Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 4,381 through 4,395 (of 4,509 total)
  • Author
    Annika Warg wrote:
    Det klart att Frida skulle hinna och mer där till, då hon är i riktigt grym form redan nu men…även du borde vid det här laget veta att det inte bara är formen som ska klaffa för att man ska kunna tävla.

Det behövs mer pengar för flera tävlingar, till hotell, resor m.m

Tiden, datumet kanske inte fungerar pga arbete, familj m.m m.m

Dessutom, ett sådant här besked påverkar den tävlande negativt mentalt, då personen är inställd på ett mål. Ett sådant här besked är att sopa undan fötterna och suger energi, kraft och gläjde ur den tävlingssatsande.

Givetvis förstår jag det Annika!!

Försöker bara plocka fram det positiva som trots allt finns… det gäller ju att försöka besegra de där monsterna i huvudet som får en att bara se svart… ibland är det hjärnspöken som sätter mest begränsningar för en och kanske inte de praktiska omständigheterna. men i detta fallet har jag ingen aning…:
    Hoppas det ska funka för dig att tävla iallafall Frida!

zonecapone wrote:
    Fullkommligt bedrövligt att den informationen ska komma från någon annan än förbundet själv på en tråd i ett forum!!! Att tävla kräver tid, pengar & planering! Ett så stort beslut MÅSTE ett förbund gå ut med i tid!

ZONE

Håller med dig fullt ut! Ren skandal:evil:

Tycker jäkligt synd om er, jag vet hur mycket ni satsar och såg fram imot detta!

/Peter

athleticmia wrote:
    asså om JAG hinner som har hull både här o där, jämfört med Frida, så hinner definitivt Frida!!! I kg kan det inte handla om mycket…o visst är det en massa ateraljer som ska till i Bf men inte fasiken är det smycken, naglar o dräkter som bedöms i FÖRSTA HAND utan fysiken.

Den som bestämmer sig mest vinner! Iallafall över sig själv… :)

Hej Mia, som jag (& fler med mej) påpekat innan så handlar detta inte om att hinna eller inte. Tvivlar inte en sekund på att Frida skulle kunnat stå tävlingsklar på Mtgp! Nu var vi dock inställda på att köra i Danmark och hade allt klart inför den resan (med jobb och annat ”fix”). För oss innebär en satsning mkt planering och det inkluderar så mkt annat än just själva tävlingsattributen och dieten…

Precis som du skriver: Den som bestämmer sig mest vinner. -Inte bara på scenen utan i alla situationer i livet…

Lycka till med din satsning, se till att glänsa på hemmaplan i första hand :emo-thumb

Frida hälsar så gott

Steppen1983 wrote:
    GOD DAMN, that´s some crazy shit ;):emo-thumb HARDCORE. trevlig helg Paret.

Ha ha livet är för kort för o köra lätt!!
    Hoppas du hinner hit till oss på framsidan i Sommar

Take care / Palle

Palle wrote:
    Hej Mia, som jag (& fler med mej) påpekat innan så handlar detta inte om att hinna eller inte. Tvivlar inte en sekund på att Frida skulle kunnat stå tävlingsklar på Mtgp! Nu var vi dock inställda på att köra i Danmark och hade allt klart inför den resan (med jobb och annat ”fix”). För oss innebär en satsning mkt planering och det inkluderar så mkt annat än just själva tävlingsattributen och dieten…

Precis som du skriver: Den som bestämmer sig mest vinner. -Inte bara på scenen utan i alla situationer i livet…

Lycka till med din satsning, se till att glänsa på hemmaplan i första hand :emo-thumb

Frida hälsar så gott

jo så kan det vara…trist bara när man är inställd på att tävla.. :

krävde egentligen ingen förklaring från Frida…tänkte bara peppa lite..
    hoppas det känns bra iallafall, trots det oväntade..

hälsa tebax o tack för lycka-till-et… :)

Peter Singer wrote:
    Håller med dig fullt ut! Ren skandal:evil:

Tycker jäkligt synd om er, jag vet hur mycket ni satsar och såg fram imot detta!

