- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2007 at 22:02 #867840Anonym anvandareMember
YEAH PINGLAN , grymt pass och härliga träningsbilder, ser kalas bra ut. Måste också fråga är det ett hemma gym du har? ser riktigt coolt ut .
MVH cesse
14 juni, 2007 at 22:18 #867841Anonym anvandareMemberFan tjejen ser grymt bra ut!!!
Viiilken rygg! :emo-thumb …
Motiverar mig verkligen att fortsätta kämpa med min släta platta till rygg.. haha!
Keep going strong – :buttrock:15 juni, 2007 at 07:04 #867842Anonym anvandareMemberPinglan wrote:Åhhhh, tack för alla gulliga kommentarer! Ni gör att det är så roligt att öppna dagbokenRyggpass ikväll då! Kändes riktigt bra!
Chins:
1×13
1×11
1×10
1×8
1×8 Puhhhhhhhhh, om inte mina Lats börjar växa snart vet jag inte vad det är för felRodd uppifrån:
40kg 1×10
45kg 1×10
50kg 1×10
55kg 1×10Sittande rodd med konstigt handtag:
35kg 1×10
40kg1 x10
45kg 1×10
50kg 1×10Skivstångsrodd:
40kg 3×10 Tar det lugnt med denna pga ryggenRyggresningar:
3×15Face pulls:
25kg 3×10Situps:
3×15Det var allt för idag, lite bilder kommer snart :emo-thumb
Grymt bra jobbat Pinglan!
+1 bra jobbat i Chinsen!
Ger mig inspiration inför dagens Ryggpass;) Hoppas du får en skön helg!//s*15 juni, 2007 at 08:40 #867843Anonym anvandareMemberGrymt. Jag vill också ha en hardcore-lada. När kommer du till GB? Oskar bjuder på glass.
15 juni, 2007 at 10:21 #867844Anonym anvandareMemberser bra utt – keep up the great work
15 juni, 2007 at 11:16 #867845Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:…eller snarare ForumdrottningenDu inspirerar mej till 1000!!!!
[img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/iss_oh_yeah_bars_new.jpg]:friends:Oh Yeah barsen är för jkla goda.
Pinglan: Du inspirerar till tusen med dina träningspass och bilder. Keep ’em comin’!
15 juni, 2007 at 11:34 #867846Anonym anvandareMemberSatana vilka axlar du har tjejen
Riktig nice tränings top du har på dig !
riktig kul med alla dessa bilder. Jag glömmer bort at ta bilder hela tiden nu 😮ha en bra helg
kram
Vanessa15 juni, 2007 at 12:40 #867847Anonym anvandareMembercarrolax: tackar! Ja, vi har ett hemmgym ute i en lada! Gymmet heter Ladan rätt och slätt Fungerar perfekt!
cesse: tack! Som sagt, det fungerar riktigt bra ute i Ladan!
Elina: tack, vad roligt att höra att jag motiverar dig! Kör hårt bara!
Susan: tack tjejen! Härligt att vi kan sporra varandra till stordåd i gymmet :up:
Jay: tack! Jo, det är riktigt nice med egen Lada! Vi får bestämma nåt datum! Men glass får jag ju inte äta såklart :nono:
dway: tack, roligt att höra sådana ord från monstercoachen himself :emo-thumb
AFan: tack, underbart att höra!
Vanessa: Tack! Mmmm, gillar den toppen som sjutton! Tack det samma tjejen!
15 juni, 2007 at 13:16 #867848Anonym anvandareMemberJäklar vilket tight ass du har !!
Kul med så mycket bilder från dig !Vilket grymt handtag du har för roddövningar. :emo-thumb
Grymma chins också och vilka limpor sedan !! WOW !16 juni, 2007 at 07:34 #867849Anonym anvandareMemberfasen Pinglan, vilke bilder!
I like them a lot!
Grov bruttan nr 1. Hogohohohoh, Anna B och Frida får nog passa sig, för DU lär bli en tuff konkurrent!
Keep upthe good work baby!
Nice leggs by tje way! Från tung knäböj i hope! /J:17 juni, 2007 at 13:21 #867850Anonym anvandareMemberAnna: tack gullunge
Johanna: tackar tjejen! Anna och Frida kan nog vara lugna dock…jag spelar ju inte alls i samma liga som dom (än så länge iaf)! Men tack för att du tror på min förmåga :emo-thumb Benen har bygts upp av många och tuuuunga knäböj ja! Det bästa som finns för lårutvecklingen ju!
