- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juni, 2007 at 01:02 #867900Anonym anvandareMember
Shit vad du håller på kvinna !
Bra jobbat !!GE MIG BILDER NU !![/b]
1 juli, 2007 at 11:15 #867901Anonym anvandareMemberTack för era snälla kommentarer! Anna: dessvärre har Johan en hektiskt period nu med jobb och grejer och han har svårt att hinna vara med och träna. Det innebär i sin tur att jag inte har någon som kan fota….vi får hoppas det lugnar ner sig snart igen!
Ahhhh, tidsbristens kranka blekhet har slagit klorna i mig också!!! Illa! Ingen träning sedan i torsdags! Inte förrän nu på söndagsförmiddagen!!! Det passar mig illa att träna såhär tidigt, lederna mina börjar helt klart bli gamla och de behöver en hel dag på sig att värmas upp! Men detta var helt enkelt enda timmen på hela helgen som kunde vikas åt träning så därför var det bara att bita i det sura! Vikterna blev dock lätta och jag satsade mer på koooooooooooontakt istället! Det funkar ju det med!
Började med min superset-favorit:
Lyft framåt med viktskiva/stående press bakom nacken:
10kg/25kg 3×15/10 Åhhhh den är fantastiskt den här kombinationen! På ett effektivt sätt dödade jag mina axlar på direkten och hade sen inga krafter kvar alls vilket passade utmärkt eftersom jag inte skulle lyfta några tunga vikter ändåDrag till haka:
20kg 1×10
30kg 3×10 gööööööööttLyft åt sidan i kabel (framför kroppen):
5kg 2×15 Ahhhhhhhh, puuuuuuuuuuumpLyft åt sidan i kabel (bakom kroppen):
5kg 2×15 Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag kör de här kabellyften…….jag får sådan överjävlig kontakt med mellersta delta av dessa övningar så det går knappt att beskriva! Mjölksyran slår till med full kraft vid ungefär 9:e repset sen går det bara på vilja…..det gör….ont….på ett bra sätt!!!!Framåtlutande hantellyft åt sidan:
6kg 3×15 satt fint detta också!Face pulls:
20kg 1×15
25kg 2×10 och detta med!Och så över till benen! Idag var det dags för ett kärt återseende!!!! Frontisar !!!! Har ju inte kört böj i någon form sedan mitten av april så det var verkligen trevligt. Startade lugnt förstås men det var trevligt ändå!!!
Frontböj:
20kg 1×10
30kg 1×10
40kg 1×10 Körde röven i golvet-djup, körde långsamt och strikt och tog en kort paus i bottenläget för att inte riskera några okontrollerade moment på ryggen. Detta är pinsamt att erkänna men jag blev faktiskt både lite andfådd och lite sliten i framlåren! Hahaha wtf!!! På 40kg!!!!!!!! Det är tragiskt :pRaka marklyft:
40kg 3×10 Inget att säga om, vikten är lätt men jag vågar inte gå för fort fram med ökningarna…Sittande lårcurl:
30kg 1×10
35kg 1×10
40kg 1×10 skönt övning detta!!!Situps:
3×15Nu ska vi snart åka till min bror i valdemarsvik och fira min brorsdotter som fyller år! Hon fyller 17!!! Helt otroligt, hon är ju nästan vuxen….det borde rimligtvis innebära att jag nästan är gammal….hmmm, nu pratar vi om något annat
1 juli, 2007 at 11:18 #867902Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Shit vad du håller på kvinna !
Bra jobbat !!GE MIG BILDER NU !![/b]
Precis vad jag tänkte skriva
1 juli, 2007 at 11:19 #867903Anonym anvandareMemberBra pass där, kul kombination som första övning.
Såg dig på stan igår, men hann inte hälsa för du vände på klacken precis när jag skulle göra det.
1 juli, 2007 at 11:28 #867904Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Precis vad jag tänkte skrivaSe svaret till Anna :emo-thumb Ska försöka tjata mig till sällskap i Ladan snart så det kan knäppas lite bilder igen!!!
Jay wrote:Bra pass där, kul kombination som första övning.Såg dig på stan igår, men hann inte hälsa för du vände på klacken precis när jag skulle göra det.
Mmmm, den kombinationen är suverän!!! Kom på den av en slump faktiskt!
Men så himla synd!!!!! Varför skulle jag hålla på och vända på klacken just där och då för Nästan gång får du vara snabbare :emo-thumb
1 juli, 2007 at 11:56 #867905Anonym anvandareMemberPinglan wrote:Mmmm, den kombinationen är suverän!!! Kom på den av en slump faktiskt!Men så himla synd!!!!! Varför skulle jag hålla på och vända på klacken just där och då för : Nästan gång får du vara snabbare
En annan schysst kombination är styrkevändning + militärpress, two for the price of one liksom.
Fast som OL:are vet ju du redan det.Ja, det var svårt att hänga med i din svängar. Du hade ett snabbt och explosivt steg. :emo-thumb
1 juli, 2007 at 15:14 #867906Anonym anvandareMemberDu ligger i bruttan!
