Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 4,509 total)
  • Author

Jättenice m rakat :nod Lycka till på lördag :up:

Vinnarskalle eller!!! Ses snart:)

Lycka till!

Lycka till nu!:up:

lycka till nu!!

gillar verkligen den nya ”frisyren”:emo-thumb

Lycka till ![/b]:up:

Ni vet väll att ALLA som tävlar för Team Zone har rakad skalle! Ingen köns diskriminering här inte! LOL!

ZONE

Lycka till i helgen!!! Jag ska hålla alla tummar jag har… ;) Synd att man inte får se er live, är det någon som tänker filma er när ni står på scen? Hoppas hoppas hoppas.[/b]:|
    Cool du blev i nya frillan Frida! Grymt bra form på er båda!! Ha en kul helg nu!!! :up:

Lycka till på Lucia:) Varit verkligen kul o följa denna tråd! :up:

Lycka till båda två i helgen :up:

Inte alla som passar i rakad skalle men det gör du Frida :nod

Shit Frida var snygg du är! Du är min drömkvinna hahah! Kommer nog blänga lite på Palle under helgen av ren avundsjuka för att han har en så grymt snygg kvinna!

Du är min favorit oavsett starfält! Men nog med superlativer, stort lycka till nu tjejen:emo-thumb

Och Palle det ser grymt ut även för din del lite färg på det där så blir det super! Synd att dem inte har par på lucia…

Stort lycka till biffen! Jag håller tummarna och är grymt imponerad över 1,5 års utveckling!

Lycka till i helgen !
    Nya ”frissan” blev kanon !

Talade med Palle för tre minuter sedan och han rapporterade att de mår fin-fint, ser bättre och bättre ut för varje timme, inte var ett dugg nervösa och det vätskedrivande vinet de druckit av såhär sista kvällen utan annan vätska inte på något vis påverkat dem…

:devil:

Lizard

Fick just ett samtal från Palle…GRATTIS!!!!

ZONE

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.