/Peter

Tack

Vi kommer o tävla… Höstens tävlingar är inte långt borta.. Vi gillar att förbereda oss väl:P

Blir ett tungt axelpass om ett par timmar

Take care / Palle

Palle wrote:
    De sitter med häftmassa ;) Hade hela toan i förra lgh, gick lätt ta bort utan märken. Vi ska få omtapetserat t sommaren, jag satte dem där bara för jag inte stod ut med tapeten under, kanske inte så snyggt men iaf annorlunda :-p Bra reklam för BODY om inte annat :-D
    /Frida

Haha! Det där är ju hardcore! Härligt kök! Jag hade förresten också hela min toalett smockfull av pics i min förra lägenhet också. Trodde jag var helt ensam om det, men där ser man!:emo-thumb

Vafaen =) Nu när jag äntligen kom till ert härliga gym (lördags) så fanns ingen av er där :( Tänkte jag skulle hejja ju:p .

Palle wrote:
    Ha ha livet är för kort för o köra lätt!!
    Hoppas du hinner hit till oss på framsidan i Sommar

Take care / Palle

Hoppas jag med, men jag tror ej det ska vara nagra problem, da far du o frida Piska pa en. Idag borjar jag vagen mot en tightare kropp. Ha en harlig dag. Varm sol halsning fran Cesar:up:

~Frida~ wrote:
    Ah vad synd! Vi har fått lediga helger nu så du får se till att komma in ngn vardagskväll ist

Gillade du gymmet?

Ha en fin dag

Mvh Frida/Palle

Ja för tusan =) Har provat på de flesta life gymmen nu, och ert är det bästa hittills =) Gött att det är så mkt friviktsmaskiner!
    Jag tänkte ju köra lite shrugs med 100 kg koloserna, men sen så kom jag på att det inte är bra att tänka för mkt :p man kan ju spräcka ett blodkärl i nån hemisfär liksom hehe…. Men tungt bidde det :D Härligt att det finns hantlar som går långt över ens kapacitet, då kan man ju öka väldigt mkt i styrkanom man håller igång….
    På mitt gym (Partille Wellness) finns det bra maskiner…. men hantlarna går bara upp till 38 liksom :aggresiv: kärringvikter! Men inte på Life inte :)

Era former ser bra ut som vanligt =) Ser fram emot att se er på scenen igen!

MVH Daniel

Dan_The_Man wrote:
    Ja för tusan =) Har provat på de flesta life gymmen nu, och ert är det bästa hittills =) Gött att det är så mkt friviktsmaskiner!
    Jag tänkte ju köra lite shrugs med 100 kg koloserna, men sen så kom jag på att det inte är bra att tänka för mkt :p man kan ju spräcka ett blodkärl i nån hemisfär liksom hehe…. Men tungt bidde det :D Härligt att det finns hantlar som går långt över ens kapacitet, då kan man ju öka väldigt mkt i styrkanom man håller igång….
    På mitt gym (Partille Wellness) finns det bra maskiner…. men hantlarna går bara upp till 38 liksom :aggresiv: kärringvikter! Men inte på Life inte :)

Era former ser bra ut som vanligt =) Ser fram emot att se er på scenen igen!

MVH Daniel

Ha ha Jo här finns hantlar till alla, vi ”diskriminerar” ingen !!

Kul att du kom förbi…Välkommen när du vill…

Take care / Palle

Blev ett tungt ryggpass igår… Var så där skönt stark igen!!
    Massacran från OLIMP ger ett sjukt tryck!!!!
    Kul med produkter som fungerar… Kommer att köra den hela dieten ut nu…Förmodligen resten av året med ha ha

Körde bara Maskiner de här passet.. Ibland är de en sån dag:up:

Peace / Palle

athleticmia wrote:
    Tänkte vara snäll och informera Frida om att man måste köra mtgp om man vill ha sanktion till att köra loaded cup i Danmark. Alltså, ingen tävling utomlands om man inte tävlar i Svea rike….
    så åtta veckor till tävling! inte tolv… :)

Undra hur DU visste om det innan det ens va klubbat?????????????????

storcc wrote:
    Undra hur DU visste om det innan det ens va klubbat?????????????????

Vår tråd är ingen klagomur!!!!!

Fokusera på träning o diet:up:

Peace / Palle

Palle wrote:
    Blev ett tungt ryggpass igår… Var så där skönt stark igen!!
    Massacran från OLIMP ger ett sjukt tryck!!!!
    Kul med produkter som fungerar… Kommer att köra den hela dieten ut nu…Förmodligen resten av året med ha ha

Körde bara Maskiner de här passet.. Ibland är de en sån dag:up:

Peace / Palle

Later bra broder, keep it up :emo-thumb. MVh cesse

Viewing 15 posts - 4,381 through 4,395 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.