Träning har dte blivit idag! Lite axlar och baklår i Ladan.
Stående militärpress:
20kg 1×10
30kg 1×5
40kg 3×5Därefter supersetade jag:
Lyft framåt med viktskiva/ press bakom nacken:
15kg/30kg 10/8 för tungt, fick inte någon bra kontakt alls10kg/25kg 2×15/10 men här var vikten den rätta! Satan vad bra denna kombination är! När det är dags för pressarna är axlarna så slut att de skriker redan efter ett par reps….sen är det bara att fortsätta! Njutning på hööög nivå kallar jag sånt
Hantellyft åt sidan, sittande:
6kg 3×10 puuumpHantellyft åt sidan, sittande framåtlutad:
6kg 3×15 puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumpUtfall:
20kg 1×5
30kg 1×5
40kg 1×5
45kg 1×5
50kg 1×5Sittande lårcurl:
35kg 1×10
40kg 1×10
45kg 1×8
50kg 1×5 :buttrock: PBHängande benuppdragningar:
3×15Sittande vadpress:
30kg 3×10Magcurl i kabel med rep:
25kg 1×15
30kg 2×15Puhhhhhhh, nu ska jag iväg på äventyr! Vi ska flytta kossor, kalvar och en stoooor tjur från ett bete till ett annat….som vi gjorde för några veckor sedan då en liten tjurkalv rymde som jag berättade om! Vi får hoppas att det inte blir likadant idag! Om allt går som det ska och jag inte behöver ägna kvällen åt att jaga förrymda djur så tänkte jag springa en sväng ikväll! Men det är inte värt att ta ut något i förskott!
17 juni, 2007 at 18:06 #867851Anonym anvandareMemberFrida: åhhhh, jag blir såhär lycklig av att få sådana kommentarer från dig :yahoo:
För mig är det helt okej att Nina hänger på giftemålet! Ju fler desto bättreHaha, det var inga dåliga erfarenheter du har av kossor! Rida omkring på kossor! Det är sannerligen inte alla som kan stoltsera med det :emo-thumb
Kofösningen gick förresten över all förväntan idag! Enda problemet var att få ledarkossan att gå ut från betet (man vet vad man har men inte vad man får verkade hon tänka, vem sa att kossor är dumma?) men när hon väl lät sig mutas (smaskigt kraftfoder i hink) att gå först så kom alla snällt på rad! Verkligen smidigt! Och ingen rymde! Perfekt!
Nå eftersom det gick så väldigt bra detta så fanns det tid till löpning som planerat! Märta och jag tog 8km-rundan och det gick väldigt, väldigt bra idag (tid 47.39) Men, och detta är knappt så man kan tro att det är sant, vi missade regnet! Alltså, lyssna här: regnet har hängt i luften precis hela dagen utan att det kommit en droppe. Jag orkade inte vänta längre utan stack iväg. Inte en enda droppe regn på hela rundan men precis när vi kom i mål och jag knäppte av klockan så började det regna! I exakt samma sekund som vi kom hem! Är det inte höjden av lurendrejeri? Känner mig verkligen blåst på konfekten! Nästan lite bitter är jag! Det var ytterst nära att jag gav mig ut igen men vad tusan, jag var rätt sliten i benen! Jag kan fortfarande inte tro att det är sant! Nåja, vi får väl tro att det kommer mer regn någon annan dag!
17 juni, 2007 at 18:21 #867852Anonym anvandareMemberMycket fint pass Pinglan, du dunkar på bra . Hoppas du har haft en bra och skön helg. Vi höres.
MVH Cesse
17 juni, 2007 at 19:32 #867853Anonym anvandareMemberJävla va stark du är i axlarna tjejen . Give it to me:p
17 juni, 2007 at 22:14 #867854Anonym anvandareMemberCesse: tack mannen! Helgen har varit kalas! Din också hoppas jag!
Vanessa: haha, du är nog starkare än mig i axlarna vännen! Men tack :emo-thumb
Och vad i hela fridens dar har hänt med texten vid min avatar :rtfm: Det var det värsta jag har sett på länge! Vilket påhopp! Vem är det som är den skyldige till detta? Kom an bara :aggresiv: :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.