Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 356 total)
  • Author
    Richard B wrote:
    damn, vilken stor bit du är Andreas! Formen är inte kass, men en bit ifrån tävling såklart, men det fixar du lätt! Good luck

jag är en liten fart, får kämpa som fan för varje gram muskler, lååång väg kvar att vandra innan jag kan börja snacka.
    Jag vill inte ens att det ska vara lätt att fixa sig till tävlings form, det ska vara slitsamt,jobbigt,och a pain in the ass vill inte ha det på nåt annat sätt får man det gratis är det inte kul.:p

Andreas Terzis wrote:
    allright dags att lägga in en dagsform pic på tjockisen. :ph34r:

försöker få ordning på benen så jag slänger in en bild på vaderna med som bonus.

Syns att det finns mkt massa där! Det här kommer blir kul att följa:emo-thumb

storcc wrote:
    Syns att det finns mkt massa där! Det här kommer blir kul att följa:emo-thumb

tack mannen.
    ska göra mitt allt för att lyckas this time around.

Schysst form må jag säga, stor som ett hus =)

The_Insane wrote:
    Schysst form må jag säga, stor som ett hus =)

schyst att du tycker det, själva är jag inte riktigt lika nöjd tycker att det fattas ett tiotal kg för att det ska vara häftigt men det går frammåt.

ska uppdatera med bilder lite mer under dietens gång just nu är jag en fiterad potatis.

Lite bilder fr rygg passet ca två veckor sedan, hade tänkt o lägga upp bilderna redan då men glömde bort det.
    Lite mer potatis då än vad jag är nu nyare bilder ska dyka upp snart.

vanlig syn nuförtiden.

kom precis hem efter en ”morgon promenad” i ett grått trist regnigt Göteborg men i mitt sinne var det +20 grader och solsken, ”its all in your mind” fortsätter det såhär lätt kommer det att bli a walk on the beach

rygg slakt på chemat idag härligt!!!!!

lite bilder medföljer.

Dags att lägga i en högre växel snart..ska bli intressant att se slutresultatet blir tror nog att det finns lite mer kött där under än sist men vet fortfarande inte om det räcker…fast o andra sidan kommer det aldrig att räcka.:emo-thumb

Bara du lagt på dig mer sedan sist och kommer in i bra form så har du ju gjort allt du kunnat och då ska man ju verkligen vara nöjd. Är skoj att följa din journal, kul med bilder. Du hittar dock inga kortare shorst på bandet? =)

Richard B wrote:
    Bara du lagt på dig mer sedan sist och kommer in i bra form så har du ju gjort allt du kunnat och då ska man ju verkligen vara nöjd. Är skoj att följa din journal, kul med bilder. Du hittar dock inga kortare shorst på bandet? =)

haha nä om de blir kortare än så, så vill jag inte veta om det:D

näh jag använder dem för att motivera mig själva att försöka döda benen ännu lite mer under ben passen (tänker som good ol arne gjorde) om jag går omkrinkg med kassa ben och har skimpyshorts på mig så blir jag motiverad att krossa benen lite mer, altså jag har inte dem för att jag är stålt över pinnarna utan tvärtom. Det känns lite pinsamt o strutta omkring med dem på gymmet men allt för att screw the legs ordentligt.

Ja du har rätt i det avsendet att man ska vara nöjd bara man gjort sitt bästa för mer kan man inte göra men jag är såpass mycket tävlings människa att jag inte pallar med att förlora det tär på psyket:frust: men men det är en bedömnings sport o beslutet ligger hos zhe judges.

nu börjar morgon cardion närma sig, cy ya all around!!

En gång i tiden var det storebrorsan som fick mig att bli intresserad av gymträning, eller han var i alla fall en av många faktorer som gjorde att jag ville börja lägga på mig lite kött.

Brorsan är boende i Malmö så när han dyker upp här i Göteborg så brukar det resultera i ett eller två gympass, idag var en sådan dag.
    Trotts att vi idag har lite olika mål med våran träning är brorsan ändå en jäkel på att träna så det är alltid lika roligt att ha honom med mig.

Han har fortfarande riktigt bra överarmar trotts att snubben springer riktiga långdistans längder nåra gånger i veckan.

(notice the mandatory ”byggar tumme :D )

Kör vidare på dieten har hållit på en månad nu och det som initialt kändes roligt har nu övergått till normal status och känns inte lika roligt längre, detta betyder nu inte att jag på nåt sätt ska sluta eller ge upp bara att det inte längre är ”nytt (har tävlat en gång innan så helt nytt var det aldrig).

Funderar på att avsluta denna tråd och ev starta en ny om jag orkar.
    Tills dess ha en bra avslutning på året och allt det där tjafset.:emo-thumb

Du har inga gamla bilder liggandes sen den tävlingen? Vilken var det btw?

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.