Pinglan mot nya mål- från SL till BB

Home Forums Dagböcker Pinglan mot nya mål- från SL till BB

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 223 total)
  • Author

YEAH PINGLAN :D, grymt pass och härliga träningsbilder, ser kalas bra ut. Måste också fråga är det ett hemma gym du har? ser riktigt coolt ut :).

MVH cesse

Fan tjejen ser grymt bra ut!!!
    Viiilken rygg! :emo-thumb …
    Motiverar mig verkligen att fortsätta kämpa med min släta platta till rygg.. haha!
    Keep going strong – :buttrock:

Pinglan wrote:
    Åhhhh, tack för alla gulliga kommentarer! Ni gör att det är så roligt att öppna dagboken :)

Ryggpass ikväll då! Kändes riktigt bra!

Chins:
    1×13
    1×11
    1×10
    1×8
    1×8 Puhhhhhhhhh, om inte mina Lats börjar växa snart vet jag inte vad det är för fel :D

Rodd uppifrån:
    40kg 1×10
    45kg 1×10
    50kg 1×10
    55kg 1×10

Sittande rodd med konstigt handtag:
    35kg 1×10
    40kg1 x10
    45kg 1×10
    50kg 1×10

Skivstångsrodd:
    40kg 3×10 Tar det lugnt med denna pga ryggen

Ryggresningar:
    3×15

Face pulls:
    25kg 3×10

Situps:
    3×15

Det var allt för idag, lite bilder kommer snart :emo-thumb

Grymt bra jobbat Pinglan!
    +1 bra jobbat i Chinsen!
    Ger mig inspiration inför dagens Ryggpass;) Hoppas du får en skön helg!//s*

Grymt. Jag vill också ha en hardcore-lada. När kommer du till GB? Oskar bjuder på glass.

ser bra utt – keep up the great work

~Frida~ wrote:
    …eller snarare Forumdrottningen ;)

Du inspirerar mej till 1000!!!!
    [img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/iss_oh_yeah_bars_new.jpg]:friends:

Oh Yeah barsen är för jkla goda. :|

Pinglan: Du inspirerar till tusen med dina träningspass och bilder. Keep ’em comin’!

Satana vilka axlar du har tjejen ;)
    Riktig nice tränings top du har på dig !
    riktig kul med alla dessa bilder. Jag glömmer bort at ta bilder hela tiden nu 😮

ha en bra helg
    kram
    Vanessa

carrolax: tackar! Ja, vi har ett hemmgym ute i en lada! Gymmet heter Ladan rätt och slätt :D Fungerar perfekt!

cesse: tack! Som sagt, det fungerar riktigt bra ute i Ladan!

Elina: tack, vad roligt att höra att jag motiverar dig! Kör hårt bara!

Susan: tack tjejen! Härligt att vi kan sporra varandra till stordåd i gymmet :up:

Jay: tack! Jo, det är riktigt nice med egen Lada! Vi får bestämma nåt datum! Men glass får jag ju inte äta såklart :nono:

dway: tack, roligt att höra sådana ord från monstercoachen himself :emo-thumb

AFan: tack, underbart att höra!

Vanessa: Tack! Mmmm, gillar den toppen som sjutton! Tack det samma tjejen!

Jäklar vilket tight ass du har !! :D ;)
    Kul med så mycket bilder från dig !

Vilket grymt handtag du har för roddövningar. :emo-thumb
    Grymma chins också och vilka limpor sedan !! WOW !:)

fasen Pinglan, vilke bilder!
    I like them a lot!
    Grov bruttan nr 1. Hogohohohoh, Anna B och Frida får nog passa sig, för DU lär bli en tuff konkurrent!
    Keep upthe good work baby!
    Nice leggs by tje way! Från tung knäböj i hope! /J:

Anna: tack gullunge ;)

Johanna: tackar tjejen! Anna och Frida kan nog vara lugna dock…jag spelar ju inte alls i samma liga som dom (än så länge iaf)! Men tack för att du tror på min förmåga :emo-thumb Benen har bygts upp av många och tuuuunga knäböj ja! Det bästa som finns för lårutvecklingen ju!

