Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 356 total)
  • Author
    Andreas Terzis wrote:
    Got my mind set. Ska göra precis allt jag kan för att komma i form, jag må inte vara störst men ta mig fan om jag inte kan kämpa som om jag varit det.:p

Rätta sättet att tänka!!!! Kör hårt, tufft och fullt ut nu!!!!! Rocka 2009!

En till ätardag bakom kändes bra ätit gott men hållit nere på skräpet, behövde dock den extra mat jag tryckt i mig idag kändes som jag var på väg o tyna bort.

Tycker fortfarande inte att jag räcker till än behöver more mass men har jag nu börjat med detta ska jag löpa linan ut fullt, men det är ett jävla mind spel.
    Kommer nog aldrig att tycka jag är tillräckligt stor (inte för att jag är stor nu heller) men äh svårt att förklara de flesta fattar ändå inte vad jag menar.:frust:

Hursom jag kör på som vanligt from idag får jag väl säga de e ju efter midnatt.
    Ska även försöka få in lite pics på dags formen bara jag lyckas haffa nån som kan ta lite bilder.
    Till then kör hårt!!!

Andreas Terzis wrote:
    Tycker fortfarande inte att jag räcker till än behöver more mass men har jag nu börjat med detta ska jag löpa linan ut fullt, men det är ett jävla mind spel.
    Kommer nog aldrig att tycka jag är tillräckligt stor (inte för att jag är stor nu heller) men äh svårt att förklara de flesta fattar ändå inte vad jag menar.:frust:

Tror de flesta som dietat förstår vad du menar med att man inte är tillräckligt stor. Det är bara att kötta på så kommer det bli bättre än förra gången du stod där och då måste du ha gjort något rätt sedan sist. Just meat it!

Richard B wrote:
    Tror de flesta som dietat förstår vad du menar med att man inte är tillräckligt stor. Det är bara att kötta på så kommer det bli bättre än förra gången du stod där och då måste du ha gjort något rätt sedan sist. Just meat it!

tack för de värmande orden :D
    Ju det har gått framåt sen sist är tvungen att erkänna det själva but it aint enough haha (de e de aldrig)

bilder tagna idag 09/01/11 efter gårdagens ätar dag ser lite mer slät ut än vanligt pga igår men det går fram.

Andreas Terzis wrote:
    tack för de värmande orden :D
    Ju det har gått framåt sen sist är tvungen att erkänna det själva but it aint enough haha (de e de aldrig)

bilder tagna idag 09/01/11 efter gårdagens ätar dag ser lite mer slät ut än vanligt pga igår men det går fram.

Fuck,inte dömma för hårt…Man ska INTE bara kolla i spegeln och med sina egna ögon…..
    Ser jävligt bra ut, kör hårt nu!!!!:bb:

Stort plus till din sidechest, den var grym!

ZuperZandra wrote:
    Fuck,inte dömma för hårt…Man ska INTE bara kolla i spegeln och med sina egna ögon…..
    Ser jävligt bra ut, kör hårt nu!!!!:bb:
    Fredrik.J wrote:
    Stort plus till din sidechest, den var grym!

Tack,tack ska fortsätta jobba med allting
    Dieten rullar vidare i samma anda som tidigare det är fortfarande kul även om det känns lite mer mundant nu.

Slår posen lite fel ändå ser inte helt rätt ut borde ha vinklat mer på överkroppen och borde även ha vinklat armen på ett annat sätt men fuck it inte tävling än :p

Andreas Terzis wrote:

;)… det där är inga överarmar, det är tamejf*n ett par kontinentalsocklar…:D

Fenix wrote:
    ;)… det där är inga överarmar, det är tamejf*n ett par kontinentalsocklar…:D

hohoh schyst sagt man kan aldrig få nog stora armar :p

Körde morgon cardiot på sportslife på hisingen idag, fick tag på ett fri vecko kort dit och det var så pissigt väder ute att jag bestämde mig för att köra på löpband på gymmet.(blev2tim + ca 30min till, gick till lidl för att köpa kvarg efteråt)

Vanligtvis gillar jag att gå ute men inte när det regnar och blåser har man chans att köra innomhus då så gör man det så klart.

mer förbränning blir det ikväll efter tränings passet…nu jävlar ska det kommas i form :p :p

köttade framsida ben och lite vader idag helt underbart!!
    trotts dieten har jag inte tappat styrka ligger fortfarande lika bra till styrke mässigt som innan, det är roligt.

orkar inte skriva set reps eller vikter, mins nog inte ens det nu, men jag körde

benpress
    knäböj i smithen/lätta benpressar mellan
    benspark/knäböjisar mellan
    sissy squats / stående vadpressar mellan setten

för första gången tyckte jag att det börjar arta sig lite på framsida lår partiet bara o fortsätta mata.

Lite färska bilder tagna idag.
    Inte i mål än men det rullar på bra tycker jag har aldrig haft så roligt som nu.
    Ser nästan fram emot när klockan ringer 0500 på morgonen och det är dags att gå ut och vandra i mörkret enda jobbiga är att kliva ur den varma sängen that sux ass.

zebra ut! :up:

går verkligen åt rätt håll och tänk inte på hur liten du är mer, tänk på hur jävla grym du blir!

Här går det undan, formen ser bättre ut på bara ett par dagar. Mkt massa på rätt ställen, blir nog coolt det här:emo-thumb

jwallin wrote:
    zebra ut! :up:

tack ska du ha

Richard B wrote:
    går verkligen åt rätt håll och tänk inte på hur liten du är mer, tänk på hur jävla grym du blir!

Jag försöker tänka just så nu koncentrera mig på det jag har att ge just nu och sen bygga vidare på det tills nästa tävling.

storcc wrote:
    Här går det undan, formen ser bättre ut på bara ett par dagar. Mkt massa på rätt ställen, blir nog coolt det här:emo-thumb

Det här är mer min normala form just nu, bilderna jag postade tidigare var tagna efter en ätar dag då man tenderar o svälla o släta ut sig lite innan kroppen stabiliserar sig igen efter schocken.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.