- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2007 at 23:37 #867750Anonym anvandareMember
Tack för era snälla kommentarer! Det värmer Angående min biceps”styrka” så är det nog dessvärre så att det är alldeles sant som jag säger: jag är klen som en sillmjölke
Idag har Märta och jag varit ute och sprungit! Meningen var att vi skulle springa 4 km men vädret var så underbart, ösregn, och benen var så fantastiskt pigga så vi gav oss på 8km-rundan idag igen! Ljuvligt, underbart, njutningsfullt! Benen bara trummade på, lekande lätt….lungorna och hjärnan blev så fulla med syre att jag nästan blev hög! Konditionen kändes som om den aldrig har varit bättre (det har den ju såklart men det var så det kändes idag). Kort sagt: en ren fantastisk upplevelse
Tiden blev modiga 47 minuter blankt! Mer än 2.5minuter snabbare än i onsdags Fy fan vad vi är bra Märta och jag :emo-thumb
1 juni, 2007 at 23:41 #867751Anonym anvandareMemberDU är bara så GRYM och rockar riktigt mycket!
Fina bilder också!
Keep the good work up så ska du se att BB damerna minsann får en tuff match framöver!
Lycka till Pinglan och trevlig helg!
Här ska alldeles snart njutas, njutardag om 20 minuter blank: 00.00
Nattis kram! /J.1 juni, 2007 at 23:42 #867752Anonym anvandareMemberKlo wrote:Äntligen kör du byggning Pinglan kul att se. Är övertygad om att du kommer göra bra ifrån dig även inom denna sport :up:
Ge fan i och träna sönder dig denna gång bara.NU får VI allihopa hjälpas åt att bromsa vår Pingla så hon håller hela vägen in i mål eller ända upp på pallen!
Pinglan är grym oavsett sport !!!!/J.2 juni, 2007 at 00:11 #867753Anonym anvandareMemberVilken bit, ett riktigt muskelpaket, ser bra ut Pinglan, keep on pumping those weights.
MVH CEsse
2 juni, 2007 at 19:33 #867754Anonym anvandareMemberJohanna: du är verkligen gullig! Tack för både komplimanger och omtanke
Steppen: tackar :emo-thumb
Ikväll blev det axelträning!
Stående militärpress:
20kg 1×10
25kg 1×5
30kg 1×5
35kg 1×5
37.5kg 1×5
40kg 1×5 :buttrock:Stående hantelpress:
13.5kg 1×10
16kg 3×8 Haha, oj vad trött jag blev!Sittande hantellyft åt sidan:
3kg 1×15
6kg 3×10 Såååå strikt!Drag till hakan i kabel (roddhandtag):
20kg 1×10
25kg 1×10
30kg 2×10 Kändes kanon!!Omvända flyes:
6kg 3×10Liggande benlyft snedbänk:
3×10Nu börjar fotbollen snart!!! Heja Sverige :yahoo:
2 juni, 2007 at 19:37 #867755Anonym anvandareMemberTjena Hulken
Är 40 PB I stående millitärpress?
Jag skulle nog börja på 30 kg och gå upp till 45 kg nästa pass deu är ju stark .Nice pass tjejen :emo-thumb
2 juni, 2007 at 22:34 #867756Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tjena Hulken
Är 40 PB I stående millitärpress?
Jag skulle nog börja på 30 kg och gå upp till 45 kg nästa pass deu är ju stark .Nice pass tjejen :emo-thumb
Nej inte PB…..jag har gjort en 3:a på 50kg som bäst i militärpress…jag har ju ett förflutet som tyngdlyftare vet du…då kör man rätt mycket press….men jag har inte kört militärpress på länge (började igen för ett par veckor sedan) pga axelproblem så därför blev jag lite glad när det gick så bra på 40kg :up:
Iom mina axelproblem måste jag lägga ganska mycket tid på uppvärmning (värmer alltid rotatorcuffen mycket inledningsvis men det brukar jag inte skriva upp) så därför gör jag som jag gör…men skulle jag maxa skulle ju ditt förslag vara bättre helt klart :up:
3 juni, 2007 at 09:19 #867757Anonym anvandareMemberPinglan wrote:Johanna: du är verkligen gullig! Tack för både komplimanger och omtankeSteppen: tackar :emo-thumb
Ikväll blev det axelträning!
Stående militärpress:
20kg 1×10
25kg 1×5
30kg 1×5
35kg 1×5
37.5kg 1×5
40kg 1×5 :buttrock:Stående hantelpress:
13.5kg 1×10
16kg 3×8 Haha, oj vad trött jag blev!Sittande hantellyft åt sidan:
3kg 1×15
6kg 3×10 Såååå strikt!Drag till hakan i kabel (roddhandtag):
20kg 1×10
25kg 1×10
30kg 2×10 Kändes kanon!!Omvända flyes:
6kg 3×10Liggande benlyft snedbänk:
3×10Nu börjar fotbollen snart!!! Heja Sverige :yahoo:
Grymt bra pass tjejen!*Tummen Upp*Bra jobbat i militärpressen också!
Blev sååååå sugen att åka ner och träna axlar när jag lästa här! Men,men jag får vänta!Tänkte ta en promenad(lugn takt)blir ju crayzy när man inte får/kan/orkar träna!
Pinglan,du inspirerar grymt mycket!
Keep On Pumping//S*3 juni, 2007 at 11:37 #867758Anonym anvandareMemberGrymma pass du avverkar Pinglan!