De gillar jag! Nice work Pinglis! Ha en grym söndag!/J.
ps. ska tänka på dig imorn under mil löpningsträningen.då jävlar.ds3 juli, 2007 at 07:53 #867907Anonym anvandareMemberPhuuuu! Kära dagbok….jag har så otroligt mycket omkring mig nu så jag blir alldeles yr i huvudet! Det är både roliga och dessvärre- riktigt tråkiga saker som händer och det gör mig fullkomligt slutkörd psykiskt. Jag kan inte gå in på vad det är som händer men tro mig- det tar kraften ur mig totalt. Jag har svårt att hinna (och orka) med det jag vill (träna) men jag får väl göra så gott jag kan. Dessvärre blir det svårare med deffen…det kräver ju lite mer planering att följa en diet och jag klarar det inte just nu….men det får bli som det blir…det är ju inte förrän i dec jag ”måste” vara klar…
Nå, nog om detta! Igår kom jag iväg på en liten joggingsväng iaf. Det blev 4km på den moderata tiden 24.11…..inte mycket att hurra för men huvudet mådde mycket bättre efteråt
Ikväll blir det biceps och triceps om det inte händer något oförutsett!
3 juli, 2007 at 19:46 #867908Anonym anvandareMemberIdag var det alltså biceps och triceps på schemat. Kände mig inte alls upplagt men ”tvingade” mig ut till Ladan. Väl där satte jag på stereon och vad ljuder ur högtalarna om inte DIO och Holy Diver Träningslusten kom på en sekund sen var det bara att köra!!!!!!!!
Alternerad hantelcurl (stående):
6kg 1×10
13.5kg 1×5
21kg 3×6
13.5kg 1×20 :buttrock: Åhhhhhhhh satan jävlar!!! Det stavas PUMP…. P U M P Bara att blunda, bita ihop och köra!!!!!!!!Scottcurl EZ-stång (över skråbräda):
25kg 1×10 för tungt, 0 kontakt
22.5kg 2×10 bättre men detta var inte bekvämt alls….hade skråbrädan lutad mot skivstången i powerracken och för att få till en bra vinkel fick jag mosa in rattarna i skivstången…inte skönt…när rattarna gör mer ont än biceps i en scottcurlövning får man nog fundera på ett annat utförandeKoncentrationscurl:
16kg 2×10 Puhhhhh
13.5kg 2×10 helt slut i biceps nu….men för att riktigt plåga mig själv avslutade jag med:Omvända chins (supinerat grepp):
1×10 Snyyyyyyyyyft vad ont det gjorde i min stackars armar!!!! Hade tänkt göra 15 men hoppsan, det gick inte alls….gahhhhhhhTricepsextension runt huvudet (EZ-stång):
17.5kg 1×10
22.5kg 1×10
25kg 1×10 skööööööööööön övningPushdown:
25kg (?) 3×10Smala bänkpress:
40kg 3×10 jäääääääävlar mina triceps…….göööööööttDips:
1×12 fortsatt försiktig med djupet.Efter detta pass kändes det som att min armar skulle sprängas!!!! Fint!!!! Under hela passet regnade det ute…..och jag bestämde mig gång på gång för att inte springa idag eftersom jag sprang igår och jag ska springa imorgon…..gång på gång övertygade jag mig själv att jag skulle trotsa regnet den här gången och inte falla till föga som vanligt….glad i hågen gick jag in…snörade på mig löparskorna och gav mig iväg…….. 4km i ösregn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!!!!!!! Tid 23.04. Jag är en svaaaaaag och odiciplinerad människa 😮
3 juli, 2007 at 21:36 #867909Anonym anvandareMemberKämpa på baby! Finns här! KRAM!
4 juli, 2007 at 07:14 #867910Anonym anvandareMemberAh, efter ett sådant armpass är det meningen att man ska mäta klubborna och skriva in resultatet i journalen. Visste du inte det ?
Och så detta löpandet och sedan löpande i spöregn. Du och Johanna är av samma skrot och korn.
*vilket är en bra grej och jag önskar jag var likadan*[/b]
4 juli, 2007 at 07:54 #867911Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ah, efter ett sådant armpass är det meningen att man ska mäta klubborna och skriva in resultatet i journalen. Visste du inte det ?Och så detta löpandet och sedan löpande i spöregn. Du och Johanna är av samma skrot och korn.
*vilket är en bra grej och jag önskar jag var likadan*[/b]
det är jag och Pinglis här på forumet som är knas…. men det bjuder jag på! /J.
4 juli, 2007 at 11:58 #867912Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:det är jag och Pinglis här på forumet som är knas…. men det bjuder jag på! /J.Du och jag Johanna….du och jag… Jag bjuder också på det! Känns bra :emo-thumb
Anna: faktum är att jag tänkte tanken igår….jag ska mäta mina armar när jag kommer in tänkte jag…men så råkade jag glömma bort det, regnet hägrade ju vet du :p
4 juli, 2007 at 13:55 #867913Anonym anvandareMemberyes utmaningar rules, that´s the point. förr eller senare kommer ALLA andra också att inse det!
Tummen upp bruden!4 juli, 2007 at 19:59 #867914Anonym anvandareMemberJohanna: :emo-thumb
Ikväll regnade det inte!!!! Va fan 👿 Jag tänkte skita i att springa först för jag är verkligen rätt sliten (egentligen mest i huvudet tror jag…sååå jävla trött…) men så bara kände jag att jag skulle bli så mycket piggare av att ge mig ut så det gjorde jag. Det blev bara 4km men det räckte gott och väl för att kvickna till i knoppen! Tiden blev 23.31
Imorgon blir det rygg/bröst :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.