- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 december, 2006 at 13:40 #784839Anonym anvandareMember
Tack för fantastiskt inspirerande sida!
Man blir peppad som fasen:)Utan att känna er två så verkar nu vara helt underbart nice folk!
Gott Nytt Träningsår
31 december, 2006 at 13:41 #784840Anonym anvandareMemberKul att se hur ni tränar…:emo-thumb
31 december, 2006 at 14:54 #784841Anonym anvandareMemberMåste få fråga en sak jag gått å funderat på en del. Vad använder ni för kosttillskott?
31 december, 2006 at 15:39 #784842Anonym anvandareMembersaragrenwood wrote:Tack för fantastiskt inspirerande sida!
Man blir peppad som fasen:)Utan att känna er två så verkar nu vara helt underbart nice folk!
Gott Nytt Träningsår
Nice med uppskattning…..Frida sa:”va fan, de e ju jag” (-din profilbild)
Hardcore är livet för oss…
Big is beautiful….
Love Palle
31 december, 2006 at 15:45 #784843Anonym anvandareMemberFiluren wrote:Måste få fråga en sak jag gått å funderat på en del. Vad använder ni för kosttillskott?Supplements: all you can eat!!!!!!!
Or, Protein…vassle ägg kaseinat
Glutamin
Aminosyror (Flytande bcaa)
kreatin
vitargo
multivitamin
c vitaminDessa käkar vi året om…inför tävling kompleterar vi med lite dietprodukter!
31 december, 2006 at 16:59 #784844Anonym anvandareMemberHe-hee…Jo, Tomtemor har skägg i år;)
Frida: Förutom din tävlingsdebut i bygge så var det en annan sak som impade också: DIN FRILLA:P
Nog är det så att kvinnas utstrålning hänger icke på håret. Strongt gjort att sticka ut så från alla s.k frisyrer. :emo-thumbTränar ni i Gävle elr här i byn? (Stlm)
31 december, 2006 at 17:33 #784845Anonym anvandareMembersaragrenwood wrote:He-hee…Jo, Tomtemor har skägg i år;)
Frida: Förutom din tävlingsdebut i bygge så var det en annan sak som impade också: DIN FRILLA:P
Nog är det så att kvinnas utstrålning hänger icke på håret. Strongt gjort att sticka ut så från alla s.k frisyrer. :emo-thumbTränar ni i Gävle elr här i byn? (Stlm)
Här än så länge…..
Var o hälsade på i gävle…nice place bra gym!!! (Bor i Sthlm -än så länge….. )31 december, 2006 at 18:57 #784846Anonym anvandareMemberGott Nytt År På Er!!![/b]
Ser fram emot att följa er resa mot högre höjder det nya året!! :pop: Bring it on!
Kram31 december, 2006 at 19:45 #784847Anonym anvandareMemberRyggträning julen ’06
Undrar vilken eminem låt det är?
31 december, 2006 at 20:27 #784848Anonym anvandareMemberSaken är såhär Frida, att jag hade lika frilla ett par år sen, som hände av misstag. Tappade exets trimmer mitt på skallen och vips hade jag en kal yta 5×5 cm…så vadgöra:|
Raka bort resten oxåKul..vete katten var jag ligger någonstans i utvecklngsfasen.:ph34r:
Om det är nåt att ha på scenen änsålänge. Kanske lider jag av ”jag-är-för-liten”-fobi *S*
Har ju drömt att ställa upp nångång när jag växt klart;)
Har börjat bygga på allvar sen ett halvår tillbaka eller åtminstone slutat vifta med hantlarna!Ska snart till jobbets gym för att köra ett litet pass he-hee…
31 december, 2006 at 21:25 #784849Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Haha vad kul! Jag råkade ut för en liknande ”olycka” första gången jag rakade skallen… Är egentligen blond och hade haft svart hår (som jag trivs bäst i när jag väl har ngt hår) en längre tid…fick den brijanta idén att bleka ner mitt hår till blont inför sommaren…yeah right..jag använde så mkt avfärgning och hårbleknmedel så håret började gå AV och blev till ett riktigt fnöske…det var typ som att ta på ankdun..det lossnade så fort jag tog på det…så det fanns inget annat alternativ än 2mm…sen när allt kom omkring så trivdes jag asbra i det och hade nog rakat iaf i 7-8 månader innan jag började ”spara” ut igen..faktum är att den svarta kalufs jag hade innan denna gångs rakning (innan ff) är det längsta jag haft på flera år….
