- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 januari, 2007 at 10:53 #784869Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:you kinky guy
grattis !
Jag bänkar som max 50 kg kan jag få en påse godis :pop:
He he när du bänkar 60 kg…
3 januari, 2007 at 10:54 #784870Anonym anvandareMemberPalle wrote:He he när du bänkar 60 kg…Ok deal :emo-thumb
4 januari, 2007 at 00:08 #784871Anonym anvandareMemberSå skönt o vara på g igen….Äntligen diet o allvar[/b]:up:
Sm är långt borta….. tiden rinner iväg, o kvalitets muskelmassa stressar man inte fram!!!Finns inget jobbigare än o vara ”vanlig” äta oregelbundet o felsammansatt!!!
missförstå mig inte jul nyår i glada vänners lag klart de är nice:)Men Hardcore livet för oss som älskar muskler ger så mycket mer….
Såååå mycket roligare o vakna…utan o känna sig som en säl full av kcal i form av dåliga fetter!!!!!!
Vakna i bra form, pigg o full av energi ut o gå med doggisarna de är glädje!!!
Glädjen gör dig stark..lovar, lättare o få till kvaliteten då…love you all…
Take care Palle4 januari, 2007 at 07:03 #784872Anonym anvandareMemberPalle wrote:Så skönt o vara på g igen….Äntligen diet o allvar[/b]:up:
Sm är långt borta….. tiden rinner iväg, o kvalitets muskelmassa stressar man inte fram!!!Finns inget jobbigare än o vara ”vanlig” äta oregelbundet o felsammansatt!!!
missförstå mig inte jul nyår i glada vänners lag klart de är nice:)Men Hardcore livet för oss som älskar muskler ger så mycket mer….
Såååå mycket roligare o vakna…utan o känna sig som en säl full av kcal i form av dåliga fetter!!!!!!
Take care PalleVanlig mat för vanliga människor:O
Ovanlig mat för ovanliga människorHa det gött Palle & Frida plus era håriga ”barn” *L*
4 januari, 2007 at 09:11 #784873Anonym anvandareMemberHeeej!!
(länge sedan vi hördes)Kanon att ni e peppade till diet och allvar igen! (men det har ni ju varit hela tiden iaf!?!)
Vist är det roligare att gå upp och ”leva” när man har ett mål med dagarna!Kör hårt nu, kommer följa er resa all the way!
Kramen
4 januari, 2007 at 09:36 #784874Anonym anvandareMemberPalle wrote:Såååå mycket roligare o vakna…utan o känna sig som en säl full av kcal i form av dåliga fetter!!!!!!
Glädjen gör dig stark..lovar, lättare o få till kvaliteten då…Innan lucia va det en kompis på gymmet som slängde ur sig ”du får börja skaffa dig ett liv…” när jag tackade nej till en fest Först blev jag helt ställd men lite senare på dagen tänkte jag: Detta är ju mitt liv!
Visst mår man såååå mycket bättre när man äter rätt saker men det mentala kan ju ställa till det ibland :frust:
Hur strikt äter du och hur mycket ”skit” slinker det ner under en normal vecka?
4 januari, 2007 at 10:12 #784875Anonym anvandareMemberSom min polare DavidJrs babe svarade när hennes polare frågade om hon inte kunde äta som vanliga människor ibland: – Har du sett hur vanliga människor ser ut?
LOL!
ZONE4 januari, 2007 at 10:32 #784876Anonym anvandareMemberSå sant så sant
Lycka till med era satsningar!!
//P
Palle wrote:Så skönt o vara på g igen….Äntligen diet o allvar[/b]:up:
Take care Palle4 januari, 2007 at 10:33 #784877Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Du jobbar ju & står i så mkt -men det är ju kanonbra! :emo-thumb
Vem är det på din avatar?
KramTjing.
Mjo, jag jobbar lite möe just nu…. Speciellt kvällar…:frust:Det är en favvo på avataren: Maggie Diubaldo.
Höres! Kram4 januari, 2007 at 10:45 #784878Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Tack desamma, vad har du för mål uppsatt för tillfället?//P&F
Har inte kommit till den punkten då jag bestämt mig för debut o tävling eftersom jag inte vet om det är min grej. Har varit sjuk mycket nu senaste veckorna därav har träningen blivit lidande;(
Just nu har man halsfluss men när den blir bättre ska jag börja köra igen. Målet är att komma igång igen och må bra, känna energi, såklart också känna energi till att man är i väldigt bra form!4 januari, 2007 at 11:02 #784879Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ja det är det som folk har lite svårt att acceptera…valet av livsstil -du vet hur det är… Mest trist är när familjen inte riktigt accepterar. Det första min mamma sa när vi kom upp över jul var ”Neeeej, Frida Nu är du för stor”
”:o ja, jag vet att jag är fet…” ”Nej, jag menar HÄR (& gestikulerade min axelvidd”
När vi hade varit ut på juldagen så satt vi och strösnackade lite m mamma dagen efter och för att göra en lång historia kort så träffade jag mammas frisör ute på krogen (en tuff mc-brutta som nu sadlar om t polis). Mamma sa att när hon hadfe klippt sej sist så had frisören frågat ngt ang mej och mamma hade sagt att jag skulle tävla i någon ”kropps tränings tävling” ”Å nej inte BB väl, hade frisören svarat” ”Hm..konstigt,” sa jag t mamma -”då just den frisören stod och klämde och frågade massa saker till mej när vi var ute och sa att hon var imponerad och att jag var snygg..” Mors svar:”Ja vad skulle hon annars säga? -Att du ser ut som en man?”
