Pinglan mot nya mål- från SL till BB

Home Forums Dagböcker Pinglan mot nya mål- från SL till BB

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 223 total)
  • Author

Yes, tänk vad lite teknik kan göra lyckan fullständig!
    Grymma bilder baby!
    Rock ON!/J.

Johanna: precis, ibland behövs det inte så mycket :D Tack!

Måste återigen säga tack för alla positiva kommentarer! Jag var ju så till mig trasorna förut när jag precis hade lärt mig att posta flera bilder samtidigt att jag knappt hann säga tack! Man blir verkligen grymt motiverad att köra ännu hårdare när man får så mycket feedback! Det är guld värt!

Det blev en liten joggingrunda idag också. 4km blev det idag igen, i rekordfart faktiskt! 23.10 avverkades sträckan på idag och till skillnad från i fredags var jag aldrig orolig för att jag skulle avlida…..kändes riktigt bra idag faktiskt. Märta var inte med, jag frågade henne faktiskt om hon skulle med….jag hade satt på mig löparskorna och så höll jag upp hennes koppel och frågade om hon skulle med…hon sprang och gömde sig under solstolen….tydligare än så blir det inte när det gäller Märta, hon brukar nämligen hoppa omkring av lycka när hon ser mina löparskor tillsammans med hennes koppel….haha, hon är bra lat den lilla skithunden :p :D

Triceps och bröst idag. Gjorde liksom förra veckan så att jag körde triceps först! Kontakten med rattarna när man gör så gå knappt att beskriva!!!

Liggande tricepsextension runt huvudet:
    20kg 1×10
    25kg 1×10
    30kg 2×10

Smal bänkpress (fötterna i luften):
    35kg 1×10
    40kg 3×10

Tricepspress med rep (över huvudet):
    20kg 3×10

Kickback:
    8.5kg 3×10 fniss….den ultimata discoövningen 8)

Bänkpress (fötterna i luften):
    40kg 1×10
    45kg 1×10
    50kg 3×5 :D hahaha, vad händer egentligen med bänkförmågan när man kör triceps först? Jo den havererar :emo-thumb

Lutande hantelpress (30grader):
    18.5kg 3×10 sjuuuuuuuuuk kontakt med rattarna! Så fiiint!

Flyes (fötterna i luften):
    11kg 3×10 och grymmekontakten bara fortsatte! Riktigt bra känsla!

Dubbla benuppdragningar:
    4×15

Over and out!

Ser bra ut tjejen:). hehe förstår vad du menar med havererad bänkförmåga då man dunkat triceps innan, eller lika så om man kört pattar innan o triceps efter, blir helt mupp tycker jag. kör hellre combon bröst biceps o rygg triceps tex om jag skulle köra färre dagar som sagt var. Ha en go kväll.

MVH Cesse

Vilka legs du har :P

BRA jobbat as usual Pinglan! Du är grymmo bruden nr 1!
    Så impad!
    Ha en fin dag i solen baby! /J.

Pinglan wrote:
    Triceps och bröst idag. Gjorde liksom förra veckan så att jag körde triceps först! Kontakten med rattarna när man gör så gå knappt att beskriva!!!

Liggande tricepsextension runt huvudet:
    20kg 1×10
    25kg 1×10
    30kg 2×10

Smal bänkpress (fötterna i luften):
    35kg 1×10
    40kg 3×10

Tricepspress med rep (över huvudet):
    20kg 3×10

Kickback:
    8.5kg 3×10 fniss….den ultimata discoövningen 8)

Bänkpress (fötterna i luften):
    40kg 1×10
    45kg 1×10
    50kg 3×5 :D hahaha, vad händer egentligen med bänkförmågan när man kör triceps först? Jo den havererar :emo-thumb

Lutande hantelpress (30grader):
    18.5kg 3×10 sjuuuuuuuuuk kontakt med rattarna! Så fiiint!

Flyes (fötterna i luften):
    11kg 3×10 och grymmekontakten bara fortsatte! Riktigt bra känsla!

Dubbla benuppdragningar:
    4×15

Over and out!

Grymt bra jobbat som vanligt Pinglan!
    Hmm,jag med vill få kontakt i rattarna i hantelpressen!jobbar med att få bättre kontakt i lutande hantelpress;) Får kontakt i alla bröstävningar jag gör utom den:-(Men snart såååå,bara att kämpa på….Ha en skön dag!Kram//s*

lol fötterna i luften varför kör du så ? Ojojoj triceps innan bänk hahahah det hade jag inte pallat med:D då hade jag varit riktig klen . [img=http://bodybuildingonline.biz/forum/images/smilies/dance.gif]Bra styrka har du också

Steppen1983: tack mannen! Mmm, har faktiskt funderat på att ändra upplägg till just det du föreslår…ska fundera lite till bara ;)

Fidde_Mannen: Tack! Dom har jag fått för mina synders skull :D

superberggren: tack tjejen! Dessvärre har jag inte så stor nytta av solen eftersom jag jag jobbar inomhus :(

SUSAN: jag har aldrig fått så bra kontakt med rattarna som efter att jag bytte ordning och började köra triceps först….man får prova sig fram som sagt! Tack tjejen!

