Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 356 total)
  • Author

Kör nu hårt!
    DU får inte sluta uppdatera!

Fredrik.J wrote:
    Kör nu hårt!
    DU får inte sluta uppdatera!

fult ös medvetslös som sagt :emo-thumb
    jag är för tillfället totalt trycklös ser ut som en fjant fattar noll ingen aning vad som hänt, har inte ändrat på nåt så jag fattar noll som sagt.

Den usla formen gör att det känns lite omotiverat för tillfället.. men jag kör på som vanligt kämpar på vidare som vanligt och drömmer om att en dag lyckas med att bli grov.

Erik.H wrote:
    Klart du ska upp. Bestäm dig sedan öser vi järnet. Ge allt!

Du ska också upp snart Erik! Våren blir kanske tight men senast DC/LP ska du stå där , annars ska jag se till att 50 bikers tar hand om ditt arsle!

Sluta klaga nu andreas, ingen gillar det. Bara kör nu :)

här klagas ingenting dude :p alla dagar är inte lika roliga eller motiverade skriver oftast bara som det känns ;)

aja har nu dragit igång dieten lätt såhär i starten dag 2 idag och låååååååång väg kvar o vandra men det känns roligt att vara på g igen efter såhär lång off period men allvaret har ju inte börjat riktigt än tar de väääldigt lugnt i början som sagt.

Hoppas vi får följa dieten Andreas. Låt erik ta lite bilder så man får se :)

Konstigt du tkr din form är dålig det är tävlingsperioder! Jag tkr dock din form är bra, kan vara för att min är hemsk, men men!

Kommer nästa vecka till götet då ska det dundras på! Hoppas se dig där gapandes med alla hantlar i händerna. :emo-thumb

Richard B wrote:
    Hoppas vi får följa dieten Andreas. Låt erik ta lite bilder så man får se :)

Kommer dyka upp lite bilder så småningom.
    Känns as roligt att vara på g och ha mål att satsa på igen, nästan så man undrar varför jag väntat ett helt år…: ute och promenera tidiga morgnar och sena kvällar/nätter loving it ser framemot zombie stage. fast det är långt dit ju.

Fredrik.J wrote:
    Konstigt du tkr din form är dålig det är tävlingsperioder! Jag tkr dock din form är bra, kan vara för att min är hemsk, men men!

Kommer nästa vecka till götet då ska det dundras på! Hoppas se dig där gapandes med alla hantlar i händerna. :emo-thumb

:p dan jag tycker jag har bra form är den dan det börjar stagnera och gå utför haha så hoppas den dagen aldrig kommer.
    Är de Lp du kommer hit för? jag kommer antagligen jobba i gymgrossistens monter med att packa upp varor och grejer på hyllorna om det går som planerat få se hur mycket tävlande jag får se i så fall.
    Annars brukar jag försöka döda på gymmet som vanligt och förbättra på fysiken:p

Andreas Terzis wrote:
    Känns as roligt att vara på g och ha mål att satsa på igen, nästan så man undrar varför jag väntat ett helt år…: ute och promenera tidiga morgnar och sena kvällar/nätter loving it ser framemot zombie stage. fast det är långt dit ju.

Låter kanon! Kör hårt :emo-thumb
    Kommer spana in dig nästa vecka i smyg.

dödade armarna idag kändes svin bra.. rullar vidare med dieten vikten är nu i start läget ca 102kg får se vad slut vikten blir.
    sagt det vid varje inlägg på senaste tiden men det känns as bra o va på g igen är motiverad som fan.

slänger ut en bild från dagens pass…remember jag är en chips påse i dagsläget men det ska det bli ändring på.

Andreas Terzis wrote:

:p dan jag tycker jag har bra form är den dan det börjar stagnera och gå utför haha så hoppas den dagen aldrig kommer.
    Är de Lp du kommer hit för? jag kommer antagligen jobba i gymgrossistens monter med att packa upp varor och grejer på hyllorna om det går som planerat få se hur mycket tävlande jag får se i så fall.
    Annars brukar jag försöka döda på gymmet som vanligt och förbättra på fysiken:p

Sant, allt går att bli bättre! Säkert sagt förut, men som du skriver känner jag igen mig ruskigt mkt faktiskt…
    Okej jag håller på eventuellt ta och flytta mig till götet, men gällande boende och jobb är det som arbetas med! Trevligt ställe av det intryck jag fått! Men den här gången är det lucia som hägrar, något pass på exhale ska jag och polaren hinna med också förmodligen torsdag, fredag iaf!

Låter som en bra inställning! Vilken klass var de du körde förra gången och vad vägde du in på då? :)

förra gången var det -90kg vägde in på 84kg.
    Lite tyngre denna gång men tror ändå jag landar på -90 igen men få se spelar ingen roll bara jag blir ruskigt hård o snus torr.

dag 9 in i dieten o det rullar på bra såhär i början loving every moment of it, fortfarande en potatis men va fan de har ju inte ens gått 2 veckor än.:p

nu jävlar e det dax, haha.

Richard B wrote:
    Låter kanon! Kör hårt :emo-thumb
    Kommer spana in dig nästa vecka i smyg.

nä va fan kom fram o hällsa på bara, sånt e bara kul.
    vi ses.

allright dags att lägga in en dagsform pic på tjockisen. :ph34r:

försöker få ordning på benen så jag slänger in en bild på vaderna med som bonus.

damn, vilken stor bit du är Andreas! Formen är inte kass, men en bit ifrån tävling såklart, men det fixar du lätt! Good luck

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.