Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 4,509 total)
  • Author

Kämpa på tjejen! Jag håller på dej :emo-thumb

Fripzter wrote:
    Hej på er! Tackar för en trevlig helg. Se nu till att köra stenhårt nu in i det sista! För Palle är det ju inga problem som gjort det förr, och som faktiskt sköter sin kost året om. För dig Frida är det lite jobbigare men det fixar du. Bara att göra som Palle säger så blir det bästa resultat. På något för mig märkligt vis lyckas han alltid med att få folk hårda till tävling. Ni får komma hem till Hanna och mig efter tävlandet och slappa ett tag! Då kunde jag sätta upp en skylt utanför ”Djurpark” så kunde vi dra in lite pengar samtidigt! Ha det gott så länge!!!!!

Tack själv…Du förgyller alltid tillvaron mer än andra…svårt o hålla tillbaka leendet när man tänker på dig!!!
    Jo lite labero är jag allt ibland he he,.men annars är de bara massor av slit som får formen på plats!!!
    De bästa diettipset jag kan ge är djur…Våra två valpar o katter håller deffinitivt förbränningen på topp…sova är ganska överrekommenderat…ha ha
    Men de känner ni nog till!!! er lilla prinsessa vet ju hur man håller johnblund på avstånd!!!!

Klart vi stannar till ett tag i Kalmar…finns ju en sushi som ska testas innan NGPsatsningen drar igång på allvar!!!
    Ska ge johnblund chansen nu!
    love Palle Frida

Nånstans kring när du vaknar torde filmen vara upplagd. Renderar den just nu (1/2 timme) och sen ska den laddas upp på YouTube vilket brukar ta någon timme.
    Gissa vad det blev för musik…? :)

Lizard

[youtube=qGWT_iLsjBI]

á la Nina Lätt :)

Lizard

grymt ju :P

Ni är ju verkligen helt fantastiska!

Som vanligt kul med film! :)

Syns i Lund. :emo-thumb

jäkla killerlegs frida ;)

LinaB wrote:
    Ni är ju verkligen helt fantastiska!

På vilket sätt ?

Inspirerar, imponerar, har härlig/skön(/”rätt”) inställning, estetiskt tilltalande kroppar, kör hårt
    = fantastiskt :fun:

jwallin wrote:
    På vilket sätt ?

WELCOME ABOARD GUYS!![/b]

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/introbilder/team_zone_mini.jpg]ZONE[/b]

frida wrote:
    Inspirerar, imponerar, har härlig/skön(/”rätt”) inställning, estetiskt tilltalande kroppar, kör hårt
    = fantastiskt :fun:

jahaa oki ;)

Fan va sköna ni är! Å sista axelövningen såg tärande ut, om inte deprimerande att behöva kör me 4 kilos :)

Flera Lizard-filmer åt folket :up: bra jobbat!

~Frida~ wrote:
    Du är bara B Ä S T !!! (fast lite taskigt var det allt att close-up filma mej på slutet )[/b] & låten -den är ju min & Palles så den passade helt perfekt!! (Men du…? Visst ser vi mindre ut på filmen än irl -säg ja säg ja-[/b])

TACK!!![/b]

1: *äsch*
    2: Nej.
    3: Hade faktiskt ingen aning om det – (huvudsaken är att JT inte sjunger eftersom jag upplever honom som innehållslös)[/b].
    4: Ja (sa jag till Palle med; du är grövre än grabbarna på gymmet)[/b].
    :)

Till er som tackat mig och fjäskat ber jag att få buga allra ödmjukast och låt det gärna bli en vana :)

Lizard

jwallin wrote:
    På vilket sätt ?

Är ju helt uppenbart varför dom e fantastiksa…är bara o titta på dom juuuh

Gryym film..Me like musiken.. Riktigt snyggt när ni körde flyes samtidigt o i takt till Justin;)

Lizard du e jätteduktig… På massor saker..förlåt för träningen idag:o

Morgonprommis imorgon igen då!! Gamla rundan.. det var tider det;)

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.