Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 4,509 total)
  • Author

Filmen blev ganska bra. Filmat lite långt ifrån bara. Kunde zoomat lite oftare kanske. Har ju bara förbedömningen dock. Lite synd men sånt är livet. Hörde att ditt fria program gick jättebra och att du fick mycket beröm Frida. Kul!!! Mannson är med mig på jobbet nu när Hanna är i Ronneby. Han smet utan att jag såg det, bort till kontoret mittemot och jagade iväg Britts lilla löptik (terrier.) Över vägen o de! Pinsamt!!! Så nu har jag iallafall skaffat två kulor att hänga i granen.

Ruskigt imponerande Frida…:emo-thumb

Sen i arlighetens namn sa har jag inte varit sa Impad av Palles fysik da man smyg kollat uppe pa flex he he ligger ju pa samma viktklass typ…”konkuranns ju”

men satan i gatan efter helgen har jag andrat uppfattning, super stort grattis Palle da sag AS bra ut och du vart min nya motivator….och jag e inte den som inte kan erkanna nar jag har fel ~ASG~

Rock On !! och en en gang grattis !

Va radd om er bagge….ses i vimlet !!

~Frida~ wrote:
    Det här grejjar du!!! Om det känns tungt lovar jag att hjälpa dej hitta motivationen igen, du har mitt nummer ring när som helst!! (-fast inte just nu för jag har ingen röst hehe8) )

LYCKA TILL [/b] KRAM[/b] Frida

Bockar & bugar, Frida..

Bara tankarna på när du stod på scen i lördags hjälper lång väg gällande motivation..
    Sedan kanske det blir frågan om ett & annat råd om det stannar av med måtten, men jag antar det är ok!? :P

Jag får väl spara med att använda numret i några dagar då..
    Lycka till själv i framtiden..

Kramar tebaks//Angelica

lillp wrote:
    Ruskigt imponerande Frida…:emo-thumb

Sen i arlighetens namn sa har jag inte varit sa Impad av Palles fysik da man smyg kollat uppe pa flex he he ligger ju pa samma viktklass typ…”konkuranns ju”

men satan i gatan efter helgen har jag andrat uppfattning, super stort grattis Palle da sag AS bra ut och du vart min nya motivator….och jag e inte den som inte kan erkanna nar jag har fel ~ASG~

Rock On !! och en en gang grattis !

Va radd om er bagge….ses i vimlet !!

Ha ha jo de är ju på tävling man ska va fin!!!!
    Kul att du berömmer mig o gillar min fysik.. Hela den här tävlingsförbderdelsen var ett experiment…Next time it!s for real!!!! Då hoppas jag kunna visa mitt absoluta bodybuilder ideal ”Sahara dry o Tight ända in i skellettet”
    Hoppas även få min älskade Frida närmare de målet Vi har nu ställt in hennes sikte på minus 57kg….
    Stort tack du gör de lättare o kämpa vidare!!!!:up: Love Palle

Grattis Palle till vinsten.

Ryger wrote:
    Grattis Palle och Frida, stenhårt jobbat ! :D

Hörde av Zone att ni skulle upp till Gävle i mellandagarna, kanske ser er på gymmet då :up:

Thanks man…de enda vi längtar till nu är Harcore i Gävle…Klart vi ses snacka med the boss om när!!!

Erik.H wrote:
    Grattis Palle till vinsten.

Thanks buddy!!! allt funkade denna gången…
    ” Nerverna ” höll Mattias koll på… är den ultimate mästaren på o STOPPA mina hjärn spöken:up:

All heder Till my young freind!!!

fetbra wrote:
    Grattis från Kalmar Palle! Har vetat att du har det i dig bara du får till sista 3 veckorna..// Gammal gångkamrat.

Ha ha jo de är sant!!!
    O de viktigaste!!!
    bli inte så fet, så du behöver gå när de regnar!!!!!!
    Love Palle
    Ps hälsa gymägarn…om du är kvar på nyheternas tränings palats!!!!

Grattis Palle till vinsten!
    Jag har följt eran träningsjournal med stort inresse och blivit grymt motiverad/inspirerad !!
    Tack
    MVH sketch från kalmar

Glöm inte bort den berömda Bocken när ni ändå är här!
    Zones ligger ju inte långt därifrån… *ler*
    Ha det så bra, o lycka till i framtiden!
    Kram

Thanx sketch!!

Melixa: frida säger att bocken säkert hunnit brinna ner innan vi kommit dit…..?

IQA: Many thanx 4 all great pics of my dear belowed darling ;) :up:

i år har dom ju lovat att den inte går att tända eld på men jag ger mig f*n på att det blir fler som tänker försöka då…
    Brinner den de närmsta dagarna så står det ju säkert en ny där innan jul… Även det är ju en tradition…

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/fridarygg.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/fridafria4.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/fridafria.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/fridafria2.jpg]

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/pallesnyggo.jpg]

Det var så lite så..

Svårt att låta bli och ta kort med sådant framför kameran:emo-thumb
    Ni var suveräna..
    Jag vet vart jag ska hämta inspiration och motivation inför min lilla satsning.

Synd bara att Palles kort blev suddiga..

Trevlig kväll på er..

(Och Frida, det kommer ett samtal lr sms när du minst anar)[/b]
    :|

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.