- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2008 at 00:36 #788274Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Har lovat mej själv att när våren kommer så ska jag införskaffa ett par höga klackar och ha till vardags så att jag får in gångvanan! Det ni -håll utkik efter en klmpeduns i högklackat i Majorna så ni får er ett gott skratt *s*
En annan har svårt bara med lågskorna i Majorna. Det är seriöst mycket backar – för att inte tala om kullersten! Med andra ord borde du bli bäst på det där!
7 januari, 2008 at 14:45 #788275Anonym anvandareMemberFrida: Jag har bara fått något berättat för mig att när han bodde på annan ort så tränade han på det gymmet jag tränar på nu och då kallade dem honom för fiskbullen haha. Skulle bara på skoj kika ifall han visste om hans ökennamn
Vet inte riktigt vad som ligger bakom det, men kan kolla upp om intresse finns.7 januari, 2008 at 17:26 #788276Anonym anvandareMemberFick tag i gymägaren nu på msn och anledningen till smeknamnet fiskbullen var, citerar ”han var blek som en fiskbulle och rund som en ”
Kan säga att han blev väldigt förvånad när jag berättade att han inte var det minsta tjock nu och vann LP.
7 januari, 2008 at 17:44 #788277Anonym anvandareMemberFår döpa om tråden till Fiskbullen och Fridas Zone nu då
Fan va jag ska sprida detta vidare Palle7 januari, 2008 at 20:27 #788278Anonym anvandareMembernej fy fan, förlåt för detta palle. Nu har man dratt igång djävulskap haha.
Jag tränar i Karlskrona, så det är way back in time7 januari, 2008 at 22:05 #788279Anonym anvandareMemberRichard B wrote:nej fy fan, förlåt för detta palle. Nu har man dratt igång djävulskap haha.
Jag tränar i Karlskrona, så det är way back in timeHa ha de var länge sen jag var starkast i Karlskrona:up:emo-thumb
Vägde mellan 108 – 118kg… stenhård ha ha Nä de var min mjuka starka period… Synd är att digitalkameran inte fanns… bildbevis kan jag inte ge er:(Kul att Mr Jocke minns mig…. Du får hålla han lite mer update bara
Peace / Palle
8 januari, 2008 at 00:03 #788280Anonym anvandareMemberHärliga kort. kepp them coming
Satan va stor han var , fick ju Palle å se liten ut8 januari, 2008 at 00:22 #788281Anonym anvandareMemberBendag… Lång dag på jobbet:)
Kanon när man ska köra tunga ben.. Hinner äta massor av mål fram till klockan 2000.. efter två set är allt blodet i låren…då känns de inte vidare kolhydratrikt i skallen ändå… De blev ett superpass fullt av tryck o illamående:up: (kör KNOCKOUT THERMO SPEED ”OLIMP”) Ger enormt bra med energi o tryck… Perfekta produkter när man behöver hålla koll på kolisarna…Körde Hacklift 7 set 8-12rep tungt!!
Ligande benpres 3set ca 15rep
Benspark 4 set 3 riktigt lätta o ett tungtFrida var med o kollade mig lite under hackliften… så jag vågade lägga på några extra 20kg skivor GREAT
Peace / Palle
8 januari, 2008 at 00:31 #788282Anonym anvandareMemberTycker att vi skall döpa om dig Palle till Dvärgen:p Kunde verkligen inte hålla mig för skratt när du stog mellan Peter och Frida. Vi måste ju räkna med håret och då är som sagt en dvärg:D
Tar gärna fler kort om ni vill.
Syns på onsdag
Peter8 januari, 2008 at 12:43 #788283Anonym anvandareMemberheter en av era hundar biffen?
Har du räknat hundens bollar(tennis bollar, leksaker, inte hundens pungkulor) så att du verkligen inte har svalt en?8 januari, 2008 at 14:46 #788284Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Peter har testat på cardio… Skaffat hund eller ”tax” he he Så nu väger han bara 161kg på sina 196cmMina 96 blir lite ynkliga i de sällskapet… Enormt stark med Peter Kul o ha han på gymmet!!!
Take care Palle
Kul att vara med på bild. Lite linslus är man ju allt. Vill bara komma med en liten rättning. Sist jag var 196cm var när jag gick i 7an. 199cm skall det vara.
8 januari, 2008 at 15:40 #788285Anonym anvandareMemberväldigt söt hund, lilla Dorian haha. Kungligt.
Postar en liten bild på min lilla gullunge, det är ingen stor o stark hund, men det är en ninja till katt!8 januari, 2008 at 16:22 #788286Anonym anvandareMemberRichard B wrote:väldigt söt hund, lilla Dorian haha. Kungligt.
Postar en liten bild på min lilla gullunge, det är ingen stor o stark hund, men det är en ninja till katt!Ingen Dorian… Dog:|
Katten liknar min Bamse som fortfarande bor kvar i Blekinge.. (han var svart)
8 januari, 2008 at 17:46 #788287Anonym anvandareMemberGod fortsättning på det nya året paret, hoppas allt rullar på bra för er. MVH cesse
8 januari, 2008 at 23:38 #788288Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:God fortsättning på det nya året paret, hoppas allt rullar på bra för er. MVH cesseAllt är bra!! Hoppas du har möjlighet o komma förbi oss framöver….
Hoppas ditt år börjat braTake care / Palle
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.