Pontus väg till massan

Home Forums Dagböcker Pontus väg till massan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 373 total)
  • Author

80 pannor i smithen som du leker med.
    Grymt pressat!

Fan vilken power du har i axlarna! ;)
    Som många redan sagt, du har bra massa på benen.
    :emo-thumb

Armar i morse (kl 1)

Började med rätt så enkla enarms curls i CCn och dom var döden alltså.

Biceps, triceps
    Enarms CC
    20x12x3 (fruktansvärd pump och smärta)
    extra smalt grepp i z-stången
    +20×10/12
    +30×10/8

Maskincurl
    40×6/7/8
    Dubbelhiss i cabel
    45x12x2
    50x12x2

Triceps hiss
    50×12
    60×12
    70×12

Hantel bakom huvud (ja, två armar)
    40×12
    42,5×8/9+1

MD special
    15x12x3
    Rep ner i CC
    35x12x3–>25×12

Aldrig har jag haft sånt tryck i biceps, både triceps och biceps glänste fint idag.

Härligt med pump och tryck :)

Redo att köra imorgon igen, laddad som fan. 5 Dagar utan träning är fem dagar man lika görna kunde vara död! har inte fått tillbaka min röst än, så kan inte skrika dig i nacken. Men jag kan lova att benen kommer att hänga i blodiga slamsor efter passet. JÄVLAR VAD SUGEN JAG ÄR!!!

Pontus Gunnarsson wrote:
    Redo att köra imorgon igen, laddad som fan. 5 Dagar utan träning är fem dagar man lika görna kunde vara död! har inte fått tillbaka min röst än, så kan inte skrika dig i nacken. Men jag kan lova att benen kommer att hänga i blodiga slamsor efter passet. JÄVLAR VAD SUGEN JAG ÄR!!!

Haha det var det jävligaste!
    5 dagar e 5 dagar för mycket :|, ska nog snart ta vilovecka för min rygg men,men. Vi kör imon vettu, med brorsan med kanske.

Dags att laga kyckling känner jag, vingarna börjar försvinna.

2 stycken pass avklarade fast dock dålig styrka. Får vibbar om överträning och har knappt sovit någon timma de senaste 2 nätterna. Huvudverk vid träning osv. Blir lätt träning framöver och så mycket mat jag hinner med. Eventuellt så ratas ett pass till helgen för återhämtning.

Såja, idag blir det lite simhall, första gången på flera år. Får se om man flyter.

Gött, simma är manligt så det skriker om det. :D

Slår du mitt rekord på 700m innan första pausen har vi beviset på att du e mer vältränad än vad jag är. :)

Insulinus wrote:
    Gött, simma är manligt så det skriker om det. :D

Slår du mitt rekord på 700m innan första pausen har vi beviset på att du e mer vältränad än vad jag är. :)

Heeheee:p
    Du vann!
    Jag var inte ute efter att träningssimma utav mest för att testa på det, efter 100meter kändes det väldigt mycket i triceps och bröst. Men grejen med simhallen var att sitta i bubbelpolen, ryggen domnade bort ordentligt :up:
    Sedan ångbastu på det.

Så nudjävlar ska jag dra igång igen.

Tuttar och triceps idag.
    Började med plan bänk, det var flera månader sen sist. Så visste inte vad ja skulle landa på, iaf.

Planbänk
    60x8x2
    80×9+1
    90×3+1/2+2

Snebänk i smith
    80×6+1/4+1
    70×12

SneHantelfly
    20×6/6/7
    Peckdeck
    Fullmag X 10/6
    4:e ifrån fullmag x 10+2

Smalbänk
    50x10x3
    Enarmsdips i maskin
    50×12
    60×12/12

tog riiiktigt bra idag!!!

ReNeGaDe wrote:
    Såååååjaaa, din soooffpotaaatis! :D

Ser väl inte så pjåkigt ut! Tyckte lutande bänken och lutande flyesen var feta :emo-thumb

Förväntar mig för övrigt att du åtminstone ålar dig igenom 100m till i bassängen nästa gång, annars jävlar ;)

Keep it up Pontelit0000!

haha bugar och bockar din jävla stolle:|

Simma va gött så det ska du få se mer av sen under min deff som blir om nån månad.

gryyymt starka bänkar :)

Ojojoj, har du övegivit dina hantlar nu, är annars så van vid att se hantelpressar från ditt håll! :)

Men nu blev det starka bänkpressar istället, gött att jag fick vinna i simmandet istället. Jag gillar verkligen ditt simupplägg bättre. Bubbelpoolen och bastun är klart bäst. :emo-thumb

Insulinus wrote:
    Ojojoj, har du övegivit dina hantlar nu, är annars så van vid att se hantelpressar från ditt håll! :)

Men nu blev det starka bänkpressar istället, gött att jag fick vinna i simmandet istället. Jag gillar verkligen ditt simupplägg bättre. Bubbelpoolen och bastun är klart bäst. :emo-thumb

Hahaha, jag tycker mitt simupplägg e bättre jag med :|

Jag övergav hantlarna nu ja, har inte kört bänk som första övning på ett halvår och ska se om jag kan pressa upp något. Sen kommer jag att spöa ändå tyngre hantlar om jag får bestämma.
    Men det får vänta, trodde jag va på G i tisdags vart taggad som fan på denhär dagen att köra lite mark men en rejäl förkylning slog till i morse så får se när jag kommer tillbaka

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 373 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.