- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juni, 2007 at 22:33 #867885Anonym anvandareMember
Johanna: mmm, det finns både för- och nacdelar med att bo på småorter helt klart!
Kamrater, gissa hur man botar de sista resterna av en förskräcklig baksmälla? Jo, man ger sig ut och springer 1 mil! Det gick så sjukt, jävla bra idag så jag fattar det knappt själv!!! Värdens flyt i steget, inte jobbigt förrän precis på slutet när jag spurtade! Sprang på 1.00.21 idag vilket är hela 5 minuter (!!!!) bättre än förra veckan! Iofs sprang jag en annan bana idag och dagens runda är lite mer lättsprungen med lite mindre uppförsbackar, men ändå!!!! Fy fan vad jag är bra Fast ska man vara riktigt kinkig så är jag lite sur ändå…jag menar, när jag ändå var så pass nära hade jag ju lika gärna kunnat klara det på under timman!!! Men det tar jag nästa gång! Det som är mest fantastiskt av alltiohop är hur sanslöst bra jag mår nu efteråt! Alla rester av baksmällan är borta!!! Göööööööööööööööööööööööööööööttt!!!
Imorgon blir det biceps och triceps (och kanske även en joggingrunda om det regnar lika mycket som dom lovade på väderprognosen nyss)
25 juni, 2007 at 23:55 #867886Anonym anvandareMemberHey pinglan! Hoppas din midsommar var bra. jag var till en liten sommarort och mös, var gött . Vi höres av, ska ta en titt här och se om det kommit nå update om pass. ha det kalas.
MVH cesse
26 juni, 2007 at 15:57 #867887Anonym anvandareMemberHej Pinglan[/b]
Va duktig du är! Under timmen på milen klarar du lätt nu när du vet att du kan Lycka till på dagens arm-pass :up:
Ska snart iväg till gymmet och piska bröst. Armarna ska få sig en omgång de mä.
Kram Linda[/b] :friends:
26 juni, 2007 at 16:28 #867888Anonym anvandareMemberBra jobbat Pinglis!
Kör hårt på dagens pass det ska jag göra! Tumbs up girl!26 juni, 2007 at 20:33 #867889Anonym anvandareMemberCesse: ha det bäst du med!
Linda: välkommen till min journal!!! Tack, vad gullig du är!!!!
Johanna: lita på det!!!! Tack!
Idag brände jag av ett rejält armpass!!! Shiiit, skakar än nästan!!!!!
Stående alternerad hantelcurl:
11kg 1×15
16kg 1×15
21kg 3×6 PB[/b] :buttrock: Jag tror jag har kört högst treor på denna vikten förut och det var läääääänge sedan!!!!!!!!!
16kg 2×10 Jäääävlar vilken sanslös pump, jag trodde armarna skulle sprängas!!!!!Omvända chins (supinerat grepp):
kv 1×10
kv+5kg 2×6
kv 1×8 ahhhhhhhhhhhhhhh mina armar!!!!!!!!! De ville bara döööööööö!EZ-curl:
30kg 3×10 Det var bara att blunda och köra…försöka tänka på nåt annat än att biceps skreeek på hjeeeeeelp!Smal bänkpress:
20kg 1×10 hahaha, kunde ju för fan knappt komma ner till bröstet utan att stången skakade som ett asplöv!!!
40kg 3×10 du stoore tiiiidDips:
3×8 tog det lugnt med djupet.Sittande extension med hantel (båda händerna på samma hantel likosm):
11kg 1×10
13.5kg 2×10 göööttSitups:
3×15Därefter fick jag ett skriande behov av lite pump i utsidan av axlarna också så jag körde:
Lyft åt sidan i kabel (framför kroppen):
5kg 2×10Lyft åt sidan i kabel (bakom kroppen):
5kg 2×10 sen började jag nästan grååååta och gick hem!Men gissa vad! Någon som tror att jag kunde låta bli att ge mig ut och springa? Nej precis, det ösregnade ju! Och då menar jag ösregnade! Det fullkomligt vräkte ner! Milen igår till trots, jag var tvungen att ge mig ut en sväng idag också!!! Märta följde med och hon var i värsta bästa formen! Hon var som tokig (och jag också) Vi skuttade i de värsta vattenpölarna, vi tjoade och tjimmade (nåja, iaf jag Märta var väl tyst) och vi njöööööööööt i fulla drag! Jag kände mig något sliten i benen så vi nöjde oss med 4km men vilken njutning!!!! Fantastiskt! Man blir höööög av att springa i regn, jag är hög fortfarande tror jag! Det enda negativa (om man nu nödvändigtvis måste hitta något) var väl att det regnade så pass mycket att det var svårt att se…hade behövt ett cyklop Livet är bra underbart ibland, visst?
26 juni, 2007 at 20:53 #867890Anonym anvandareMemberYEAAAAAAAAAAH GIIIRL, fy faan vad kul, inte illa där i hantelcurl, GRATTIS till PB:t, starkt som fan alltså, I am impressed. Keep on lifting girl.
Trevlig kväll.
MVH cesse
27 juni, 2007 at 04:41 #867891Anonym anvandareMemberbra jobbat Pinglis! Great job ! HA DE! /J.
27 juni, 2007 at 19:09 #867892Anonym anvandareMembercesse: tack mannen!!!!
Johanna: tack vännen! Detsamma!
Frida: Hoppas det gick bra med golvlist-torkandet Hällregn är underbart! Iaf att springa i !!!!!!!!
Idag har jag varit ute och sprungit igen! Ska det hålla på och regna såhär kommer jag väl att springa ihjäl mig Idag fick jag dock klara mig utan Märta eftersom hon inte har kommit hem från jobbet ännu (nåja, kommit hem från att ha varit med Johan på hans jobb om man nu ska vara petig ) Idag avverkades 7 km på 41.06! Kändes mycket stabilt!
27 juni, 2007 at 19:32 #867893Anonym anvandareMemberPinglan
Måste beundra att du springer så långt och snabbt, impad!!!!
Tänkte själv bli lite hårdare köpte en steppmaskin klara bara 11 minuter innan jag flåsade haha men skam den som ger mig får satsa på 15 min nästa gång!!!:frust:Magnus
28 juni, 2007 at 07:45 #867894Anonym anvandareMemberKör så det ryker baby!
Jag vet att du är grym!/J.28 juni, 2007 at 20:08 #867895Anonym anvandareMemberMagnus: Tack! Ja det funkar bra att springa nu! Det är länge sedan jag sprang så här mycket…under SL-tiden fanns det inte utrymme för långlöpning men nu känns det utmärkt att ha återupptagit det! Lycka till med flåset!!! Det går snabbt bara du kommer igång ska du se!
Johanna: lita på mig! Du är också grym tjejen!!!
Jaha, ikväll var det rygg och bröst-disco i Ladan!
Chins:
kv+10kg 5×5 :buttrock:
kv+0kg 1×10 hahaha, de första 8 gick så jävla lätt!!!! Jag bara flög upp med hakan ovanför räcket!!! Pang, pang! De sista 2 gick trögt!!!Enarms hantelrodd:
31kg 3×10 Lätt! Strikt! Kooooooooontakt!!!Sittande rodd:
40kg 1×10
45kg 1×10
50kg 1×10
55kg 1×10Ryggresningar:
3×15 Just love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bänkpress:
20kg 1×10
40kg 1×5
50kg 1×5
55kg 1×560kg 3×5 :buttrock: Ahhhh, jag tänkte jag skulle leka lite styrkelyftare och gå upp i brygga och grejer…pressa med benen lite för att bli lite starkare…..vad händer? Jo jag får omedelbar, brutal kraaaaaaaaamp i hö Iliopsoas 😮 så till den milda grad att jag fick bryta och försöka igen…samma sak…och igen! Hmmmm, fick låta bli brygga och benhjälp och köra som den sanna discobyggare jag numer har blivit!!! Men det gick ju bra det med!
50kg 1×15 :buttrock: woooooooooooooow pang, pang, pang så jävla lätta de första 10 var! Aldrig lyft så lätta reps på 50kg tror jag! Haha, helt jävla sanslöst! Sista 5 gick tyngre och på den allra sista repset fick jag kramp i hö ratt! Det är visst nåt fel på min högersida!
Lutande bänkpress (30 grader):
40kg 3×10 pfttttttttt här fick jag kramp i båda rattarna…direkt nästan!!! Kramp och kontakt! Fint!Lutande flyes (30grader):
13.5kg 3×10 här var jag helt slut som artist…….orkade knappt känna efter…bara körde…helt jävla för tungt och helt jävla ostrikt men orka byta hantlar liksom……..Hängande benuppdragningar:
3×10Shiiiiiiiiiiiiiiiiit jag är helt sluuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska vi städa huset! Satan så bittert!!!!!!!!
28 juni, 2007 at 21:51 #867896Anonym anvandareMemberGrymt pass pinglis! /J.
28 juni, 2007 at 22:53 #867897Anonym anvandareMemberYEAH PINGLAN, good work. sov gott och ät som ett djur hehehe .
MVH cesse
28 juni, 2007 at 23:29 #867898Anonym anvandareMemberJa jag får piska mig i form haha
Visst förr körde man ju steppen 2 timmar om dan ibland så visst det är bara att bita ihop..
29 juni, 2007 at 20:12 #867899Anonym anvandareMemberHa en riktigt fin helg nu Pinglis! /J.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.