- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 november, 2006 at 00:08 #784224Anonym anvandareMember
haha, till helgen ska binamonstret få bada i halvmeterssnö
2 november, 2006 at 11:46 #784225Anonym anvandareMemberÄr det bara jag eller är det inte en lätt erotisk dimma över alla bilderna…?!
Ser verkligen riktigt bra ut, båda två. Iofs var ni båda i extremt bra form förut med – nästan överkvalificerade för att börja deffa…Inte lika kul på Nautilus sen ni försvann heller för den delen. Vilket gym var det som hade Hammer-maskiner? StorPeter har babblat om det förut och pekade ut en avtagsväg mot Jordbro? Är det i de trakterna?
Lizard
2 november, 2006 at 12:25 #784226Anonym anvandareMemberHej på er!
Hoppas att du börjar må lite bättre gumman..allt e under kontroll på jobbet iaf så du behöver inte bekymra dig över det.
Vad fina alla bliderna är…..Palle du e ju riktigt het i kallingarna;)… Frida du har ju gjort värsta kapet..Palle med för den delen!Fast jag kan inte låta bli att det är lite taskigt att lämna mig alldeles ensam på Nautilus:cry:kan ju inte skryta med att jag tränar med er längre:aggresiv:
Puss på er! Love u!
2 november, 2006 at 20:05 #784227Anonym anvandareMemberFan va grymma ni är!
Men hmm.. Palle ska va me i luciapokalen bodyb…-lördag?
Men du Frida, är de på söndagen: 11:30 Luciapokalen Body Fitness som du är med i?
Har svårt att hålla koll på alla olika tävlingar..
2 november, 2006 at 22:03 #784228Anonym anvandareMember…mitt ”gamla” källargym på Gullmarsplan
Armar idag.
-Frida skitsur….(Fet o slät)..En inte helt ovanlig känsla när
tävlingsnerverna…spökar!!!!!
Jag hade megatryck..älskar när de sliter i fästerna….
Kommer lite nya bilder från vårt HARDCORE place soon!:wazzup:
Ska bara ut o gå av Frida lite tråkig hormoniell vätska…:kicking:
Vintern är underbar ”FETTET fryser bort” :buttrock:2 november, 2006 at 22:22 #784229Anonym anvandareMemberPalle wrote:…mitt ”gamla” källargym på GullmarsplanFan det gymmet har man hört mycket om sen barnsben:emo-thumb
Faktiskt aldrig varit där dock (trots att jag är uppvuxen och bor runt hörnet) – är det något att ha?
2 november, 2006 at 22:35 #784230Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Nä jag har konverterat. det blir -57:an på lördag…OM jag hinner komma ner såklart annars satsar jag vidare mot NOGP! :up:Låter najs de!
Blivit endel solarie senaste dagarna me eller? Ser så ut på bilderna iaf hehe
2 november, 2006 at 22:37 #784231Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ja det är faktiskt schysst som f*n..lite för klena benmaskiner annars klart mer än godkänt. Ett stort plus är att det timmen innan stängning i stort sett är tomt på gymmet…vilket kan vara rätt så skönt när Frida är på ragata-humör-Välkommen på ett pass m oss förresten :emo-thumb
//Palle
Hehe låter nice – folktomt äger! Mm, vi får försöka få till ett pass någon gång (när jag har blivit stor så jag inte gör bort mig;)).
3 november, 2006 at 01:22 #784232Anonym anvandareMemberSjälv skulle jag bli glad om det befann sig tävlande på mitt gym, men man bor väl lite avsides:
För övrigt ser detta bra ut, även en mkt kul journal!
Keep up
3 november, 2006 at 01:59 #784233Anonym anvandareMemberOjojoj ser ju väldigt bra ut.:up:
Hans biceps och axlar fastnade jag för.3 november, 2006 at 14:56 #784234Anonym anvandareMemberHallå igen!!
Fin fina bilder som vanligt..men var e bilderna på Frida då? Jag vet att du vill va ”torr”:p om du ska va med på bild….men gumman du har faktiskt helt sjuuuukt snygg kropp så även om hormonerna trilskas lite så slår du ju oss alla:|
Hittade en liten present till dig idag förresten…en sjal med döskallar på..tänkte att den kunde passa min rocktjej…köpte en till mig själv oxå iof:o
Hade så bra nu i helgen så ses vi på måndag!!
puss puss
4 november, 2006 at 09:13 #784235Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Ojojoj ser ju väldigt bra ut.:up:
Hans biceps och axlar fastnade jag för.Tack…alltid kul när någon berömmer armarna ju:)
vaknade nyss upp i yg (Hälsingland….
Ska ut i snön o tvinga fram lite separationer…
Är på tok för långt norr ut för o känna mig trygg!!!!!!
finns bara träd o snö….men ett underbart lugn å mycket snö (!!) att filosofera bort de sista hg blött fett i….
ciao4 november, 2006 at 11:09 #784236Anonym anvandareMember
Hej Frida!
Kollat upp cornish-hanar, min brors flickvän visste inte eftersom det var nåt
år sen hon ställde ut. Deras kisse kommer från Djäknens iallafall.
Här har du en länk iallafall men, du kanske redan kollat där:
[http://www.rexringen.nu/crx/hanar.jsp]Som andra undrar jag, var är bilderna på dig?
Svårt tro att du skulle kunna se ”blöt” ut..Kan inte låta bli att visa den här bilden på Tiifa, hon är så sööt!
[img=http://img97.imageshack.us/img97/2468/rp1000064gj9.jpg]Ha det bra med träningen, båda två!!4 november, 2006 at 12:11 #784237Anonym anvandareMemberDrick lite vatten o ta en banan:emo-thumb he he…
Happy halloween önskar bambi på hal is:P
4 november, 2006 at 22:45 #784238Anonym anvandareMemberPå väg upp till svärföräldrarna stannade vi till i Gävle för att säga hej till Mr Zonecapone samt checka in hans ascoola butik
Vi blev rätt långvariga där då Zone him self är en astrevlig snubbe och hans cribb fullt av heta stuff och gears -om ni har vägarna förbi rekommenderar vi verkligen ett stopp på Zoneshop, Sveriges skönaste butik!
T om vår dampiga boxer Bina fann en soulmate i Zone´s Eng.staff ”Tomba” (-Mean machine looks but with a gentle touch :emo-thumb )I kväll har Fridas mamma proppat oss fulla med kolisar så just nu har vi väldigt onda mellangärden båda två, men det lär resultera i grymt tryck i buggarna imorgon då vi planerar att göra ännu ett stopp i Gävle på Zones hemma arena ”Workout center Gävle”, tänkte vi ska visa Gävleborna var skåpet ska placeras….
From i vår och framöver kommer Frida & jag att tävla för Zones Team och det känns verkligen hur rätt som helst!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.