- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2007 at 21:56 #788259Anonym anvandareMember
Tack Palle för att du står ut med oss förvirrade dietsnurrisar, både jag och Johan uppskattar otroligt mycket att du hjälper oss med matupplägg och diettips.
Vi får bjuda dig och Frida på en middag nån lördag framöver.Hälsa Frida så syns vi på gymmet, är ruskigt motiverad att köra hårt nu.
Mvh Linda o Johan
22 oktober, 2007 at 13:42 #788260Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Hallå Johanna kul att se dej live i helgen! Tyvärr var jag (som du såg) upptagen med kunder så det hanns ej med ngn längre konversation, men vi ses nog snart igen!?! :emo-thumbYes, klart vi gör.
Kikar ner snart igen:): v. 45 tror jag att jag kommer att förlägga helgpassen hos er: fred+lörd, så det vore KUL att ses och snacka lite om du har lite och lust, kanske rent av träna ett pass ihop?
Fundera på det så hörs vi av bruden!
Kör hårt!Mvh/ Johanna :up:
23 oktober, 2007 at 06:21 #788261Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Nu har jag och Palle haft denna dagbok i ganska precis ett år, och som ni säkert märkt har vårt engagemang för att uppdatera denna avtagit ganska drastiskt den senaste tiden.Vi känner att vi just för tillfället inte har tid att lägga ner så mkt energi på att uppdatera med text och bilder i den mån vi borde för att den ska vara intressant för ngn att följa.
Därför avslutar vi härmed vår journal, men fortsätter att leva vårt liv med träning, kost och kärlek som tre viktiga inslag!
Vi har lite grejer på G, håll utkik på ”the world wide web” så dyker vi inom en snar framtid upp under ett lite annorlunda koncept på en hemsida ”nära er”
:emo-thumb
Tack för allt stöd, pepp och konstruktiv kritik under detta gångna år!
Ta hand om er ALLA, lev väl och satsa hårt!!
Mvh Frida & Palle
jaha… *plockar bort body från favoriterna i webläsaren*
Skämt å sido, bodys bästa journal har iaf dött! Men jag förstår er, och ser fram emot att se fler bilder på er på annat håll! och även stöta ihop mer er under fitnessfestivalen!
Ha de underbart och kör på lika hårt som alltid!23 oktober, 2007 at 11:34 #788262Anonym anvandareMembervill bara säga att när jag var nere på gymmet i söndags så vill jag säga att det såg fräscht ut och massa vikter och maskiner. väldigt bra saker. bra med motivation och inspiration
:emo-thumb29 oktober, 2007 at 11:31 #788263Anonym anvandareMemberHörde du lyckats får Mattias att köra byggning nu:up:
Se till att få honom i vinnarform nu :up:29 oktober, 2007 at 15:35 #788264Anonym anvandareMemberHarliga bilder paret, ser bra ut, tycker att ni bara blir hardare och hardare,riktigtskona markeringar i axlarna frida samt palles biceps topp borjar bli riktigt vassa. Keep up the good work.
Kram pa er!!!!!
5 januari, 2008 at 11:45 #788265Anonym anvandareMemberTja alla Muscles lovers
Nu är vi på G igen… Lite kolisar massor av protte… ”Fett har vi redan ha ha”
Tjuvstartade dieten innan jul… Så allt känns 100… Bara o njuta av några månaders Tung intensiv träning / cardio nu:PKommer bilder från benpasset i morgon:up:
5 januari, 2008 at 12:42 #788266Anonym anvandareMemberDammat av den här journalen nu? Vilken gäller, denna eller animal zone?:what:
5 januari, 2008 at 13:09 #788267Anonym anvandareMemberFed up wrote:Dammat av den här journalen nu? Vilken gäller, denna eller animal zone?:what:Palles & Fridas zone
Både journalen o vi har vilat för att orka köra på allvar nu igen…
Kul att du är med från början..( Naturligtvis har vilan bestått av tung träning blandat med harmoni…. Förhoppningsvis innebär de lite roligare symetri o mer massa framöver)Take care / Palle
5 januari, 2008 at 17:16 #788268Anonym anvandareMemberOCH jag är med…tröööckkkkk nu ffs
6 januari, 2008 at 18:41 #788269Anonym anvandareMemberJag va på mässan igår
6 januari, 2008 at 19:58 #788270Anonym anvandareMemberkör hårt Frida och fiskbullen!!!!
6 januari, 2008 at 20:22 #788271Anonym anvandareMemberTre veckor av diet äntligen börjar de kännas som vanligt…
Några kg lättare o ordentligt stark:up:Körde liggande lårcurls först.. Fullt mag 4set max rep 6-9st
Sittande lårcurl 2 set 15 rep halvt mag
Raka mark 4 set 10-12 rep 75kg hantlarAvslutade med tre vadövningar Känns som om de brinner i vadern ännu…ha ha
Kör korta intensiva pass!! Funkar super när man dietar…Kommer nog någon bild om miss hinner senare
Peace Palle
6 januari, 2008 at 20:25 #788272Anonym anvandareMemberxatzer wrote:kör hårt Frida och fiskbullen!!!!Ha ha ha
Vet inget annat:P:P
6 januari, 2008 at 20:32 #788273Anonym anvandareMember:up:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.