Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 356 total)
  • Author

chek out my shoes haha de var i ny skick för ca 2 månader sen, men eftersom man nu e på diet så har de slitits rätt fint.

kl är 0500 och det är dags att dra ut o traska i 2h aint life grand?? :what:

Andreas Terzis wrote:
    chek out my shoes haha de var i ny skick för ca 2 månader sen, men eftersom man nu e på diet så har de slitits rätt fint.

Skulle kunna säga att slitaget är ett bra mått på engagemang. Undrar om domare på Muscle Tech bedömmer det. Borde de iaf:). Keep on marching:up:

Fenix wrote:
    Skulle kunna säga att slitaget är ett bra mått på engagemang. Undrar om domare på Muscle Tech bedömmer det. Borde de iaf:). Keep on marching:up:

haha annars kanske jag borde kasta skofan på dem de duger inte till mycket mer längre.:p

BURNING THAT MIDNIGHT OIL

körde ett as sent pass igår var inne vid 00.00 och tränade kändes bra efter en dag med mycket god käk.
    Promenerade hem fr gymmet efteråt natt taxa kan ta sig i röven.

Lite bilder medföljer.

Andreas Terzis wrote:
    BURNING THAT MIDNIGHT OIL

körde ett as sent pass igår var inne vid 00.00 och tränade kändes bra efter en dag med mycket god käk.
    Promenerade hem fr gymmet efteråt natt taxa kan ta sig i röven.

Lite bilder medföljer.

Hallo din lille tjockis;)
    Dags för mig och komma upp och fixa en ny Avatar år dig:D
    Ser bra ut.
    Tyckte jag läste att din brorsa höll på lite med löpning och såg trots det biffig ut.
    Det finns hopp med andra ord.
    Ha det gött och träna så nära gränsen det går, alltså inte över den:pop:

FEVER wrote:
    Hallo din lille tjockis;)
    Dags för mig och komma upp och fixa en ny Avatar år dig:D
    Ser bra ut.
    Tyckte jag läste att din brorsa höll på lite med löpning och såg trots det biffig ut.
    Det finns hopp med andra ord.
    Ha det gött och träna så nära gränsen det går, alltså inte över den:pop:

Hahah fet o glad var man på de bilderna nu e jag bara halvfet men glad e jag ändå:p

jo fan brorsan kutar som en galning,han brukar säga att han vill vara som en spartan stark och uthållig.
    Så det går att både ha kondis och kött även om han inte ser ut som Jay Cuttler men det är inte hans målsättning heller.

Finns inga gränser ju mer insane desto bättre haha.

liten film snutt med shrugsmaskin med lätta vikter.
    vet fan om det funkar med musiken jag lade på istället för jävla stönandet, det var nåt jag hittade på youtubes tjänster ingenting jag lyssnar på själva annars.(jag hade velat ha vader this is the war eller nåt)

[youtube=]

Fram till denna vecka har dieten varit rellativt lätt, har varken varit lättretlig trött eller sur utan bara haft roligt, det var då, denna vecka har varit riktigt jobbig kan sammanfatta den med dessa två ord TRÖTT och SUR.
    Det är så det ska vara och så jag vill att det ska vara inget som är värt kämpa för ska vara lätt annars hade alla gjort det.

Ser fram emot att få äta vad jag vill imon men nu är det fisk och lite ris osm gäller innan det är dags att vandra vidare mot gymmet och döda.

ha de gött!:up:

Andreas Terzis wrote:
    Fram till denna vecka har dieten varit rellativt lätt, har varken varit lättretlig trött eller sur utan bara haft roligt, det var då, denna vecka har varit riktigt jobbig kan sammanfatta den med dessa två ord TRÖTT och SUR.
    Det är så det ska vara och så jag vill att det ska vara inget som är värt kämpa för ska vara lätt annars hade alla gjort det.

Ser fram emot att få äta vad jag vill imon men nu är det fisk och lite ris osm gäller innan det är dags att vandra vidare mot gymmet och döda.

ha de gött!:up:

Du har en grym Figther inom dig…..Ladda satsa och kör hårt nu!!!! Håller tummarna för dig!!!! :worship:

ZuperZandra wrote:
    Du har en grym Figther inom dig…..Ladda satsa och kör hårt nu!!!! Håller tummarna för dig!!!! :worship:

Tack ska du ha.
    Japp idag skall det laddas upp ordentlog, känner mig som enpinne så jag behöver det.
    Tänkte köra två pass idag på gymmet fås se om det blir nåra bilder senare då :P

Vi får styra upp nått pass på Fredag om du kan mannen? försöka få tag på grove Lars med om han är hemma från usa? Ja vill se ribbor som glänser överallt deal?8)

Martin.P wrote:
    Vi får styra upp nått pass på Fredag om du kan mannen? försöka få tag på grove Lars med om han är hemma från usa? Ja vill se ribbor som glänser överallt deal?8)

japp låter bra det, Lars är hemma fr staterna nu brukar köra med han då o då så det går antagligen o styra upp om han nu vill, kan ju inte tala för honnom men jag ska kolla med snubben.

Men jag är på hade varit as coolt :up:

Andreas Terzis wrote:
    Tack ska du ha.
    Japp idag skall det laddas upp ordentlog, känner mig som enpinne så jag behöver det.
    Tänkte köra två pass idag på gymmet fås se om det blir nåra bilder senare då :P

Bild bevis vill jag/vi ha….. Men det kommer säkert gå KALAS!!!!Det är ju trots allt Lördag…:emo-thumb

PURE FUCKING ARMAGEDDON (citerat Dimmuborgir :p)

lite pics då som lovat, keep in mind att det var ätar dag idag så e lite slät men fyllig kände jag mig haha.

Känner mig generös så de blir lite halv naket snusk.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.