Det är ju så när man är forna styrelyftare!
Ha en gottigt söndag! /J.3 juni, 2007 at 17:40 #867759Anonym anvandareMemberSUSAN och Johanna: tack tjejer! Det värmer jättemycket att få sådana kommentarer
Hör upp kamrater! Vad gäller träningen idag så kommer ni inte att tro era öron när jag säger hur jag har ordnat dagens kardioträning! Jo, jag har jagat kalv som var på rymmen! Du store tid, vi höll på i flera timmar! 6 vuxna människor och en tjurkalv! Haha! Kalven och jag hamnade i ett kärr! Jag trampade ner mig i gyttja upp till halva smalbenen….tur att jag inte hade snyggskorna på mig! Nå till slut fick vi in kalven igen utan att ha stressat den för mycket…för det är ju sånt man måste ta hänsyn till också…det är ju inte bara att gå på för hårt liksom….
Nåväl efter att kalven hittat sin ko-mamma igen och jag fått tvätta fötterna och bytt skor blev det en sväng till Ladan. Biceps och baklår skulle piskas men jag hade inte så mycket krafter….det blev lite oengagerat men ändå helt okej!
Skivstångscurl:
20kg 1×10
30kg 1×5
35kg 1×5
37.5kg 1×5
40kg 3×5 :buttrock: Ha! Det var skillnad att köra biceps först i passet jämfört med att köra dom efter en massa ryggövningar som jag brukar! Nöjd!Hammercurl:
13.5kg 1×10
16kg 3×8Koncentrationscurl:
13.5kg 3×10 Här skulle jag ha orkat lite tyngre egentligen men jag var helt enkelt för lat Jag orkade inte anstränga mig mer….skämmes ta mig faaan 😮Utfall:
20kg 1×10
40kg 3×10 puhhFinnen:
3×10 Underbart!!!!!!!!!!!Sittande lårcurl:
35kg 3×10 Samma som på sista biceps-övningen…jag skulle ha kunnat ta mer men var för bekväm….att jaga tjurkalv är ingen bra uppladdning inför ett träningspass kan jag meddela om nu någon hade tänkt härmas just vad gäller uppladdningsdelen av mitt pass idagHa en fortsatt trevlig söndag mina vänner!!
3 juni, 2007 at 18:09 #867760Anonym anvandareMemberVilken härlig cardio!! Bra mycket roligare än löpband.
Vad var det vi sa? Det har alltså redan börjat röra sig på bicepsfronten. :emo-thumb
Koncentrationscurl tycker jag är en ruskigt svår övning att få fason på. Hur jag än gör så blir det liksom inte den där riktiga kontakten. Kan möjligen bero på att jag har så lite bicep att koncentrera.
Kör hårt nästa vecka!
3 juni, 2007 at 18:59 #867761Anonym anvandareMemberDu är stark i biccarna Pinglan. Jag är i en period just nu där jag hatar att köra biceps. Det brukade vara min favo muskelgrupp tidigare.
Vad är det du vill förbättra innan du vill tävla?4 juni, 2007 at 07:19 #867762Anonym anvandareMemberHehe,bästa Cardio utförningen jag hört:D
(kan se dig framför mig springa runt och jagga kalven,sen lerig och skitig haha)Grymt bra pass!Stark är du i biccarna:emo-thumb Visst är Finnen grym,de övningen tar rejält!Har bara provat den några ggr,villken träningsvärk dagen efter,Brrrrr.Ha en bra dag!Sj hoppas jag verkligen att jag kan åka ner o träna i eftermiddag(hostat hela natten,Usch)//S*4 juni, 2007 at 07:24 #867763Anonym anvandareMemberGrymma pass Pinglan, så glad för din skull att du verkar trivas med omsadlingen från lyftning till BB!
VET att du kommer lyckas!
Ha en fin träningsvecka! /J.4 juni, 2007 at 13:55 #867764Anonym anvandareMemberTaisho: haha, ja det är ju roligt att variera kardioträningen lite :emo-thumb Jo det blev stor skillnad att köra biceps som första muskelgrupp istället för efter rygg…får se hur jag gör..kanske skiftar och börjar med biceps på biceps/ryggpassen ett tag
Vanessa: tack tjejen! Jag vill förbättra överkroppen! Du vet, mina ben är ju så överdimensionerade att det nästan är larvigt…det ser ju vanskapt ut…det går ju inte att ställa sig på scenen och se ut på det sättet! Nej, jag måste bygga upp överkroppen innan jag kan hävad mig inom bb! Hur lång tid det tar vet i tusan!
SUSAN: tack! Haha, ja det var nog en trevlig syn den där jakten Finnen är grym men den övningen som jag får den värsta träningsvärken av är alla gånger utfall! En riktig rumpdödare!! Hoppas du kryar på dig från hostan!
Johanna: tack det samma vännen! Jo jag trivs nog bra med träningen som den nu ser ut men sanningen att säga saknar jag SL-träningen grymt mycket….jag är ju starkt liksom…och jag fick aldrig riktigt visa vad jag kunde ha uträttat på SL-flaket…det grämer mig emellanåt…men man får ju försöka att inte gräva ner sig utan gilla läget liksom…ibland går det bra…ibland är det motigare! Ja, du vet väl….
Ikväll blir det en lugn joggingtur (om rumpan min tolererar det! Har satans träningsvärk sen utfallen igår :up: )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.