Pinglan mot nya mål- från SL till BB

Home Forums Dagböcker Pinglan mot nya mål- från SL till BB

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 223 total)
  • Author

Bra jobbat Pinglan,som vanligt:P
    Perfekt att hämta inspiration inför mitt ryggpass idag!:emo-thumb
    Duktig du är i chinsen!Bra att du tog det lite lugnt/fint i skivstångsroden,vill inte att skadan ska bli värre!Ha en skön helg!Kram//S*

Jävla bra pass där [img=http://bodybuildingonline.biz/forum/images/smilies/woohoo.gif]

Tack snälla ni för positiv feedback! Jag blir barnsligt glad när jag kommer in här och ser alla peppande kommentarer! Alla ni som läser och kommenterar är guld värda för min motivation! Ni är bäst helt enkelt ;) :emo-thumb

Igår var det varmt i Kisa! När jag kom hem från jobbet var det nära 30 grader och jag visste att jag var ”tvungen” att ge mig ut och springa….iofs kunde jag väl vänta till senare på kvällen men för mig och min sambo är fredagskvällar lite ”heliga” och vi skulle grilla och sedan bara sitta och njuta av varandras sällskap….jag lägger så otroligt mycket tid på träningen och därför är det så viktigt att verkligen ta tillvara på våra stunder av kvalitetstid tillsammans….nå, därför ville jag helst inte vänta med löpningen…jag ville ”få det gjort” sas….men 30 grader….shiiiiit….jag är verkligen ingen idol av att springa i värme….som ni vet vid det här laget är det regn som är mitt favvo-löp-väder……först tänke jag skita i att springa….men så tänkte jag att jag måste försöka ändra inställning och istället tänka att tänk vad bra att det är så otroligt varmt…desto jobbigare det är desto bättre tränar jag mitt psyke…sagt och gjort! Men jag nöjde mig med 4km! Men faktsikt att jag slog banrekord trots värmen! Det får man väl vara nöjd med :up: Men ärligt talat trodde jag faktiskt att jag skulle svimma av värmeslag efter halva sträckan….phuuuuuuuuuuuu fy fan vad det var hett!!!!

Idag kanske det blir axlar/ben….och kanske kan Johan också träna….och kanske kan han ta några bilder då! Den som (över)lever får se :D

Puhhh idag blev det ett väldigt svettigt pass i Ladan! Riktigt, riktigt varmt var det! Axlar och baklår piskades (så gott det gick i värmen):

Sittande hantelpress:
    11kg 1×10
    16kg 1×10
    18.5kg 1×10
    18.5kg 2×8 orkade inte köra fulla 10;or i mer än första setet! Hmmmm 👿

Drag till hakan:
    20kg 1×10
    30kg 1×5
    35kg 3×8 Tvärdog här också! Illa, illa!

Lyft åt sidan i kabel (bakom kroppen):
    5kg 3×15

Lyft åt sidan i kabel (framför kroppen):
    5kg 2×15

Framåtlutande lyft åt sidan i kabel:
    5kg 2×15 Åhhhhhhhhhhhhh dessa övningar i kombination ger mog sådan pump att det känns som att deltapaketet ska sprängas! Gött!!!

Lyft framåt med viktskiva:
    10kg 1×15
    15kg 3×10

Utfall:
    20kg 1×10
    30kg 1×10
    40kg 2×10 hahahaha, jag var helt sliten i benen…förmodligen efter joggingrundan igår trots att den var kort…jaja, något fel var det iaf! Orkade fan inte köra 3 set på 40…..jösses…

Finnen:
    3×10 Åhhhhhhhhhhhhh mina baklår!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raka marklyft:
    20kg 3×10 Mest som stretching…måste vara mycket försiktigt med denna övning med tanke på ryggen…men jag tycker väldigt mycket om den så därför tänkte jag försöka börja med den igen…försiktigt, försiktigt….

Enbens vadpress med hantel:
    18.5kg 3×15 Puuuuuuuuuuuuuuuump!!!!!!!

Så jävla svettigt detta var! Johan tog en massa bilder som jag tänkte lägga upp…jag har ett problem dock och det är att jag inte vet hur man gör för att posta fler bilder i samma inlägg…som tex Palle och Frida gör…de har ju typ 4 bilder i varje post….jag kan bara posta 1 i taget…hur gör man om man vill ha fler? Nå, jag börjar väl posta här så får vi se…om någon kan lära mig hur man ska göra så kan jag ju göra så nästa gång…det tar ju sådan tid att posta en bild i taget….

Då börjar vi

…..

….

…….

:p

8)

:d

:|

….

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 223 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.