Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 356 total)
  • Author

Idagsläget gäller det att försöka att lägga på sig lite massa då jag inte har någon tävling i sikte, men det kommer att tävlas igen framöver när det blir vet dock bara gymgudarna.

Passade på att ta lite bilder idag då jag hade privilegiet att få köra med Lars (hajmalen) Östling som vanligt när jag har turen att få med mig monstret så blev det ett riktigt bra pass.

UPPVÄRMNING
    Stående hantelcurl 10X15kg
    10X20kg

halv tunga sett 8X25kg

tunga setten stannade idag på 3X32,5kg

sedan öste jag på medpreachurecurls i cablecross
    supersettade med lätta hantelcurls.

sedan byttejag hantag i prechure curlsen och körde en arm åt gången
    viktplattorna stannade väl som tyngst på 40

supersettade med lite enhands tricpspressar med hantel bakom nacken, med lättavikter.

sedan körde jag frenchpressar 60kg tror jag att det stannade på.
    passade på att supersetta lite hammercurls mellan setten.

sen var det klart för dan.

Big ass motherfucker

:)

ReNeGaDe wrote:
    Haha! Nipslip på kameramannen!:D

Hahaha! :D

Patetiska vikter, jo tjena! :bb2:

pathetic wrote:
    Idagsläget gäller det att försöka att lägga på sig lite massa då jag inte har någon tävling i sikte, men det kommer att tävlas igen framöver när det blir vet dock bara gymgudarna.

Passade på att ta lite bilder idag då jag hade privilegiet att få köra med Lars (hajmalen) Östling som vanligt när jag har turen att få med mig monstret så blev det ett riktigt bra pass.

UPPVÄRMNING
    Stående hantelcurl 10X15kg
    10X20kg

halv tunga sett 8X25kg

tunga setten stannade idag på 3X32,5kg

sedan öste jag på medpreachurecurls i cablecross
    supersettade med lätta hantelcurls.

sedan byttejag hantag i prechure curlsen och körde en arm åt gången
    viktplattorna stannade väl som tyngst på 40

supersettade med lite enhands tricpspressar med hantel bakom nacken, med lättavikter.

sedan körde jag frenchpressar 60kg tror jag att det stannade på.
    passade på att supersetta lite hammercurls mellan setten.

sen var det klart för dan.

Oj fan ser att jag begått ett grovt fel här
    tänkte lite fel när jag skrev repps o sett o vikt.

skrev in sett ggr vikt, alltså betyder tex

3×32.5kg att jag körde 3 sett med 32.5kg hantlarna, inte 3 reps har helt glömt skriva in hur många reps jag körde.

kan bara skylla detta på att jag var helt slut i huvudet igår efter att först ha hjälpt till med flytt sedan mer eller mindre direkt efter det stack jag till gymmet och bombade sönder armarna.
    aja ska skärpa mig i framtiden.

Har inte haft ork att uppdatera här de sista dagarna, svettats som en gris på spett på jobbet och sen tränat som en galning på det, efter det har det inte funnits mycket energi kvar komit hem och slocknat direkt.

Körde axlar idag blev ett rätt bra pass.

Axelpressar (maskin)

1X40/30kg
    1X15/45kg
    3X8/60kg

Supersettade med sidolyft med hantlar
    5X15/10kg

Pressar med hantlar

1X10/20kg
    1X10/25kg
    2X8/32.5kg

Militär pressar i smithmaskin

5X12/50kg

baksida axlar i lutande bänk med hantlar (vette fan va övningen heter)

1X15/15kg
    3X10/20kg

baksida axlar i cablecross

2X15/25kg
    2X15/30kg (osäker på vikterna här,brydde mig inte direkt om det)

supersettade med raka hantellyft för främre axeln

4X10/15kg

Gymbilder kan jag ta så här dax men fan inte grovjobbar bilder *dräggla* Locking good man :emo-thumb

Aja det börjar arta sig, sakta men säkert fast än är det mycket kvar att göra innan man kan börja snacka, väger fortfarandeunder 3sifrigt villket är patetiskt.

Ännu en Exhale tränande som för dagbok, roligt! :up:
    Tur att dom grövsta på gymmet är anonyma här.

Diggar sista bilden, ser ut att ha en bra ram!

Lycka till!

looking good holmes! be jätten med kameran böja på sig lite, du ser inte 178 ut

Grov kille! ser verkligen framemot komma o dra ett pass på exhale inom kort.!
    Ska bli skoj o se dig på scenen nästa gång,bara slipa till svagheterna sen sist så kommer de bli grymt, du var en av dom tyckte stog mest ut på ett freakigt sätt i -90 på lucian :emo-thumb

Martin.P wrote:
    Grov kille! ser verkligen framemot komma o dra ett pass på exhale inom kort.!
    Ska bli skoj o se dig på scenen nästa gång,bara slipa till svagheterna sen sist så kommer de bli grymt, du var en av dom tyckte stog mest ut på ett freakigt sätt i -90 på lucian :emo-thumb

o fan trodde inte att någon komihåg mig fr Lucian, att de sedan kommer från en som jag själva inspireras av är i min bok grymt.

Benen prioriteras hårt just nu så förhoppningsvis växer de i kapp resten.

Alla säger att de vill träna på exhale, men efter att du också visat upp dig så tror jag aldrig jag sätter min fot där, fy fan vad dåligt man hade mått! haha. Ser mycket bra ut!

Richard B wrote:
    Alla säger att de vill träna på exhale, men efter att du också visat upp dig så tror jag aldrig jag sätter min fot där, fy fan vad dåligt man hade mått! haha. Ser mycket bra ut!

Haha nä de e välldigt bra stämmning på exhale det byggs så att det stänker om det och alla är trevliga.

Alla kör ju sitt eget race ändå så de e bara o hoppa in i smetet.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.