- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2007 at 00:09 #788244Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Ville bara tacka för senast (har inte glömt bort det) och längtar tills att snart få komma upp igen.
Bättre maskiner går knappast att hitta:up:Kul o ha dig på gymmet!!
Jo älskar man träning så trivs man på Karl Johansgatan 27Welcome!!!!!!!!!
Take care / Palle
16 oktober, 2007 at 00:58 #788245Anonym anvandareMemberKommer lite annorlunda info om ett par dagar8)
16 oktober, 2007 at 07:49 #788246Anonym anvandareMemberHej Frida och Palle!
Tänkte dra till GBG och hälsa på pappsen i helgen som kommer. Han bor i Majjorna och funderar på att kika förbi och köra ett eller två pass.
Öppetider: fredag – söndag, samt gatuadress?
Mvh/ Johanna B.16 oktober, 2007 at 09:08 #788247Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej Frida och Palle!
Tänkte dra till GBG och hälsa på pappsen i helgen som kommer. Han bor i Majjorna och funderar på att kika förbi och köra ett eller två pass.
Mvh/ Johanna B.[http://www.lifeclub.se/new/majorna/kontakt_adresser.php]
:up:
16 oktober, 2007 at 09:40 #788248Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej Frida och Palle!
Mvh/ Johanna B.Karl Johansgatan 27[/b]:up:
16 oktober, 2007 at 12:55 #788249Anonym anvandareMemberHej paret! hoppas ni har haft en bra helg med mat och träning. Salamanca var vackert, kommer skicka upp lite bilder i journalen senare. Grymt för Zone med 4e placeringen, såg bilderna som var en dag före SM, aldrig sätt en sådan grym form på karln, riktigt riktigt kul för honom. Well hoppas ni mår bra och att ni håller er någorlunda mätta på maten ni äter.
MVH Cesse
16 oktober, 2007 at 14:19 #788250Anonym anvandareMemberPalle wrote:Karl Johansgatan 27[/b]:up:see you! :happy:
Mvh/ Johanna Berggren.16 oktober, 2007 at 14:52 #788251Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hej paret! hoppas ni har haft en bra helg med mat och träning. Salamanca var vackert, kommer skicka upp lite bilder i journalen senare. Grymt för Zone med 4e placeringen, såg bilderna som var en dag före SM, aldrig sätt en sådan grym form på karln, riktigt riktigt kul för honom. Well hoppas ni mår bra och att ni håller er någorlunda mätta på maten ni äter.MVH Cesse
Ja vi mår bra..
Mätta är vi bara på lördagskvällen o då mår vi f-n inte bra ha ha!!
Jo the old Boss visade upp sin finaste sida…Jag visste de hela tiden men en del andra var ju lite tveksamma HA hA Sjuk men kul sport!!16 oktober, 2007 at 17:17 #788252Anonym anvandareMemberPalle wrote:Ja vi mår bra..
Mätta är vi bara på lördagskvällen o då mår vi f-n inte bra ha ha!!
Jo the old Boss visade upp sin finaste sida…Jag visste de hela tiden men en del andra var ju lite tveksamma HA hA Sjuk men kul sport!!Hehe aight, ni är hårda hehe, jag vill ju vara mätt jämt hahaha MR fettomupp . Well kul att de som tvekade fick något att bita i, för de såg fan grymt ut på bilderna, riktigt glad för hans skull, starkt jobbat. Well keep it up paret, vi höres av, tänker på er här i spanien.
MVH cesse
18 oktober, 2007 at 22:31 #788253Anonym anvandareMemberFint gym! Träningspasset blev väl dock sådär, hade varit på Ikea och våra tre barn var ensamma hemma. så det blev som sagt lite stressigt. Mvh cykellars:up:
18 oktober, 2007 at 22:39 #788254Anonym anvandareMemberLyckas du få ägaren att öppna liknande gym i Trollhättan Palle betalar jag allt vitargo du vill under 3 år:nod
Syns nästa lördag om du jobbar.. ska förbi Mattias en sväng och göra livet surt för honom.
//Marcus21 oktober, 2007 at 11:51 #788255Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Lyckas du få ägaren att öppna liknande gym i Trollhättan Palle betalar jag allt vitargo du vill under 3 år:nod
Syns nästa lördag om du jobbar.. ska förbi Mattias en sväng och göra livet surt för honom.
//MarcusHar du vunnit på lotto….
Jo jag o Mattias ser till att de finns möjlighet o uveckla massiv massa nästa lördag med…Take care / Palle
21 oktober, 2007 at 11:53 #788256Anonym anvandareMembercykellars wrote:Fint gym! Träningspasset blev väl dock sådär, hade varit på Ikea och våra tre barn var ensamma hemma. så det blev som sagt lite stressigt. Mvh cykellars:up:Kul att ha er här.
Ser fram emot ert nästa pass!Peace / Palle
21 oktober, 2007 at 11:55 #788257Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Lyckas du få ägaren att öppna liknande gym i Trollhättan Palle betalar jag allt vitargo du vill under 3 år:nod
//MarcusMaila våran chef om det;)
Jag jobbar på lördag så du är tvungen att träna, ta med lite älgkött med
21 oktober, 2007 at 15:17 #788258Anonym anvandareMemberHej Palle & Frida ville bara kika in och TACKA för ett grymt träningspass hos er i helgen:up:!
På återseende!
Mvh/ Johanna Berggren:) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.