Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 4,509 total)
  • Author

stort lycka till till er båda i helgen!!!

– Wow så snyggt Frida !!! ;)

å du,
    du (hmm… menar palle *harkel*) resonerar helt rätt :emo-thumb :

du är inte bara en erfarenhet rikare på söndag!!!

GOOD LUCK!! Till er båda….ni ser helt otroliga ut :up: Skriker så mycket jag kan på lördag med munnen full me ris

Wooho Frida! Ball skalle!!

[img=http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_32_7.gif]

Hejsan!
    Ville bara önska er båda ett lycka till, ska bli kul att se er live efter att ha följt er tråd i ur och skur…

Kram AnnA

fan vad snygg du är utan hår frida!!! dina ögon framträder ännu mer o det är inget negativt :)
    du ser större ut nu när du är hård! :)

Frida shit va modig du är att ta bort håret :p
    Lycka till på Lördag nu :up:

Palle….du har fått sån jäkla smal midja så du håller på att tappa kallingarna:p
    Du det var modigt att raka av dej håret….kommer bli fränt på scenen, så lycka till på er båda.

Lycka till nu :)

Hej älsklingarna!

Nu e det inte långt kvar, imorgon bär det av. Fan vad kul det ska bli att se er:P När åker ni? Jag o Karin åker på eftermiddagen från Linköping..

Måste säga att du ser jävligt cool ut i rakad skalle Frida8) passar dig riktigt bra!!

Hoppas att allting känns bra nu. Är så stolt över dig gumman, o Palle är riktigt glad att du träffade Frida o att du tar så bra hand om min favvo tjej.. Ni e helt fantastiska ihop;)

Ringer imorgon när vi e på väg..

Love u massor! Nu e det pallen som gäller:bb:

Exhale Freddan wrote:
    Palle….du har fått sån jäkla smal midja så du håller på att tappa kallingarna:p
    Du det var modigt att raka av dej håret….kommer bli fränt på scenen, så
    ’lycka till på er båda.

smal midja….om de inte funnits etik hade jag postat utan fula kallingar!!!
    muskler syns ju bäst utan tyg på…
    ska sova tidigt idag..första gången sen dietstart 1 juni!!!
    känns asbra o vara inne i slutfasen nu….
    De enda som suger är all målning…Frida står o väntar på o bli smörjd…take it easy…Love Palle

yra wrote:
    Hej älsklingarna!

Nu e det inte långt kvar, imorgon bär det av. Fan vad kul det ska bli att se er:P När åker ni? Jag o Karin åker på eftermiddagen från Linköping..

Måste säga att du ser jävligt cool ut i rakad skalle Frida8) passar dig riktigt bra!!

Hoppas att allting känns bra nu. Är så stolt över dig gumman, o Palle är riktigt glad att du träffade Frida o att du tar så bra hand om min favvo tjej.. Ni e helt fantastiska ihop;)

Ringer imorgon när vi e på väg..

Love u massor! Nu e det pallen som gäller:bb:

MMm klart jag tar hand om min största vinst i livet!!!!!
    börjar fan torka ut ganska fint nu…..My girl!!!
    Ska bli riktigt kul o Tävla i år…ses där i vimlet
    Take care.. love Palle

Fan, ni inspererar verkligen hur mycket som helst! Hjälper mycke att kolla lite här om de går trögt med träningen… LYCKA TILL HÖNNI! Kämpa på… Mvh

Stort lycka till Frida! Ska bli skitkul att se dig på scen. :bb3: :buttrock:

*gör två tummar upp för formen på era muskler och skallar från mig och gf *:emo-thumb :emo-thumb

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.