Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 356 total)
  • Author

Thank God att ätar dan är förbi, blir alltid så kass i magen på ätar dan, vänjer mig väldigt snabbt vid diet kost och sen när man får käka vad man vill har jag ingen större lust med att äta fisk och ris fast i större mängder så jag går lös på annat goj även om jag eg inte ens saknar det och magen pallar inte med det blir katastrof.
    Så nu är det back to basic diet förda känns skönt faktiskt.

Nu drar jag till gymmet och slaktar armarna fy fan vad livet kan vara skönt även på en gråmulen trist söndag.

Efter ca 2 månaders dietande börjar man ana skildnad eller vad säger ni?
    Nu är jag inte färdig för scenen än inte på långa vägar men om man får säga det själva så tycker jag att jag är på rätt spår.

jaha och då har man gått o blivit sjuk igen…blir så förbannad:frust:

Tycker absolut att du är på rätt väg redan nu efter 2 månader.
    Segt att du blivit sjuk, du får krya på dig nu så du inte saknar gymmet för mycket.

The_Insane wrote:
    Tycker absolut att du är på rätt väg redan nu efter 2 månader.
    Segt att du blivit sjuk, du får krya på dig nu så du inte saknar gymmet för mycket.

Tack
    ja du sakna gymmet gör man ju det värsta är ändå att man blir sjuk just när allt går så bra, dieten rullade på fint och motivationen var på topp och då smäller det till…..frustrerande att säga minst.
    Känner mig dock redan mycket bättre så jag hoppas att jag kan köra igång igen snart.

back in business
    körde bröst idag kändes riktigt bra.
    Slänger upp en bild på köpet.

hmm behöver nog börja sola lite.

2pass idag

först axlar gick på ca 40 min sen hem o käka o ladda på (feeding frenzy dag idag)

sen armar, man I just lööööve bomb those guns man kan aldrig få för stora armar.

sen hem o käka igen, nu ser jag bara framemot en skön diet vecka med bra käk o ballistic träning.

Var på Exhale samtidigt som dig idag, du hade riktig bra form tycker ja!!

:)

Karlssooooon wrote:
    Var på Exhale samtidigt som dig idag, du hade riktig bra form tycker ja!!

:)

Tackar bro.

asså? coolt. körde ju 2 pass första passet var axlar som sagt, tyckte själva jag såg lite slät o hade ingen bra tryck, andra passet var armar då hade jag käkat mer o trycket infann sig då tyckte jag själva de såg bra ut om man dnu får säga så själva.

Jag var också där med karlsoooon.
    Jag tyckte jag kände igen dig, men jag vågade inte fråga ifall du hade tråd på body ;) Sluta se sådär arg och farlig ut när du tränar, haha. Så kanske man vågar titta på dig nästa gång :up:
    Du såg riktigt bra ut, sen såg jag dig i bar överkropp och det gillade jag :|

Dahlgren wrote:
    Jag var också där med karlsoooon.
    Jag tyckte jag kände igen dig, men jag vågade inte fråga ifall du hade tråd på body ;) Sluta se sådär arg och farlig ut när du tränar, haha. Så kanske man vågar titta på dig nästa gång :up:
    Du såg riktigt bra ut, sen såg jag dig i bar överkropp och det gillade jag :|

hahaha ju jag vet har fått höra det innan, men jag är inte sur bara fokuserad, de e bara o komma fram o snacka jag bits inte tvärtom jag tycker de e skoj.
    Hey bro det där lät gay hahah :D
    Om ni råkar va där igen o har lust så e de bara o pallra fram o öppna käften bara det inte är mitt under ett sett så är det lugnt ävenom jag ser arg o farlig.

Det verkar ta sig bra Andreas.
    Har ju gått om tid.
    Alltid roligt när någon på gymmet ska tävla och nu är det ju minst 2st.
    Fortsätt att trycka gigantiska vikter!

Jonas Lundberg wrote:
    Det verkar ta sig bra Andreas.
    Har ju gått om tid.
    Alltid roligt när någon på gymmet ska tävla och nu är det ju minst 2st.
    Fortsätt att trycka gigantiska vikter!

Ju tack Jonas det verkar gå bra o tid finns det än, fast man ska inte börja tänka ”jag har gott om tid” för tiden stannar inte för någon och börjar man slappa så hamnar man efter och det går åt helv..

formen ser ju ut att ta sig väldigt bra. Bara att kötta på! Fortfarandel lång väg att gå så du behöver nog inte stressa massor.

Richard B wrote:
    formen ser ju ut att ta sig väldigt bra. Bara att kötta på! Fortfarandel lång väg att gå så du behöver nog inte stressa massor.

No stress here :emo-thumb

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.