- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2006 at 10:11 #784629Anonym anvandareMember
Du fixar det!! Ses nästa helg då
By the way… Har glömt och tacka dig för viruset du skicka till mig på msn… hahahha….
/Annie
~Frida~ wrote:& just nu är jag så nervös att jag tror jag får besöka hispan istället för FF…men mitt i allt illamående och kakaobegär så är det faktiskt rätt häftigt och sjukt roligt ,ÄR man wacko när man tycker att det är roligt att typ känna sej ”baksfull” (så nära beskrivning jag kan av känslan jag haft i kroppen i ett par -17- dagar nu…)?Jag sitter och lusläser resultat och granskar bilder från DC vilket nästan alltid mynnar ut i ett mindre gräl mellan P och mej då han tycker jag är dum i huvet som sitter och jämför mej med bilder konstant &gnäller å gnölar (jag förstår honom så nu har jag slutat med det).
Jag är en så envisen och vinnargirig människa men nu har jag verkligen insett en sak:
Längst bak i min skalle har jag nog hea tiden tänkt ”det finns en risk att du inte kommer upp på scenen Frida (det finns en anledning till att jag tänkt så här för det är inte direkt likt mej men den avslöjar jag inte här just nu…)[/b] men nu när jag krymper och med det massiva stöd jag har från Palle och många många fler (bland andra många på detta forum) har fått mej att inse att jag visst duger och att jag visst kommer fram. Och alla kan inte glänsa så som Camilla J gjorde på DC -verkligen helt grrrrrymt gjort av dej Camilla, du är numer min IDOL, detta kommer bli min första tävling -om ngn sagt till mej för 2 år sen att jag skulle stå på scen på Lucia skulle jag ha gapflabbat- och jag ska göra mitt bästa och få erfarenhet och SEN börjar det på riktigt!
Så…lite nervositet avskriven nu ska vi ut och gå! (sen ska jag in och nojja över poseringen & det fria hahah, Palle har det INTE lätt nu, stackarn….)
Tyvärr funkar inte kameran Så ni missar Palles superform :
5 december, 2006 at 10:19 #784630Anonym anvandareMemberNi är helt otroliga :worship:
Jag kommer att skrika mig hes på Lucia.
Ni kommer att leva lyckliga tillsammans hela livet som klarat
att dieta och tävla ihop. Kör in i det sista nu:up:5 december, 2006 at 14:08 #784631Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Det tar sig. Nu skall bara alla scener bort där de ser generade och självmedvetna ut, och så skall det klippas mer. Vi vill inte veta att kameramannen har lite svårt att traska efter utan att kameran rör sig. Inspirerande vore det bästa ur ett pass, och så skall det så klart stå vad som har tränats i förtexten. Då kan man se och tänka ”Gaaah! dom övningarna skall jag göra, det passet skall jag kopiera, den formen skall jag fan också ha” Till exempel*…ser fram emot att dumpa RAW-filmerna till Nina för klippning…* :devil:
Ringer er ikväll.
5 december, 2006 at 17:33 #784632Anonym anvandareMemberJädra studentkassa!! Skulle så gärna vilja se er på lördag (ni kommer att vara gryyymma!!), men det tillåter inte min lilla plånka. Får gå på söndagen istället. Håller tummarna för er!!
Kramar Emelie
5 december, 2006 at 19:38 #784633Anonym anvandareMemberLycka till kompisar!
// Mattias
5 december, 2006 at 22:53 #784634Anonym anvandareMemberJag fixar allt
Ni kommer Rocka!!!
Hörs imorgon kram på er // Mattias
6 december, 2006 at 00:02 #784635Anonym anvandareMemberHembesök för en timme sedan.
Två torra vimsar utan kolhydrater.
[img=http://www.uploadhut.com/upload/235955.jpg]Det artar sig..[img=http://www.uploadhut.com/upload/235957.jpg]Dubbelpeak!
6 december, 2006 at 09:30 #784636Anonym anvandareMember:worship: gaaah! vilken form ni båda har! Jag håller tummarna i helgen!
6 december, 2006 at 10:28 #784637Anonym anvandareMemberNämen dra ända in i baljan;) den där armen ser ju nästan läskig ut det kan man kalla fettfri:p
Jäkla snygg mage:up:6 december, 2006 at 11:28 #784638Anonym anvandareMemberTror allt det var meningen… hehe…
Nope inte fått ngt än, ska kolla posten lite senare… kanske kommit!?Har ingen aning om vet du heja på… 😮 Vi får väl se, kommer bli skoj i alla fall hur det än går… Börjar du bli nervös nu när det närmar sig? du kommer göra bra ifrån dig, d vet jag…
Kraaaaam
6 december, 2006 at 12:41 #784639Anonym anvandareMemberLizard wrote:Hembesök för en timme sedan.Ursäkta frågan, men sover ni aldrig eller:D ?
Klockan 00:00 … då har ju en annan sovit i flera timmar nästan.GRYMT imponerande vilket fall från båda sidor:up: :up:
Mvh / Robin
7 december, 2006 at 11:10 #784640Anonym anvandareMemberEtt lyckönskande till Er båda inför Luciapokalen. Ser fram emot att se er!
7 december, 2006 at 16:07 #784641Anonym anvandareMemberLycka till i helgen nu Palle och Frida! Ni är båda i en grymt bra form och är så himla duktiga! Kämpa på in i det sista inte många dagar kvar nu!
Lycka till!!:up:
7 december, 2006 at 16:13 #784642Anonym anvandareMember[img=http://www.zonecapone.com/bilder/introbilder/team_zone_mini.jpg]PALLE & FRIDAS STAR PROFILE!![/b]
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/PALLEFRIDA/FridasEOS305-1.jpg]CLICK HERE FOR THE PROFILE:
[http://www.zonecapone.com/profiles/PALLEFRIDA.htm]ZONE
[www.zonecapone.com]7 december, 2006 at 17:19 #784643Anonym anvandareMemberSer nice ut!!,…önskar er stort lycka till i helgen!
kramar ifrån mej! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.