- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 augusti, 2008 at 13:16 #664052Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Syns att du tränat rattarna några gånger i livet, ser riktigt bra ut.
Du ser ut att vara i form, gillar du inte mat?ju jag älskar mat vräker i mig men då försöker jag käka bra mat så inte man blir för onödigt fet.
Sen har jag lyckats hålla fläsket borta någorlunda efter tävlingen i vintras.
Man vill ju lägga på sig rätt sorts vikt inte dövikt.28 augusti, 2008 at 22:57 #664053Anonym anvandareMemberze quads
Åkte in idag, var trött efter låång skoldag bakom ratten, tänkte ta axlarna lätt liten muskelgrupp tänkte jag.
Träffade Lars som satt bakom disken o jobbade lite och han fick mig ändra planerna så det blev ben istället, Thanx big guy säger jag bara blev ett awesome pass.benspark, one leg a time (dåliga maskinen, den ordinarie e fortfarande out of function)
mest uppvärming här, minns ej set,reps,viktKnäböj i smith
1×10/100
1×10/130
3×8/160
1×12/100sissysquats
4×15-25/body weight
körde även lite sittande vadpressar mellan vissa övningar här o där.
vid slutet av passet log jag och flämtade halv död på marken svettig som en gris på väg till slakten.
I LOVES THIS SHIAT!
29 augusti, 2008 at 17:59 #664054Anonym anvandareMemberslänger ut denna bilden med, avslappnad offseason rygg.
29 augusti, 2008 at 18:01 #664055Anonym anvandareMemberklart man ska lägga på sig kvalitetskilon, jag är värdelös dock. Jag är alldeles för stor sucker för chips,godis,…kanske får dieta lite längre helt enkelt haha..
Men jag vet om det, lever inte i förnekelse…
Dags att hämta GTA4 och vara en spelnörd hela helgen, tjejen är bortrest, weii!!29 augusti, 2008 at 18:07 #664056Anonym anvandareMemberRichard B wrote:klart man ska lägga på sig kvalitetskilon, jag är värdelös dock. Jag är alldeles för stor sucker för chips,godis,…kanske får dieta lite längre helt enkelt haha..
Men jag vet om det, lever inte i förnekelse…
Dags att hämta GTA4 och vara en spelnörd hela helgen, tjejen är bortrest, weii!!Själva aldrig varit en GTA fan men en spel nerd är och förblir jag även om jag inte längre lirar spel lika mycket som jag gjorde förut.
Dieta gör jag aldrig om jag inte ska tävla vilket jag hittills bara gjort en gång sen händer det väl att lite skräp eller smuts som jag vill kalla det för slinker ner nån gång men inte för ofta.29 augusti, 2008 at 18:08 #664057Anonym anvandareMemberGrov som fan är du mannen! kommer bli skitbra nästa år på scenen :emo-thumb
La märke till en grej på din sidechest,har du lätt och bli kort i brösten? ser ut lixom lite kort ut i musklerna,har samma problem när jag slarvar och strectha brösten.29 augusti, 2008 at 18:14 #664058Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Grov som fan är du mannen! kommer bli skitbra nästa år på scenen :emo-thumb
La märke till en grej på din sidechest,har du lätt och bli kort i brösten? ser ut lixom lite kort ut i musklerna,har samma problem när jag slarvar och strectha brösten.Thanx bro!
Känns jävligt schyst att höra sådant från en jätte som dig.
Nästa år ska det tävlas och ska försöka göra allt rätt denna gång, får jag sedan dessutom hjälp av monstret Lars så kan jag inte skylla på nåt, det kommer bli tufft säger jag redan nu.
Brukar alltid stretcha brösten när jag kör dem, har alltid även med någon form av stretch övning som flies på slutet av passet just för den sakens skull.30 augusti, 2008 at 20:09 #664059Anonym anvandareMemberKEEPS IT REAL!
Älskar att träna på exhale man håller sig på jorden, man kan aldrig få för sig att man är nåt för rätt som det är så knallar nån som är grov på riktigt in som tex Lars eller Kari eller någon annan av den myriad av köttberg som vistas på gymmet in och man vet var man ligger.
LOVES IT!30 augusti, 2008 at 20:39 #664060Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:slänger ut denna bilden med, avslappnad offseason rygg.ojoj här var det kött :up:
31 augusti, 2008 at 13:01 #664061Anonym anvandareMembernjaah inte om du frågar mig, men jag jobbar på det.
31 augusti, 2008 at 13:08 #664062Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:njaah inte om du frågar mig, men jag jobbar på det.Yo, varför snackar du ner dig själv? Fan du har ju fått grymma resultat på de senaste 7-8 åren. Brutal utveckling, jag tror inte det är många som skulle lyckas med samma bedrift. För den sakens skull betyder det ju inte att du kan växa ytterligare, men iaf grattis till resultaten.
31 augusti, 2008 at 13:16 #664063Anonym anvandareMembermoosecan wrote:Yo, varför snackar du ner dig själv? Fan du har ju fått grymma resultat på de senaste 7-8 åren. Brutal utveckling, jag tror inte det är många som skulle lyckas med samma bedrift. För den sakens skull betyder det ju inte att du kan växa ytterligare, men iaf grattis till resultaten.aah de handlar eg inte om o snacka ner sig själva är medveten om att det gått bra sista tiden men jag är uber självkritisk och sen är jag faktiskt inte så stor men som sagt jobbar på det och får det rulla på i samma riktning så vem vet.
Tack för ditt shysta inlägg dock31 augusti, 2008 at 18:32 #664064Anonym anvandareMemberpass no1 avklarad baksida ben vader, fick brutal pump på hamstringsen svårt att gå efteråt.
Nu drar jag in och kör pass no2 armar om jag haft nåt favorit pass så hade det nog varit arm passen fastså kan man inte säga alla pass är lika roliga.Få se om jag lyckas få nån cool bild på köpet man kan slänga upp senare ikväll.
over and out..
31 augusti, 2008 at 22:32 #664065Anonym anvandareMemberpass no2 överarmar avslutad
blev riktigt svettigt pass med mycket pump i armarna, höll kvar Erik förlänge igen hahaha blir bara mindre o mindre populär med hans tjej som fick vänta medans jag höll kvar pöjkvaskern o plågade honom.
kommer inte ihåg set reps o vikter så jag skriver bara ner villka övningar det blev
koncentrations curl
tric pushdown med rep
stående hantelcurl
stående frenchpress med z stång
preachure curls i cablecross med special greppet
kickbacks
sittande hantelcurls
tric pushdown (special variant i hamstring maskin)
slut på det roliga…..
inga bilder på mig denna gången, men slänger ut en bild på the main man :ph34r:
1 september, 2008 at 21:59 #664066Anonym anvandareMemberleg war
zhe war continues, allways charge never bend!!!
Försöker fortfarande nuclear bomba mina patetiska ben och hoppas på att the fallout muterar dem till nåt man inte behöver skämmas för.benspark (den ordinarie bensparken är fortfarande hos adeptus mechanicus som försöker få ordning på skiten så fick köra på den andra bensparken)
SQUATS I SMITHEN
1×10/100kg
1×10/130kg
4×8/160kgBENPRESS
vet inte hur många sett o reps det blev, har ingen koll alls :frust:
men det slutade med att lastade på 400kg tror jag det var, inte så tungt men det fick duga idag.SISSYSQUATS
ca 4×15-20/bodyweight
klämde in sittande vadpressar i olika maskiner mellan setten här o var.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.