Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 4,509 total)
  • Author
    Melixa wrote:
    Barmark o regn… härliga december… :(

Ha ha trodde bara de var Frida som tycker mer om snö o kallt än sol o varmt!!!
    Hon har lovat o visa mig hur fint de e med snö…för mig har de bara vart kallt o blött!!! Men jag kanske ändrar mig efter en jul hos hennes föräldrar!!!!
    take care

Ska bli skoj å se er på Lucian, kör hårt nu.
    Håll ut, lite mindre än en vecka kvar nu :emo-thumb

The_Stack wrote:
    Ska bli skoj å se er på Lucian, kör hårt nu.
    Håll ut, lite mindre än en vecka kvar nu :emo-thumb

Thanks man,ger allt!!!!

~Frida~ wrote:
    Ja, det FINNS en gud…han heter Palle ;)
    Äntligen visar vågen under 65! Hoppas jag får fortsätta att vara lycklig över det och att den inte visar uppåt igen imorgon!

De boende här i området tycker nog att jag är ett psykfall …tror jag gick samma runda 5 ggr igår (a 40 min) -men det får de gärnatycka eftersom det verkar ha gett utdelning!

Vi körde bröst igår, tog några bilder men datorn gillar ej vår kamera längre, tror de 2 gjort slut

Palle ser asbra (ASBRA) ut nu och det syntes en minimal skillnad även på mej igår på gymet.

Tömningen känns lite roligare nu när jag ser att vågen går neråt! Men satan vad lättirriterade vi är båda 2!

Bagis *hmm* kanske därför jag känner igen dig så mkt.Jag bodde där förut, promenerade mkt där själv,framförallt ner till golfbanan.Så om du såg en liten blondin med en mini yorkshirterrier så var det jag:pop:
    Kul att du gått ner till 65 det måste vara en härligt kulig känsla för dig som kämpat så hårt.Och lättirriterade kan man förstå att ni är pga diet, själv blir jag irriterad så fort jag inte får äta när jag är hungrig man blir som en sur pms kärring
    Nu är det inte långt kvar hörröni :pop: BEST WISHES FROM snuttan

Fan nu är de inte långt kvar! Kör hårt!

Frida släng vågen nu . Du är och kommer vara på lördag i grymt form . Komemr tyvärr inte komma på FF:( men thic chick wants you to win :P

tusen kramar
    vanni

Hej på er båda:

Vi kanske hinner ses innan tävlingen? Under alla omständigheter ringer jag under resan.

Ang. kameran så har ni nog inte formaterat minneskortet:

Ta fram den tjocka vita boken ni fick med kameran.
    Leta upp ”Svenska” (är puligare att felsöka på serbo-kroatiska).
    Leta runt mot slutet(?) där det säkert står något om meny-alternativen.
    Under funktionen ”Formatera minnseskort” står det hur ni ska göra (brukar gå bra på lågkolhydratsdiet med – ring mig vid problem).
    Efter det brukar det fungera bättre.

Lizard

Då är det ju snart över… Sen kommer ni ner. Tänkte att vi kanske kunde lägga ihop lite pengar till presseningar. Dom hade billiga på ÖB. Som jag kan täcka golv och möbler med innan ni kommer med djuren. Fast sen kom jag på att det blir billigare att köpa vinkorkar. Men det finns olika storlekar så jag skulle behöva veta vilken diameter på Bina respektive Bonzo! Puss på er och kämpa på nu. Vi åker till gbg på Tors. Hör av er då ni anländer så vi kan kolla på posering och fria programmet en sista gång!

Laesk wrote:
    Fan nu är de inte långt kvar! Kör hårt!

Joooo två dagar kvar o tömma….sen blir det ris….i tre dagar..
    träningen går super…Frida släpper vatten o blir finare hela tiden… :up:

Fripzter wrote:
    Då är det ju snart över… Sen kommer ni ner. Tänkte att vi kanske kunde lägga ihop lite pengar till presseningar. Dom hade billiga på ÖB. Som jag kan täcka golv och möbler med innan ni kommer med djuren. Fast sen kom jag på att det blir billigare att köpa vinkorkar. Men det finns olika storlekar så jag skulle behöva veta vilken diameter på Bina respektive Bonzo! Puss på er och kämpa på nu. Vi åker till gbg på Tors. Hör av er då ni anländer så vi kan kolla på posering och fria programmet en sista gång!

Har redan fyllt med vinkorkar:|
    Tror de krävs en stor skyffel…..den lilla är mega expert på området!!!!
    Tömningen funkar bra…är tött irriterad tjurig gnällig o lite torrare hela tiden..
    Frida är ungefär lika trevlig..men vi kramas varje natt…..
    Tror de är bra för o tighta till:|
    Sista gympasset i morgon….sen blir de ris sova ris sova ris….ända fram till invägningen..
    Love Palle

Palle wrote:
    Ha ha trodde bara de var Frida som tycker mer om snö o kallt än sol o varmt!!!
    Hon har lovat o visa mig hur fint de e med snö…för mig har de bara vart kallt o blött!!! Men jag kanske ändrar mig efter en jul hos hennes föräldrar!!!!
    take care

Inte som det ser ut nu i alla fall, ingen snö här heller :)
    Kör på sista biten båda två, lycka till!

kalle_ wrote:
    Inte som det ser ut nu i alla fall, ingen snö här heller :)
    Kör på sista biten båda två, lycka till!

Ingen snö???????
    Blir du rädd då? Tomten kommer nog ändå!!!
    Magrutorna är ialla fall djupa här….tror nog inte jag slipper undan snön ialla fall!!! hälsa från oss
    Take care…Palle

Hej!

Skulle bara säga lycka till nu till er båda! Ser ut som att de kan gå bra?

Mvh

Lizard wrote:
    [youtube=qGWT_iLsjBI]

á la Nina Lätt :)

Lizard

Det tar sig. Nu skall bara alla scener bort där de ser generade och självmedvetna ut, och så skall det klippas mer. Vi vill inte veta att kameramannen har lite svårt att traska efter utan att kameran rör sig. Inspirerande vore det bästa ur ett pass, och så skall det så klart stå vad som har tränats i förtexten. Då kan man se och tänka ”Gaaah! dom övningarna skall jag göra, det passet skall jag kopiera, den formen skall jag fan också ha” Till exempel :D

Och så sorry for the OT. Ni ser båda fantatiska ut!

Kom igen nu Frida upp med hakan det kommer att gå kanon för dig på lucia:up: Så grymt snygg är du! En grym fysik! Hejar på dig! Kram sofie

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.