- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2008 at 00:52 #77510Anonym anvandareMember1 juni, 2008 at 00:52 #663903Anonym anvandareMember
Idagsläget gäller det att försöka att lägga på sig lite massa då jag inte har någon tävling i sikte, men det kommer att tävlas igen framöver när det blir vet dock bara gymgudarna.
Passade på att ta lite bilder idag då jag hade privilegiet att få köra med Lars (hajmalen) Östling som vanligt när jag har turen att få med mig monstret så blev det ett riktigt bra pass.
UPPVÄRMNING
Stående hantelcurl 10X15kg
10X20kghalv tunga sett 8X25kg
tunga setten stannade idag på 3X32,5kg
sedan öste jag på medpreachurecurls i cablecross
supersettade med lätta hantelcurls.sedan byttejag hantag i prechure curlsen och körde en arm åt gången
viktplattorna stannade väl som tyngst på 40supersettade med lite enhands tricpspressar med hantel bakom nacken, med lättavikter.
sedan körde jag frenchpressar 60kg tror jag att det stannade på.
passade på att supersetta lite hammercurls mellan setten.sen var det klart för dan.
1 juni, 2008 at 00:53 #663904Anonym anvandareMemberBig ass motherfucker
1 juni, 2008 at 01:59 #663905Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha! Nipslip på kameramannen!Hahaha!
Patetiska vikter, jo tjena! :bb2:
1 juni, 2008 at 16:16 #663906Anonym anvandareMemberpathetic wrote:Idagsläget gäller det att försöka att lägga på sig lite massa då jag inte har någon tävling i sikte, men det kommer att tävlas igen framöver när det blir vet dock bara gymgudarna.Passade på att ta lite bilder idag då jag hade privilegiet att få köra med Lars (hajmalen) Östling som vanligt när jag har turen att få med mig monstret så blev det ett riktigt bra pass.
UPPVÄRMNING
Stående hantelcurl 10X15kg
10X20kghalv tunga sett 8X25kg
tunga setten stannade idag på 3X32,5kg
sedan öste jag på medpreachurecurls i cablecross
supersettade med lätta hantelcurls.sedan byttejag hantag i prechure curlsen och körde en arm åt gången
viktplattorna stannade väl som tyngst på 40supersettade med lite enhands tricpspressar med hantel bakom nacken, med lättavikter.
sedan körde jag frenchpressar 60kg tror jag att det stannade på.
passade på att supersetta lite hammercurls mellan setten.sen var det klart för dan.
Oj fan ser att jag begått ett grovt fel här
tänkte lite fel när jag skrev repps o sett o vikt.skrev in sett ggr vikt, alltså betyder tex
3×32.5kg att jag körde 3 sett med 32.5kg hantlarna, inte 3 reps har helt glömt skriva in hur många reps jag körde.
kan bara skylla detta på att jag var helt slut i huvudet igår efter att först ha hjälpt till med flytt sedan mer eller mindre direkt efter det stack jag till gymmet och bombade sönder armarna.
aja ska skärpa mig i framtiden.6 juni, 2008 at 00:51 #663907Anonym anvandareMemberHar inte haft ork att uppdatera här de sista dagarna, svettats som en gris på spett på jobbet och sen tränat som en galning på det, efter det har det inte funnits mycket energi kvar komit hem och slocknat direkt.
Körde axlar idag blev ett rätt bra pass.
Axelpressar (maskin)
1X40/30kg
1X15/45kg
3X8/60kgSupersettade med sidolyft med hantlar
5X15/10kgPressar med hantlar
1X10/20kg
1X10/25kg
2X8/32.5kgMilitär pressar i smithmaskin
5X12/50kg
baksida axlar i lutande bänk med hantlar (vette fan va övningen heter)
1X15/15kg
3X10/20kgbaksida axlar i cablecross
2X15/25kg
2X15/30kg (osäker på vikterna här,brydde mig inte direkt om det)supersettade med raka hantellyft för främre axeln
4X10/15kg
6 juni, 2008 at 03:56 #663908Anonym anvandareMemberGymbilder kan jag ta så här dax men fan inte grovjobbar bilder *dräggla* Locking good man :emo-thumb
6 juni, 2008 at 14:11 #663909Anonym anvandareMemberAja det börjar arta sig, sakta men säkert fast än är det mycket kvar att göra innan man kan börja snacka, väger fortfarandeunder 3sifrigt villket är patetiskt.
6 juni, 2008 at 14:19 #663910Anonym anvandareMemberÄnnu en Exhale tränande som för dagbok, roligt! :up:
Tur att dom grövsta på gymmet är anonyma här.6 juni, 2008 at 16:29 #663911Anonym anvandareMemberDiggar sista bilden, ser ut att ha en bra ram!
Lycka till!
6 juni, 2008 at 17:15 #663912Anonym anvandareMemberlooking good holmes! be jätten med kameran böja på sig lite, du ser inte 178 ut
6 juni, 2008 at 17:28 #663913Anonym anvandareMemberGrov kille! ser verkligen framemot komma o dra ett pass på exhale inom kort.!
Ska bli skoj o se dig på scenen nästa gång,bara slipa till svagheterna sen sist så kommer de bli grymt, du var en av dom tyckte stog mest ut på ett freakigt sätt i -90 på lucian :emo-thumb6 juni, 2008 at 18:00 #663914Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Grov kille! ser verkligen framemot komma o dra ett pass på exhale inom kort.!
Ska bli skoj o se dig på scenen nästa gång,bara slipa till svagheterna sen sist så kommer de bli grymt, du var en av dom tyckte stog mest ut på ett freakigt sätt i -90 på lucian :emo-thumbo fan trodde inte att någon komihåg mig fr Lucian, att de sedan kommer från en som jag själva inspireras av är i min bok grymt.
Benen prioriteras hårt just nu så förhoppningsvis växer de i kapp resten.
6 juni, 2008 at 19:23 #663915Anonym anvandareMemberAlla säger att de vill träna på exhale, men efter att du också visat upp dig så tror jag aldrig jag sätter min fot där, fy fan vad dåligt man hade mått! haha. Ser mycket bra ut!
7 juni, 2008 at 11:36 #663916Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Alla säger att de vill träna på exhale, men efter att du också visat upp dig så tror jag aldrig jag sätter min fot där, fy fan vad dåligt man hade mått! haha. Ser mycket bra ut!Haha nä de e välldigt bra stämmning på exhale det byggs så att det stänker om det och alla är trevliga.
Alla kör ju sitt eget race ändå så de e bara o hoppa in i smetet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.