Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 4,276 through 4,290 (of 4,509 total)
  • Author
    Mörrum wrote:
    Jaha. Jag kommer inte ihåg dem, vet att jag slog sönder en minigolfklubba efter att farsan slog mig i det. Ligger väl precis vid ingången om man åker spårvagn.. Sen var jag sur o såg svart tills vi var vid pingvinerna :D

Vi hittar inte så bra här i Göteborg än.. Går o komma till pingvinerna från många håll.. Ska lära dig o förlora utan att bli ledsen någon gång :P

körde armar idag intensivt o tungt..

Triceps först
    Dips 4 set
    Omvända pushdowns 4 set
    Drag bakom nacken i maskin rep.. 4 set

Biceps
    consentrationscurls 3 set
    Hantelcurls 3 set
    Sittande korta konsentrerade curls i cablcross 4 set

Helt klart dietens bästa pass ”full av energi”…Massor av tryck o ovanligt stark..

Frida körde axlar… Den indiska maten från i lördags gjorde henne fyllig o fin..
    ett bra pass för miss med..Ska göra ett nytt försök o få några bilder i morgon… (blir lite roligare då)

Peace Palle

Dom 2 små ;)

SHIT vad biffen har växt, hur stor kommer han vara till sommaren egentligen hehe :)?

Steppen1983 wrote:
    SHIT vad biffen har växt, hur stor kommer han vara till sommaren egentligen hehe :)?

Tja mannen, hoppas allt är prima i Spanien
    Han har passerat Bella i mankhöjd redan, dock måste han biffa till sej rejält för att leva upp till sitt namn 8)

Morgonprom nu

Take care /P
    [img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/38d50dd5.jpg]

där bjöds det på ett bra ben och två söta hundar!

tror inte många vill träna på samma gym som dig frida, du spöar nog de flesta killar i styrka och hårdhet :nono: du ger mig enorm ångest!

Mörrum wrote:
    Mm, jag som hade planer på o börja på clublife ihop med en polare. Blir ju mörkrädd.

haha, bara du inte går dit på freda, för då är Freaky Frida(y) där … oh nej vilket tråkigt skämt, ber om ursäkt över det… :(

Är också lite imponerad över formen på Frida, benen såg grymma ut på sista bilden! :up:

Jonas Lundberg wrote:
    Är också lite imponerad över formen på Frida, benen såg grymma ut på sista bilden! :up:

Tack!! Kul med lite smicker…

Allt funkar bra vi följer planen:):)

Jonas Lundberg wrote:

Håller med :up:

När får man se er på scen igen?

Tycker att Frida har gjort framsteg men Palle tagit något steg bakåt sen jag kollade in sist.

ok, då har ni en bra anledning :P Jag väntar med spänning.

Tanig Sprinter wrote:
    men Palle tagit något steg bakåt sen jag kollade in sist.

:ike: ööö… Kanske borde kolla in oftare.. eller rent av IRL.:up:

storcc wrote:
    :ike: ööö… Kanske borde kolla in oftare.. eller rent av IRL.:up:

Tränar du i morgon?
    Ska köra lite tunga ben…

Viewing 15 posts - 4,276 through 4,290 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.