- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 februari, 2008 at 21:31 #788529Anonym anvandareMember
En liten fågel viskade i mitt öra att ni käkar ris och kyckling året runt Jag har nog aldrig sett nån av er utan rippade magrutor…. Håller ni er verkligen slimmade åren runt? Inga ätardagar…. Ingen 5-10 kg vinter-viktuppgång? :p Med de tapeterna i köket så vågar man väl inte ställa sig och baka med alla bodybuilders som iaktar en
15 februari, 2008 at 23:11 #788530Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:En liten fågel viskade i mitt öra att ni käkar ris och kyckling året runt Jag har nog aldrig sett nån av er utan rippade magrutor…. Håller ni er verkligen slimmade åren runt? Inga ätardagar…. Ingen 5-10 kg vinter-viktuppgång? :p Med de tapeterna i köket så vågar man väl inte ställa sig och baka med alla bodybuilders som iaktar enGör inte alla som tränar det:frust:
Rippade magrutor… Jo de försöker vi ha på tävlingsdagen… annars är de ca 8-10kg plus på oss… Vi trivs bra med att vara i ok form alltid..Lättare att fixa till svagheterna om dom fortfarande syns ju… Själv mår jag bra av att må dåligt (på rätt vis) Ha ha … Så lite enformig kost gör bara livet lättare!!
Naturligtvis har vi ätardagar…Blir lite av allt på Lördagen. Utom glass klarar inte av de kalla söta. Miss brukar käka vad hon vill på fredagskvällen. Utom dom sista 16 veckorna på dieten.. Bra för de kvinnliga humöret:up:Frågade min far varför han bara käkat samma sorts pizza sen slutet på 70talet
Den är fortfarande god svarade han.. Ganska sant!!! Han skulle nog kuna bli hård ha haTake care / Palle
15 februari, 2008 at 23:15 #788531Anonym anvandareMemberBlev ett super pass med Tobbe idag..
Benspark först sen xtra tung hacklift några högrepset i benpressen o så lite enbens benspark på slutet…Var tänkt att ni skulle få lite bilder.. Miss körde axlar sammtidigt..glömmde helt bort kameran Ska se om Tobbe kan lära mig lite om stooora armar i veckan fixar blider då istället..
Peace / Palle
16 februari, 2008 at 10:55 #788532Anonym anvandareMemberKeep up the good work my friends!
ZONE
16 februari, 2008 at 15:26 #788533Anonym anvandareMemberHaha, fan vilket sjuukt kök. Kör hårt
16 februari, 2008 at 18:00 #788534Anonym anvandareMemberIngen träning inget jobb bara relax…med miss o valpen
Benen känns helt söndertrasade… Passen med Tobbe kommer att ge synlig effekt.. Livet är kul
Peace / Palle
16 februari, 2008 at 18:04 #788535Anonym anvandareMemberNya benmaskiner till Majorna[/b]:up::up:
X-tra bra för alla som vill kunna köra lite tyngre:P
Peace / Palle
16 februari, 2008 at 18:34 #788536Anonym anvandareMemberPalle wrote:Nya benmaskiner till Majorna[/b]:up::up:X-tra bra för alla som vill kunna köra lite tyngre:P
Peace / Palle
Kari Risberg tränar väl inte där ändå?
16 februari, 2008 at 18:44 #788537Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Kari Risberg tränar väl inte där ändå?Han skulle ju behöva fixa till sina ben lite… :emo-thumb
Ni är välkommna när ni vill..
Take care / Palle
16 februari, 2008 at 19:03 #788538Anonym anvandareMemberPalle wrote:Gör inte alla som tränar det:frust:Rippade magrutor… Jo de försöker vi ha på tävlingsdagen… annars är de ca 8-10kg plus på oss… Vi trivs bra med att vara i ok form alltid..
Frida håller formen, du blir ju lika fet som jag off
16 februari, 2008 at 21:38 #788539Anonym anvandareMember8-10 kg plus?
Vad väger ni som mest då?Palle wrote:Gör inte alla som tränar det:frust:Rippade magrutor… Jo de försöker vi ha på tävlingsdagen… annars är de ca 8-10kg plus på oss… Vi trivs bra med att vara i ok form alltid..Lättare att fixa till svagheterna om dom fortfarande syns ju… Själv mår jag bra av att må dåligt (på rätt vis) Ha ha … Så lite enformig kost gör bara livet lättare!!
Naturligtvis har vi ätardagar…Blir lite av allt på Lördagen. Utom glass klarar inte av de kalla söta. Miss brukar käka vad hon vill på fredagskvällen. Utom dom sista 16 veckorna på dieten.. Bra för de kvinnliga humöret:up:Frågade min far varför han bara käkat samma sorts pizza sen slutet på 70talet
Den är fortfarande god svarade han.. Ganska sant!!! Han skulle nog kuna bli hård ha haTake care / Palle
16 februari, 2008 at 21:50 #788540Anonym anvandareMemberPalle wrote:Gör inte alla som tränar det:frust:Rippade magrutor… Jo de försöker vi ha på tävlingsdagen… annars är de ca 8-10kg plus på oss… Vi trivs bra med att vara i ok form alltid..Lättare att fixa till svagheterna om dom fortfarande syns ju… Själv mår jag bra av att må dåligt (på rätt vis) Ha ha … Så lite enformig kost gör bara livet lättare!!
Naturligtvis har vi ätardagar…Blir lite av allt på Lördagen. Utom glass klarar inte av de kalla söta. Miss brukar käka vad hon vill på fredagskvällen. Utom dom sista 16 veckorna på dieten.. Bra för de kvinnliga humöretFrågade min far varför han bara käkat samma sorts pizza sen slutet på 70talet
Haha okej jo enformig mat känner man ju till, men när jag inte har nån tävling i sikte så blir det till att äta vad jag känner för. Vill ju njuta av det goda också…. maaassa tacos och chokladbollar Dock inte samtidigt
Önska jag hade samma inställning som dig Men det kommer aaaldrig gå, 12-15 veckors diet….avisst…. men de resterande 40 veckorna på året räknar jag inte kalorierna precis :p
Du har en vis far
Ha det gött!
Daniel17 februari, 2008 at 00:55 #788541Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote:Frida håller formen, du blir ju lika fet som jag offHa ha duktig är jag, men i de fallet är du oslagbar
Lite cardio innan pumpen stannar??
Take care / Palle
17 februari, 2008 at 00:57 #788542Anonym anvandareMemberSofokles wrote:8-10 kg plus?
Vad väger ni som mest då?Jag brukar väga 94-98 kg
Miss 68kg när hon väger mycket..
Vi är ganska lätta..Take care / Palle
17 februari, 2008 at 21:36 #788543Anonym anvandareMemberBra pass med mycket känsla… Full av kolisar..Utvilad…
Kan bara bli bra med alla förutsättningarna på plats….Bröstpress lutande maskin 5 set strikt långsamt… 4-9 rep
Flyes snedbänk 4 set tungt 8-12rep
Cable cross 4 set tungt 6-12repFrida körde rygg..Gick super trots en sliten axel…Bara lite irriterade fästen hoppas vi.. Lär va ok på några dagar
Massor av mat i helgen.. Idag o fram tills Fredag kväll blir de diet igen…
Livet är roligare då…Take care / Palle
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.