Kul 2: Du och jag lider av samma sjukdom ”jag är för liten för scenen sjukdomen” Kunde JAG så kan DU! Om du bor i Sthlnm så kanske vi kan ses för ett pass ngn gång?
Önskar jag oxå fick fira in det nya året på gymet!! Men min rygg sa ifrån ordentligt igår..jag kom inte upp ur sängen varken igår el idag…därför blev det inget Kalmar över Nyår som tänkt Nu ska jag foka på att läka ryggen så jag kan träna så snart som möjligt- gärna imorgon!!!
Jag har ju lärt mej att leva med min onda rygg och brukar inte gnälla men nu är det en aning värre än vanligt…men det går över snart! :emo-thumb Lycka till med träningen, vore skitkul att ses! /FVore super nice…
Just nu känns det som det inte är så många tjejpolare som satsar på byggning direkt och mina killpolare ropar i kör: ”Vi tycker att du ska inte bli större änsåhär” WHY IS THAT????????????
Jag tränar i Sumpans World Class och jag nyss köpt 10-klippkort till STK (Sundbybergs Tyngdlyfttarklubb. En riktig hard-core ställe. Promise)
Kul att variera lite och se lite olika tapeter *L*
Hoppas din rygg mår bättre såsmått, som en sann atlet mår man ju inte bra jämt eller hur?!
Hörs snart när du har tid och lust att köra ett pass. Ser framemot lite inspiration från en tävlande byggare :nod
Kollade lite mer nogrant din fysik och det kan stämma att vi har lite samma typ av kroppstyp.
Skrattade lite när jag läste din ”Hairstory”. Har nämligen gjort samma resa själv som innehöll en del svart hårfärg plus en annan blonderingskur.
Som slutade i varannat fall att man ledsnade totalt för att snagga bort eländet;)Nu över till gymet…
HARDCORE HAPPY NEW YEAR FRIDA&PALLE31 december, 2006 at 22:01 #784850Anonym anvandareMembersaragrenwood wrote:Vore super nice…
Just nu känns det som det inte är så många tjejpolare som satsar på byggning direkt och mina killpolare ropar i kör: ”Vi tycker att du ska inte bli större änsåhär” WHY IS THAT????????????
Jag tränar i Sumpans World Class och jag nyss köpt 10-klippkort till STK (Sundbybergs Tyngdlyfttarklubb. En riktig hard-core ställe. Promise)
Kul att variera lite och se lite olika tapeter *L*
Hoppas din rygg mår bättre såsmått, som en sann atlet mår man ju inte bra jämt eller hur?!
Hörs snart när du har tid och lust att köra ett pass. Ser framemot lite inspiration från en tävlande byggare :nod
Kollade lite mer nogrant din fysik och det kan stämma att vi har lite samma typ av kroppstyp.
Skrattade lite när jag läste din ”Hairstory”. Har nämligen gjort samma resa själv som innehöll en del svart hårfärg plus en annan blonderingskur.
Som slutade i varannat fall att man ledsnade totalt för att snagga bort eländet;)Nu över till gymet…
HARDCORE HAPPY NEW YEAR FRIDA&PALLEIt´s a deal!! Pma Frida ditt mobnr så hör vi av oss inom snar framtid :emo-thumb
Take Care!!31 december, 2006 at 22:11 #784851Anonym anvandareMember[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2692_1.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2693.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2691_1.jpg]
31 december, 2006 at 22:13 #784852Anonym anvandareMember[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2700_1.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2697_1.jpg]HAPPY NEW 2007 -EAT GOOD, TRAIN HARD!!![/b]
//P & family…
31 december, 2006 at 23:01 #784853Anonym anvandareMemberAWWWW, I see a Lovely Ring On Fridas Finger!![/b]
Shit va snygg den var!!!:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.