Träning har dte blivit idag! Lite axlar och baklår i Ladan.

Stående militärpress:
    20kg 1×10
    30kg 1×5
    40kg 3×5

Därefter supersetade jag:

Lyft framåt med viktskiva/ press bakom nacken:
    15kg/30kg 10/8 för tungt, fick inte någon bra kontakt alls

10kg/25kg 2×15/10 men här var vikten den rätta! Satan vad bra denna kombination är! När det är dags för pressarna är axlarna så slut att de skriker redan efter ett par reps….sen är det bara att fortsätta! Njutning på hööög nivå kallar jag sånt :D

Hantellyft åt sidan, sittande:
    6kg 3×10 puuump

Hantellyft åt sidan, sittande framåtlutad:
    6kg 3×15 puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump

Utfall:
    20kg 1×5
    30kg 1×5
    40kg 1×5
    45kg 1×5
    50kg 1×5

Sittande lårcurl:
    35kg 1×10
    40kg 1×10
    45kg 1×8
    50kg 1×5 :buttrock: PB

Hängande benuppdragningar:
    3×15

Sittande vadpress:
    30kg 3×10

Magcurl i kabel med rep:
    25kg 1×15
    30kg 2×15

Puhhhhhhh, nu ska jag iväg på äventyr! Vi ska flytta kossor, kalvar och en stoooor tjur från ett bete till ett annat….som vi gjorde för några veckor sedan då en liten tjurkalv rymde som jag berättade om! Vi får hoppas att det inte blir likadant idag! Om allt går som det ska och jag inte behöver ägna kvällen åt att jaga förrymda djur så tänkte jag springa en sväng ikväll! Men det är inte värt att ta ut något i förskott!

Frida: åhhhh, jag blir såhär lycklig av att få sådana kommentarer från dig :yahoo: ;)
    För mig är det helt okej att Nina hänger på giftemålet! Ju fler desto bättre :D

Haha, det var inga dåliga erfarenheter du har av kossor! Rida omkring på kossor! Det är sannerligen inte alla som kan stoltsera med det :emo-thumb

Kofösningen gick förresten över all förväntan idag! Enda problemet var att få ledarkossan att gå ut från betet (man vet vad man har men inte vad man får verkade hon tänka, vem sa att kossor är dumma?) men när hon väl lät sig mutas (smaskigt kraftfoder i hink) att gå först så kom alla snällt på rad! Verkligen smidigt! Och ingen rymde! Perfekt!

Nå eftersom det gick så väldigt bra detta så fanns det tid till löpning som planerat! Märta och jag tog 8km-rundan och det gick väldigt, väldigt bra idag (tid 47.39) Men, och detta är knappt så man kan tro att det är sant, vi missade regnet! Alltså, lyssna här: regnet har hängt i luften precis hela dagen utan att det kommit en droppe. Jag orkade inte vänta längre utan stack iväg. Inte en enda droppe regn på hela rundan men precis när vi kom i mål och jag knäppte av klockan så började det regna! I exakt samma sekund som vi kom hem! Är det inte höjden av lurendrejeri? Känner mig verkligen blåst på konfekten! Nästan lite bitter är jag! Det var ytterst nära att jag gav mig ut igen men vad tusan, jag var rätt sliten i benen! Jag kan fortfarande inte tro att det är sant! Nåja, vi får väl tro att det kommer mer regn någon annan dag!

Mycket fint pass Pinglan, du dunkar på bra :). Hoppas du har haft en bra och skön helg. Vi höres.

MVH Cesse

Jävla va stark du är i axlarna tjejen . Give it to me:p

Cesse: tack mannen! Helgen har varit kalas! Din också hoppas jag!

Vanessa: haha, du är nog starkare än mig i axlarna vännen! Men tack :emo-thumb

Och vad i hela fridens dar har hänt med texten vid min avatar :rtfm: Det var det värsta jag har sett på länge! Vilket påhopp! Vem är det som är den skyldige till detta? Kom an bara :aggresiv: :p

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 223 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.