göra. Hoppas ni blir riktigt nöjda när ni får gobiten hem. Kan tänka mig att Bella kommer må riktigt bra. Ha en härlig dag.
MVH cesse
3 oktober, 2007 at 12:16 #788223Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Dorian Yates aka ”Biffen”, [/b]idag 4 veckor; mamma pit/Dogo, pappa Amst/dogo
27/10 bär det av till småland
[img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/Biffen.jpg]Supersöt, men blir det inte jättejättejättejobbigt att ha en tik och en hane ihop när det är dags för löp? Eller planerar ni att kastrera honom? Jag tyckte det var helt vidrigt bara de dagarna jag hade taxen Oskar här och Doris fortfarande löpte/luktade löp efter sin kastrering, han var helt besatt och bara pep och kved och fick typ astmaanfall.
Min sambo är också allergisk mot katter men inte hund, så jag fick omplacera mina kissar när vi flyttade ihop. Sorgligt för er med alla fina kissarna, måste känts hemskt.
Förövrigt tycker jag fortfarande att du Frida borde tävla på DC, iallafall förra året hade hon stått sig utmärkt i konkurensen. Plus att jag kan komma och heja, bara det borde ta dig till guld, Frida!
3 oktober, 2007 at 18:21 #788224Anonym anvandareMemberHallilå där!
Två nya gymbesökare är på G o ska komma o hälsa på er på ert nya gym för att köra ett pass inom en snar framtid. Vi håller bara på att synka våra scheman så nästa vecka ska vi förhoppningsvis få ihop det. Äntligen ska jag komma o kika hur ni har det! Såg bilderna i er journal o det ser hur fint ut som helst. Har ju dock Fysiken runt hörnet så det blir inte gymbyte i dagsläget iaf, men det är ju kul att komma en gång ändå!
Det låter sunt att satsa på familj/jobb/träning/kost o vänta med tävlingsplanerna till ni är taggade o laddade inför det till 100%!! Kommer bli hur bra som helst när ni beslutar er för att stå på scenen igen.
Så sööt hund!!
Ses förhoppningsvis snart.Kram Emelie
4 oktober, 2007 at 16:07 #788225Anonym anvandareMemberTråkigt att inte få se er på scen under FF, men känns det inte bra så är det givetvis bättre att avstå och fortsätta tuckta vikter till nästa år.
Ang. att du Frida inte skulle lagt på dig så mycket muskler sen sist är ju kvalificerat skitsnack då du har gjort rejäla förbättringar sen du stod på scen sist, rygg och axlar har vuxit som ogräs på dig om man kikar på de bilder ni lagt upp tidigare i tråden.
Kör hårt och lycka till, så får vi ser er båda på scen tävlingssugna nästa år istället :up:
Mvh
5 oktober, 2007 at 00:11 #788226Anonym anvandareMemberstenis wrote:Tråkigt att inte få se er på scen under FF, men känns det inte bra så är det givetvis bättre att avstå och fortsätta tuckta vikter till nästa år.Ang. att du Frida inte skulle lagt på dig så mycket muskler sen sist är ju kvalificerat skitsnack då du har gjort rejäla förbättringar sen du stod på scen sist, rygg och axlar har vuxit som ogräs på dig om man kikar på de bilder ni lagt upp tidigare i tråden.
Kör hårt och lycka till, så får vi ser er båda på scen tävlingssugna nästa år istället :up:
Mvh
Jobb träning diet allt funkar bra nu… Att vi inte kommer o tävla i höst, beror nog på att både Frida o jag är fulla med ideer o tankar… Massor av kul händer hela tiden i vårt liv:up: Förbättringar är svårt o se innan man står på scen…Men vi tränar ju hårt o håller ok form hela tiden…Så en del massa fastnar förhoppningsvis på vägen!!
Ikväll har vi försökt o komma på vilken tävling som passar oss bäst..
Finns ju en del kul o välja på…Take care / Palle
5 oktober, 2007 at 09:10 #788227Anonym anvandareMemberPalle wrote:Jobb träning diet allt funkar bra nu… Att vi inte kommer o tävla i höst, beror nog på att både Frida o jag är fulla med ideer o tankar… Massor av kul händer hela tiden i vårt liv:up: Förbättringar är svårt o se innan man står på scen…Men vi tränar ju hårt o håller ok form hela tiden…Så en del massa fastnar förhoppningsvis på vägen!!Ikväll har vi försökt o komma på vilken tävling som passar oss bäst..
Finns ju en del kul o välja på…Take care / Palle
Vilken tävling verkar det bli palle?
kör hårt my friends, och ha en superhelg!
5 oktober, 2007 at 18:45 #788228Anonym anvandareMemberOkej det blir tävling endå med andra ord, ska bli intressant att se vad ni väljer. Keep up the good work paret. Trevlig helg.
MVH cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.