- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 december, 2006 at 23:18 #784854Anonym anvandareMemberElina2 wrote:AWWWW, I see a Lovely Ring On Fridas Finger!![/b]
Shit va snygg den var!!!
:emo-thumb
1 januari, 2007 at 09:54 #784855Anonym anvandareMemberGOTT NYTT ÅR PÅ ER BÅDA!![/b]
(& grattis i efterskott till Frida[/b])
Hoppas hela julhelgen varit suverän. Det verkar så iofs:)
NYÅRSKRAMAR ANGEL
1 januari, 2007 at 16:12 #784856Anonym anvandareMemberPalle wrote:It´s a deal!! Pma Frida ditt mobnr så hör vi av oss inom snar framtid :emo-thumb
Take Care!!Tjaba Gott Folk!
Det verkar som om en oskuldsfull rookie-medlem har sämre fortroende här än hos HA
Testade skicka Pm men det stod juh ”Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan.” Kan detta bero på för lite muskelmassa *suspekt.com*
Teste meila mig ist. jag tror ni kan se min mailadress på min prezz.I annat fall kan jag skicka en röksignal :ph34r:
Nyårsdag=No headache, no heartache
M.Y.V.H (med ytterst vänlig hälsning)
Sari
1 januari, 2007 at 18:31 #784857Anonym anvandareMemberHeej båda!!
Tack för senast! Verkligen jättetrevligt o massa god mat!
Hoppas ni hade ett kanonavslut på året, det hade jag, dock lite ”blött” vilket man får lida för idag..Nytt år nu och nya ursäkter..haha.. nej menar nya friska tag.
God fortsättning så hörs vi!!
//Emil
1 januari, 2007 at 19:27 #784858Anonym anvandareMemberPalle wrote:
[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2693.jpg]Men vad gjorde du på nyårsaftonen Palle? Sköt du upp Bina?!
Jag hoppas vi ses nu i dagarna? (och att Bina överlevde…?)
Ajj kåål joo sooon
Lizard
2 januari, 2007 at 09:18 #784859Anonym anvandareMemberPalle wrote::emo-thumbHärligt when did u pop the question
2 januari, 2007 at 13:26 #784860Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:…ett extra Gott Nytt År till den trevliga servitören på Max hamburger resturang i Bollnäs -You know who U are :emo-thumb–DU [/b]gjorde VÅR dag!!!!
Peace Palle& Frida
Så ni var här och smög lite?? Var ni bara på genomresa eller stannade ni till nåt på gymmet?
Gott nytt år på er!!2 januari, 2007 at 13:47 #784861Anonym anvandareMembermariia wrote:Så ni var här och smög lite?? Var ni bara på genomresa eller stannade ni till nåt på gymmet?
Gott nytt år på er!!Tja, Vi var på väg ner till Gävle. Där väntade 3 dagars hardcore:up:
så vi bara fyllde upp. Med lite maxburgers o Kaffe hos er..
Ha en riktig flitig början på gymm året…
Love Palle/Frida2 januari, 2007 at 14:44 #784862Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härligt when did u pop the questionNär jag såg hennes ådriga underarmar var jag såld:emo-thumb
Love Palle2 januari, 2007 at 17:35 #784863Anonym anvandareMemberHej sötnosar!
Så var det väl dags att vakna till från jul och nyårsdvalan. Hoppas ni hade det bra hos Hanna o Fredrik:D Fin fina cigarrbilder såg det ut att va i alla fall. Blev det nån för dig oxå Frida?
Tänkte att jag kanske kunde komma o hälsa på er snart nån dag. Vad sägs om en långprommis Frida? O Palle du kanske kan checka in mitt nyförvärvade julspäck som lagt sig som en fin valk över magen:( [/b]
Många pussar o kramar!
2 januari, 2007 at 19:26 #784864Anonym anvandareMemberen tia på 70kg?? jävlar…här händer det grejjer.
2 januari, 2007 at 20:05 #784865Anonym anvandareMemberstorcc wrote:en tia på 70kg?? jävlar…här händer det grejjer.Hon skrev självklart fel, tur pappa är med och räknar… en tia på 80 kg var det, 60+20=80….. :bb2:
Så här tryckte vi ut blod i tuttarna!!
Bänk i smith 4 set
3 set flyes
3 set pullover
Tungt hela tiden.”That`s the way”….
Första passet iår…Mega tryck o ovanligt starka både frida o jag!!!
All mat på vågen igen….Dumt o chansa vill ju ha optimal utveckling!!!!
Men fan vilka sköna helgdagar vi haft…kcal i alla former uteslutande snabba kolisar bunda vid mycket fett…proteinet fanns nog med där tror jag.2 januari, 2007 at 20:12 #784866Anonym anvandareMemberPalle wrote:Hon skrev självklart fel, tur pappa är med och räknar… en tia på 80 kg var det, 60+20=80….. :bb2:Hehe okej, då e de lugnt!!! monster stark dam du har!
2 januari, 2007 at 20:51 #784867Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Hehe okej, då e de lugnt!!! monster stark dam du har!Yes I now…
Tur jag har…lätt o älska den tjejen
Peace:wazzup:3 januari, 2007 at 10:50 #784868Anonym anvandareMemberPalle wrote:När jag såg hennes ådriga underarmar var jag såld:emo-thumb
Love Palleyou kinky guy
grattis !
Jag bänkar som max 50 kg kan jag få en påse godis :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.