Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 4,111 through 4,125 (of 4,509 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:
    Tja, så enorma framsteg tycker jag inte att jag gjort

Jaså, det tycker du inte:| Du skojar med mig, hoppas jag!
    Jag förstår i alla fall ditt beslut om att inte tävla och att satsa på annat. Har haft mycket tid över de senaste dagarna då jag vilat och upptäckt att det finns annat i livet. Det är viktigt att göra det som känns rätt. Vill man senarelägga tävling för att fokusera på jobb och familj så ska man absolut göra det. Just nu vill jag jättegärna köra SM!!! Ikväll ska jag testa träna på mitt fria och känner förmodligen om ryggen håller för tävling. KRAM

Allt flyter på som vanligt… Mer mat o tyngre vikter..
    Hanna o fredrik med sin lilla Leia har vart här i helgen…. Träning shoping o massor av mat…(blev ett par feta garrar med) Hur mycket energi får de plats i en ettåring….Svårt för oss som inte är vana vid barn o hänga med i svängarna:)

Snart sm ju.. Känns lite tomt o inte va där… Ganska intressant i år ju…
    Mr Zone håller ju team flaggan själv…. Lagom sliten o nojjig för att de ska kuna bli riktigt bra :up: Annika har med skött sig… Några andra grabbar har vart o provtränat ”smygvisat” formen hos oss.. Ser bra ut!!!!1

För Frida o mig går allt bara bra.. Inspirationen är som alltid på topp..
    Muskler är de roligaste som finns8)

Peace / Palle

som fasen ni SKA köra på LP:evil: Lägg deffnojjan& alla dumma tankar åt sidan& KÖR JÄRNET!! Det fixar ni;) Har följt er utveckling& den är ju ENORMT nice, ni är verkligen på topp!! (även om kanske inte Frida tycker så..) När tävlingarna närmar sig brukar man alltid ifrågasätta allt& tänka alldeles för mkt.. JAG vill iaf se er knipa pallplats :bb:

Frida G wrote:
    som fasen ni SKA köra på LP:evil: Lägg deffnojjan& alla dumma tankar åt sidan& KÖR JÄRNET!! Det fixar ni Har följt er utveckling& den är ju ENORMT nice, ni är verkligen på topp!! (även om kanske inte Frida tycker så När tävlingarna närmar sig brukar man alltid ifrågasätta allt& tänka alldeles för mkt.. JAG vill iaf se er knipa pallplats :bb:

Tack för att du följt oss. De värmer!!
    Nä det är ingen liten deffnojja som fått oss att ändra på tävlingsplanerna.. För tillfället är vårat liv fyllt av träning jobb o andra tävlande… Vilket naturligtvis bara är kul:) Klart vi har utvecklats en del… Förhoppningsvis kommer några månaders mer slit ge oss lite mer kött på benen8) För mig är inte tävlingen de allra viktigaste..Livet runt omkring
    med alla förberedelserna är ju de som utgör den största delen av vår tid!! Så vi fortsätter o träna tungt med formen i behåll!!

Peace / Palle

Hallå snyggingar.
    Tycker det är en bra beslut ni gjort att bygga på lite mer istället. Ses vi på sm?

Vanessa Frykman wrote:
    Hallå snyggingar.
    Tycker det är en bra beslut ni gjort att bygga på lite mer istället. Ses vi på sm?

Nää inget sm för oss…:(
    Vi jobbar o bygger muskler8)

Hoppas ni får en trevlig helg

Take care / palle

Palle wrote:
    Nää inget sm för oss…:(
    Vi jobbar o bygger muskler8)

Hoppas ni får en trevlig helg

Take care / palle

Hehe that´s a hardcore work :D

Ha en trevlig helg,imorgon åker jag på semester till Salamanca i 2 dagar, blir ballt, drag på stället tydligen och vackert, ska bli skoj. Har kört mina pass för veckan och håller fanan för Sverige i Spanien, är ju rätt roligt att vara bland de största där hehe :). Ha det bäst paret, ni rockar.

MVH cesselito

Steppen1983 wrote:
    Hehe that´s a hardcore work :D

Ha en trevlig helg,imorgon åker jag på semester till Salamanca i 2 dagar, blir ballt, drag på stället tydligen och vackert, ska bli skoj. Har kört mina pass för veckan och håller fanan för Sverige i Spanien, är ju rätt roligt att vara bland de största där hehe :). Ha det bäst paret, ni rockar.

MVH cesselito

Njut av livet bro:up:

Lite halvdåliga på o skriva här nu…Men allt funkar o både Frida o jag kör hååårt!!
    Håller som vanligt dieten till kyckling ris vitargo prottepulver!! Lördagar äter vi på lite mer…Fredagskväll med för miss;) Tror bara de är bra.. Mer mat tyngre vikter plus cardio… Börjar f-n gilla prommenaderna skönt för skallen med all frisk luft…
    Take care / Palle

Hej mina vänner :) Jag är under rehab nu. Stygnen är tagna. Jag läker i än och bjuder är på en bild före, under, och efter , hoppas det är ok ;) Varning för kännsliga tittare!

Kommer börja träna överkroppen lätt om två veckor och i den mån jag kan.
    Jag har inte bråttom, vi tränar ju för livet och för att bli äldre, inte för stunden. Ödet gick inte min väg och som jag ville den skulle. Men som sagt det som inte dödar det härdar. Finns dom som har det värre.

Vi kommer snart och hälsar på igen. Tills dess så må väl och ta hand om er.

Biffiga hälsningar Jimmy

:bb3:

Vill inte gå OT men måste fråga, vad hade du för problem med händer jimmy? Hoppas allt läker fint så du kan göra dig redo för scenen igen snart. =)

Mvh

Jobbar med vibrationsmaskiner som tills slut inflammerade händerna. Blev tills slut för trångt och tryckte då på nerverna. Yes, för min del så har jag 2008 i sikte. Får väl se om jag och Palle har samma mål i sikte ;) Eller vad säger du Palle ?

stenis wrote:
    Vill inte gå OT men måste fråga, vad hade du för problem med händer jimmy? Hoppas allt läker fint så du kan göra dig redo för scenen igen snart. =)

Mvh

Jimmy Jönsson wrote:
    Jobbar med vibrationsmaskiner som tills slut inflammerade händerna. Blev tills slut för trångt och tryckte då på nerverna. Yes, för min del så har jag 2008 i sikte. Får väl se om jag och Palle har samma mål i sikte ;) Eller vad säger du Palle ?

Jo, om allt stämmer så lär de bli samma scen8)
    Motivationen är på topp:up:

Hoppas du läker o kan köra för fullt snart igen.
    Take care / Palle

Ville bara tacka för senast (har inte glömt bort det) och längtar tills att snart få komma upp igen.
    Bättre maskiner går knappast att hitta:up:

Viewing 15 posts - 4,111 through 4,125 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.