Det gör mej ledsen….OOooo det gör mig så förbannad!
Hur vanligt är det att nån går fram till en överviktig och säger: FAN VA FET DU ÄR, GÅ NER I VIKT, DET SER HEMSKT UT!!!!!!!!!
Ok inte riktigt samma sak, men så fort man inte hör till normen så tror folk att dom kan säga vad som helst!
Jag är lyckligt lottad som har en familj som tycker det är kul, det jag gör, visst, dom vill inte att jag ska se ut som Iris Kyle, men deras syn på muskler vidgar sig hela tiden. det är roligt.
Har själv töjt på mina gänser genom åren, vad jag tycker ser bra ut.
Tycker att Iris är gryyym i kroppen, det är imponerande, men skulle aldrig vilja se ut så själv.
Jag skulle heller inte vilja ha ett brett arsle (vilket ett par breda axlar jämnar ut), ett par tunna axlar och ett par obefintliga ben, så som var och varannan tjej går omkring.
Om dom tycker du ser ut som en man så har dom aldrig träffat en redig karl i sitt liv!Du är super snygg och så söt stumpan , vi kommer få höra det, en och fler gånger… men hur ofta får vi inte höra hur snygga vi är haha!
De som tycker illa har ingen insyn i denna livstilen.
Inget att bry sig om.
Det är så gott att inte vara som alla andra!
El hur!? :dance:4 januari, 2007 at 12:24 #784880Anonym anvandareMemberHej Palle o Frida, kul o följa er journal, började min diet nu efter helgerna jag med.
Känner igen det där med hundar som vägrar gå i regnet, har ju haft 2 bullisar..värre regnhatande hundar kan inte finnas.Kör hårt nu så kan vi ta en posedown nästa gång ni är i gävle
4 januari, 2007 at 12:43 #784881Anonym anvandareMemberä’r det diet för er båda nu frida? vilka tävlingar hägrar isåfall?
4 januari, 2007 at 12:43 #784882Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ja det är det som folk har lite svårt att acceptera…valet av livsstil -du vet hur det är… Mest trist är när familjen inte riktigt accepterar. Det första min mamma sa när vi kom upp över jul var ”Neeeej, Frida Nu är du för stor”
”:o ja, jag vet att jag är fet…” ”Nej, jag menar HÄR (& gestikulerade min axelvidd”
När vi hade varit ut på juldagen så satt vi och strösnackade lite m mamma dagen efter och för att göra en lång historia kort så träffade jag mammas frisör ute på krogen (en tuff mc-brutta som nu sadlar om t polis). Mamma sa att när hon hadfe klippt sej sist så had frisören frågat ngt ang mej och mamma hade sagt att jag skulle tävla i någon ”kropps tränings tävling” ”Å nej inte BB väl, hade frisören svarat” ”Hm..konstigt,” sa jag t mamma -”då just den frisören stod och klämde och frågade massa saker till mej när vi var ute och sa att hon var imponerad och att jag var snygg..” Mors svar:”Ja vad skulle hon annars säga? -Att du ser ut som en man?”
Det gör mej ledsen….Men precis som du säger Linda, detta är en livsstil, detta är vårt liv och vår tillvaro och skulle vissa människor anamma vår livsstil ens 40% så mkt som ”VI” gör så skulle deras vardags förbättras avsevärt och de skulle få en bedtydligt drägligare tillvaro…
Jag vet att du ställde frågan t Palle men vi äter ju likadant så jag tar mej friheten att svara *s*
Vi äter strikt må-fre +sö, släpper lite på tyglarna på lördagen. Vi kanske ska skriva ner vår ”ätar-dag” på lördag så får du en inblick
På veckorna är det havregryn, ris, kyckling, broccoli, ägg, proteinpulver, sparsamt m kryddor och ibland en klick sockerfritt jordnötssmör
Vi äter ”rent” och håller oss ifrån konserveringsmedel (som finns i typ ketchup)Hur äter DU en normal vecka? Din förra ”kostjournal” var jätteinspirerande, saknar den!
Kram F
Låter som att detta kunde varit jag å ändå är du bra mkt bitigare än mig! Men min mamma lät ungefär som din när jag kom hem lite mer deffad i somras ”Nu ser du snart ut som en man!”, lät det! Själv tycker man ju att man e assnygg när man plockat bort lite mer kroppsfett! Vi får alla stå på oss- i synnerhet vi tjejer som alltid tycks vara mer ifrågasatta när det gäller denna livsstilen.. Inte f-n ska brudar ha muskler, anser flertalet lönnfeta Svenssons, vilket gör en både trött och irriterad!
Keep up the good work, både du Frida å alla andra brudar här som älskar sina biccar! Nu blir vi bara större å hårdare- allt för å jävlas med medelsvenne..?! Hehe!
4 januari, 2007 at 13:04 #784883Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Nä, de är inte riktigt lika regnhatande som bullisar *som TUR är* fast jag skulle gärna ha en bulle i framtiden, de är helt underbara personligheter om det inte ”slår fel”, -you know what I mean….
Lycka till med dieten & vi LOVAR att det kan bli många posedown sessions på Workout Center i framtidenJapp jag vet precis va du menar, annars är bullarna kungar o drottningar
Många posedowns ? ska ni flytta hit ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.