Ikväll blir det en joggingrunda (om det inte är för varmt) Vi ses!

Vanessa Frykman wrote:
    lol fötterna i luften varför kör du så ? Ojojoj triceps innan bänk hahahah det hade jag inte pallat med:D då hade jag varit riktig klen . [img=http://bodybuildingonline.biz/forum/images/smilies/dance.gif]Bra styrka har du också

Tack tjejen :emo-thumb När jag kör med fötterna i luften får rattarna jobba mer iom att jag inte kan pressa med benen! Jag är ju en miljöskadad fd styrkelyftare och som du kanske vet jobbar man då mycket med att kunna ta i med benen när man pressar med brygga och hela kittet. Genom att ha fötterna i luften ser jag till att inte falla tillbaka i gamla rutiner utan låter rattarna sköta jobbet = bra kontakt!

Att köra triceps innan bänken innebär att man måste släppa sin viktkåthet! Inte lätt för en gammal inbiten styrkelyftare kan jag lova :D

Det blev både lite bicepsträning och en liten joggingrunda idag!

Bicepsträningen först! Det gick så in i helvete, jävla bra att köra biceps idag! Får nog fortsätta att köra biceps på en egen dag tror jag!

Stående alt. hantelcurl:
    6kg 1×10
    11kg 1×10
    18.5kg 3×10 :buttrock: Jävlar vad starkt jag är :buttrock:

Scottcurl hantel (över bänk):
    11kg 3×10

Omvända chins (supinerat grepp):
    3×8 Ojoj, vilken kontakt, vilken känsla! Sååå skööönt!

Omvända skivstångscurl:
    20kg1 x10
    25kg 3×10

Skivstångscurl:
    25kg 1×20 puuuuuuuuuuuumpade ut de sista krafterna från biceps!

Ruggigt nöjd är jag med hantelcurlarna och de omvända chinsen! Jag vet inte om jag någonsin känt mig så stark i biceps som det kändes idag! Fantastiskt!

Därefter ut på joggingrunda då. Tog min gamla vanliga 4km-runda…orkade inte ens tänka tanken att springa längre idag. Idag tog det 23.29 att ta sig runt vilket var en sämre tid än i söndags men det gör ingenting! (jag kommer att leva länge på det här bicepspasset så nu klarar jag vilka motgångar som helst :D )

Jaha då är man i den nya, oseriösa delen av forumet :| Känns lite konstigt och också lite vemodigt på något sätt….kommer journalen att glömmas bort av alla andra undrar man ju ängsligt….vi är ju inte så många i den här delen av forumet….känns trist också att ”tvingas” sluta skriva i de seriösa journalerna….för jag tycker som så att ska det vara ska det vara ordentligt!

Har en person uttalat att den vill ha sin journal som en seriös träningsdagbok med bara träningspassen redovisade så ska inte jag vara den som skabbar ner hans/hennes journal med glada tillrop och fåniga hejarramsor….jag kommer således from nu sluta skriva i alla seriösa journaler eftersom det är så det känns som att journalinnehavaren har önskat! Detta kommer såklart att på sikt leda till att folk slutar skriva i min journal också….jättetråkigt! Tur iaf att det finns några journaler utöver min här på den oseriösa delen så jag iaf får dela min träningsglädje med någon :up:

Pinglan wrote:
    Det blev både lite bicepsträning och en liten joggingrunda idag!

Bicepsträningen först! Det gick så in i helvete, jävla bra att köra biceps idag! Får nog fortsätta att köra biceps på en egen dag tror jag!

Stående alt. hantelcurl:
    6kg 1×10
    11kg 1×10
    18.5kg 3×10 :buttrock: Jävlar vad starkt jag är :buttrock:

Scottcurl hantel (över bänk):
    11kg 3×10

Omvända chins (supinerat grepp):
    3×8 Ojoj, vilken kontakt, vilken känsla! Sååå skööönt!

Omvända skivstångscurl:
    20kg1 x10
    25kg 3×10

Skivstångscurl:
    25kg 1×20 puuuuuuuuuuuumpade ut de sista krafterna från biceps!

Ruggigt nöjd är jag med hantelcurlarna och de omvända chinsen! Jag vet inte om jag någonsin känt mig så stark i biceps som det kändes idag! Fantastiskt!

Därefter ut på joggingrunda då. Tog min gamla vanliga 4km-runda…orkade inte ens tänka tanken att springa längre idag. Idag tog det 23.29 att ta sig runt vilket var en sämre tid än i söndags men det gör ingenting! (jag kommer att leva länge på det här bicepspasset så nu klarar jag vilka motgångar som helst :D )

Grymt bra jobbat!*Du ska absolut vara nöjd*
    Stark i Biccarna är du bruden:emo-thumb Ha en skön dag!Kram//S*

Bra jobbat Pinglan!
    Hoppas du får en riktigt BRA dag! /J.

Susan: tack tjejen :emo-thumb Igår kände jag mig verkligen stark i biceps, annars brukar jag ju känna mig som en klenfis när jag har kört ryggen före! Blir till att kasta om lite i mitt upplägg tror jag!

Johanna: Tack och tack detsamma :emo-thumb

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 223 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.