- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
För att få bättre uppsikt över min träning så tänkte jag starta en journal där jag kommer redovisa mina träningspass, vad jag stoppar i mig osv.
Fakta om mig
Namn: Pontus
Ålder: 18
Vikt: runt 70kg
Sysselsättning: Fotboll/styrketräning och plugg.
Träningsupplägget jag kör efter är ganska basic, kör 3 pass i veckan. Ett överkropp resp underkropp och sedan ett helkropp. Kondition körs minst 1 gång i veckan. Fotboll tränas 2 gånger och match 1-2.
Målet är att gå upp i vikt, har tappat ca 5-6 kg sen julas då jag gjorde ett uppehåll med styrketräningen. Men nu kör vi igen
Låter bra, skulle gärna vilja ha lite stats! Lycka till.
Okej my bad skulle skrivit det men iaf när jag vägde som mest (76kg) så vart statsen
Bänk: 1×80
Mark: 5×105
Knäböj: 95×8
Thanks btw
Åt min frukost, 2dl havregrynsgröt, 1 pågen subs med skinka/salami, 3ägg. Kollade en film sen drog jag och tränade överkroppen.
Bänkpress
stångx20
50×5 5set
T-bars
slädex15
20×10
25×8
25×8
25×8
Militärpress
10×15
30×8
30×6
30×5
Skivstångcurl
30×6
30×6
25×10
Pushdowns med rep
25×8
30×6
25×8
25×8
Första riktiga passet på ett tag. Inte helt 100 än men det är en vanesak. Efter passet åt jag kyckling och köttbullar med lite pasta. Och nu ikväll blev det tre rätters från thairestaurangen och kanske lite smågodis senare ikväll.
Efter jobb idag blev det ett löppass, ca 5.5 km i högt tempo på tiden ca 20 minuter.
Maten idag
1. Thaibuffé, 2 portioner, 1 ramlösa.
2. 1 magnum gold
3. (efter träning) 2 dl havregrynsgröt, 2 pågen subs, blåbär med keso, 4 ägg, 1 st whey 100 med mjölk
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY