- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juni, 2007 at 08:22 #867870Anonym anvandareMember
Du är GRYM Pinglan!
Blir så sjukt glad när jag läser din journal!
Fina bilder också!
Vill ha din kropp baby!
Take care och ha en riktigt fin midsommar! KRAMAR/J.21 juni, 2007 at 22:46 #867871Anonym anvandareMemberJohanna: åhhhh, tack så mycket! Dina fina ord värmer ska du veta
Ikväll blev det rygg och bröst ihop. Var ju lite rädd att det skulle bli för mastigt och det blev det väl också….rattarna får lida av denna splitt helt klart….men jag vet fasen inte hur jag ska göra…jag hinner inte träna styrka mer än 3ggr/vecka och då blir det svårt att få till ett riktigt bra upplägg tycker jag….nå, här kommer passet:
Chins:
kv+5kg 1×8
kv+7.5kg 1×6
kv+10kg 1×4.5
kv+7.5kg 1×5.5
kv+5kg 1×6
kv+0kg 1×10 Åhhhhhhhhhhhhh fy saaaaaaaatan vilket smärta i Latsen! Har aldrig upplevt den känslan i vingarna förut som jag hade under det sista setet. Underbart!!!!!!!Latsdrag bakom nacke:
40kg 1×10
45kg 1×10
50kg 1×10 visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Chinsen tog verkligen kål på mig!!!Skivstångsrodd:
40kg 1×10
45kg 1×10
50kg 1×10 Lätt, lättRyggresningar:
3×15 ääääääääälskar denna övning!!!!!!!!Bänkpress (fötterna i luften):
20kg 1×10
40kg 1×10
50kg 3×10 åhhhh, det var precis att jag klarade de sista två i sista setet…. vet inte vad jag ska säga? Pinsamt? En sak är iaf säker, discoträning är inte bra för min bänkutveckling Blir bara svagare och svagare för varje vecka Inte för att det spelar någon roll….men ändå….Lutande hantelpress (30grader):
21kg 3×6Lutande flyes (30 grader):
11kg 3×10Situps:
3×15Klenfisandet till trots, det är fan så roligt att se musklerna blir mer och mer framträdande ju mer isolering jag skalar bort :emo-thumb Sett till det kroppsliga trivs jag oerhört mycket bättre med att vara klen och lite smådeffad jämfört med stark och lite halvfet som jag var förut!!!!
22 juni, 2007 at 06:24 #867872Anonym anvandareMemberGLAD MIDSOMMAR PINGLAN!
kör så det ryker baby!
KRAM!22 juni, 2007 at 07:37 #867873Anonym anvandareMemberGrymt bra jobbat på rygg+bröstpasset:up:
Är mycket imponerad av dina chins du gjorde!
Hoppas du får en skön midsommarafton!*Här regnar det nu *Kram//S*22 juni, 2007 at 12:51 #867874Anonym anvandareMemberHej Pinglan…
Kolla dina bilder, även dina rygg bilder i visa din rygg länken..
Måste säga att du impar på mig och det är inte särskilt lätt ska jag säga..
Fortsätt som du gör och då tror jag att dom andra damerna på scenen får något att bita i..:up:Lycka till!!!
Magnus22 juni, 2007 at 13:25 #867875Anonym anvandareMemberJohanna och SUSAN: tack tjejer och tack detsamma :up:
Magnus: åhhh vad trevligt med ett nytt ansikte i journalen! Välkommen! Vad roligt att höra att du blir imponerad! Det värmer jättemycket att höra ska du veta! Jag får ligga i som tusan så får vi se hur långt det räcker :up: Tack!
22 juni, 2007 at 22:47 #867876Anonym anvandareMembertrevlig midsommar superwoman;)
23 juni, 2007 at 13:08 #867877Anonym anvandareMemberHoppas du haft en bra midsommarafton!
Finns det ngn anledning till att du håller så brett i stångcurl? Visst man kan ju lättare få in armbågarna mot midjan o få stöd därigenom, men annars?
23 juni, 2007 at 23:01 #867878Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Hoppas du haft en bra midsommarafton!Finns det ngn anledning till att du håller så brett i stångcurl? Visst man kan ju lättare få in armbågarna mot midjan o få stöd därigenom, men annars?
Jag håller också rätt så brett. Har inte funderat på varför, men det känns bättre i armbågarna.
Pinglan : Hoppas du hade den trevlig helg med god mat.
24 juni, 2007 at 19:36 #867879Anonym anvandareMemberHej baby!
Hoppas din helg varit lika super duper som min vart!
Ta hand om dig och träna hårt fram över!
KRAM /J.24 juni, 2007 at 21:09 #867880Anonym anvandareMemberTack för alla vänliga midsommarhälsningar!
AFan: jag har inte funderat på det jag heller…..jag tror tat jag helt enkelt är starkast i det läget och då väljer jag väl att hålla så….tror jag.
Igår var Märta och jag ute och sprang en sväng (4.5km) och det slutade med att vi hamnade på värsta festen hemma hos Klas Ingesson (vi bor ju grannar här ute i skogen) Det var egentligen helt oplanerat, jag stack ut på joggingturen med Märta och då sprang vi ihop med Klas som var ute på fyrhjulingen och rastade sin hund (vilken latmask ) Han skulle ha fest på kvällen och vi blev inbjudna. Jag skulle ta det jättelugnt tänkte jag…jo, pyttsan! Men det var väldigt, väldigt trevligt! Det var en massa folk som jag inte träffat förut, ja egentligen var det nog bara Klas som jag känner sen tidigare men alla var som sagt väldigt trevliga.
Var väl hemma vid 5-tiden imorse! Fy tusan, jag är för gammal för sånt! Jag tål verkligen inte alkohol längre, jag drack inte alls så himla mycket igår men ändå blir jag så satans sjuk….så är det jämt nuförtidenNå, någon träning blir det inte idag det mår jag alldeles för dåligt för. Jag får väl bryta ihop och komma igen
__________________25 juni, 2007 at 04:44 #867881Anonym anvandareMemberhahaaaa, grymt jobbat Åinglan! Tänk vilken lyx: bara att springa på folk på fester si så där helt sporadiskt.ha en grym måndag m en hård träning!
KRAM!25 juni, 2007 at 06:10 #867882Anonym anvandareMemberPinglan wrote:Tack för alla vänliga midsommarhälsningar!AFan: jag har inte funderat på det jag heller…..jag tror tat jag helt enkelt är starkast i det läget och då väljer jag väl att hålla så….tror jag.
Igår var Märta och jag ute och sprang en sväng (4.5km) och det slutade med att vi hamnade på värsta festen hemma hos Klas Ingesson (vi bor ju grannar här ute i skogen) Det var egentligen helt oplanerat, jag stack ut på joggingturen med Märta och då sprang vi ihop med Klas som var ute på fyrhjulingen och rastade sin hund (vilken latmask ) Han skulle ha fest på kvällen och vi blev inbjudna. Jag skulle ta det jättelugnt tänkte jag…jo, pyttsan! Men det var väldigt, väldigt trevligt! Det var en massa folk som jag inte träffat förut, ja egentligen var det nog bara Klas som jag känner sen tidigare men alla var som sagt väldigt trevliga.
Var väl hemma vid 5-tiden imorse! Fy tusan, jag är för gammal för sånt! Jag tål verkligen inte alkohol längre, jag drack inte alls så himla mycket igår men ändå blir jag så satans sjuk….så är det jämt nuförtidenNå, någon träning blir det inte idag det mår jag alldeles för dåligt för. Jag får väl bryta ihop och komma igen
__________________Hehe,låter som en trevlig midsommarAfton men blöt och jobbig dagen efter! Hoppas du mår bättre idag och kan komma igång med din träning!Drar på semester på onsdag morgon och blir borta i 2 veckor!Hoppas vi kan ses i din lada:P någon dag när jag kommit hem!Ha det såååå bra sålänge!Kram//S*
25 juni, 2007 at 08:42 #867883Anonym anvandareMemberJohanna: haha, ja såhär ute i skogen kan allt hända på en joggingrunda :emo-thumb
SUSAN: För att förtydliga så var jag nykter på festen midsommarafton medans det alltså var midsommardagen som slutade i fylleslag Gårdagen var den värsta i mannaminne vad gäller baksmälla! Jag vet ju hur det blir, det är därför jag dricker alkohol så sällan….jag blir alltid fruktansvärt sjuk dagen efetr…..jag tror det var flera år sedan jag var berusad senast…..det finns som sagt var en anledning till att jag avstår alkohol men i lördagskväll hade jag typ glömt bort det :p
Så härligt att fara iväg på semester!! Hoppas du får det riktigt bra! Det vore riktigt trevligt att ta ett träningspass i Ladan! Vi får höras om det när du kommer hem!!!
Jag är förresten fortfarande lite bakis idag 😮 Tur att min måndagsförmiddag på jobbet är förhållandevis lugn! Jag ska försöka jogga en liten runda ikväll så får vi se om det sista släpper!
25 juni, 2007 at 20:38 #867884Anonym anvandareMemberHahahaaa…. yes tell me.. samma skrot och korn här i säffle du vet! haahaaa.charmen med små stadslivet du vet!
Hoppas träningen går bra och att du sliter ont! KRAM! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.