Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 356 total)
  • Author

Ser ruskigt bra ut, ge gärnet nu!!!:buttrock:

ZuperZandra wrote:
    Ser ruskigt bra ut, ge gärnet nu!!!:buttrock:

Tackar.
    Jag är motiverad till 100 nu så ser bara fram emot diet mat igen efter gårdagens smuts all in 100% och mer.

Andreas Terzis wrote:
    Tackar.
    Jag är motiverad till 100 nu så ser bara fram emot diet mat igen efter gårdagens smuts all in 100% och mer.

Jag har min dag idag ja Ser riktigt bra ut Andreas. JA, du är i fas!! Och behållt massan riktigt bra:emo-thumb (vuxit till och med kanske??)

Ses på gymmet!

Mvh

Mm mmm mmmm!!

Ser grymt ut andreas. Kör hårt nu !

Riktigt grymt

Har suttit och läst igenom hela din dagbok nu, ser grymt bra ut :emo-thumb Riktigt inspirerande :bb:

Snugglez wrote:
    Har suttit och läst igenom hela din dagbok nu, ser grymt bra ut :emo-thumb Riktigt inspirerande :bb:

o jäklar att du orkat :D
    alltid kul med uppskattning.
    Nu ska jag ut o köra kvälls cardio ha de gött!!

Andreas Terzis wrote:
    o jäklar att du orkat :D
    alltid kul med uppskattning.
    Nu ska jag ut o köra kvälls cardio ha de gött!!

Du är grym som kämpar på!!!! ROCK!!!

Zebaztian wrote:
    Jag har min dag idag ja Ser riktigt bra ut Andreas. JA, du är i fas!! Och behållt massan riktigt bra:emo-thumb (vuxit till och med kanske??)

Ses på gymmet!

Mvh

Anar inte hur härligt det känns att höra Zeb jag oroar mig för att komma i form helatiden så det känns as skönt att höra sådant.
    Tror nog jag lagt på mig lite mer kött det gångna året tycker själva det och jag är inte nådig med komplimanger mot mig själva.

Vi ses in the dungeon för nu ska vi ge järnet, fullt ös medvetslös den tid som återstår nu.

Dennis Johansson wrote:
    Ser grymt ut andreas. Kör hårt nu !
    Calle Ekman wrote:
    Riktigt grymt
    ZuperZandra wrote:
    Du är grym som kämpar på!!!! ROCK!!!

thanx u all ni gör det lätt för mig att pusha vidare :emo-thumb

Jag ska fortsätta jobba vidare med dieten och formen vill verkligen lyckas denna gång;)
    och som sagt uppskattar verkligen alla eran vänliga ord ni gör det lättare för mig att jobba vidare tack än en gång.

Andreas Terzis wrote:
    Anar inte hur härligt det känns att höra Zeb jag oroar mig för att komma i form helatiden så det känns as skönt att höra sådant.
    Tror nog jag lagt på mig lite mer kött det gångna året tycker själva det och jag är inte nådig med komplimanger mot mig själva.

Vi ses in the dungeon för nu ska vi ge järnet, fullt ös medvetslös den tid som återstår nu.

thanx u all ni gör det lätt för mig att pusha vidare :emo-thumb

Jag ska fortsätta jobba vidare med dieten och formen vill verkligen lyckas denna gång;)
    och som sagt uppskattar verkligen alla eran vänliga ord ni gör det lättare för mig att jobba vidare tack än en gång.

Säger bara som jag tycker,du har mycket bra potential…Se bara till att avnjuta den…..
    Ha en bra arbets vecka….. :|

ZuperZandra wrote:
    Säger bara som jag tycker,du har mycket bra potential…Se bara till att avnjuta den…..
    Ha en bra arbets vecka….. :|

tack tack känns väldigt trevligt att höra:) Gött att någon tycker man har potential.

Ledig måndag så jag tar en slö morgon innan jag sticker ut på cardio, skönt att dega lite innan allvaret sätter igång.

Andreas Terzis wrote:
    tack tack känns väldigt trevligt att höra:) Gött att någon tycker man har potential.

Ledig måndag så jag tar en slö morgon innan jag sticker ut på cardio, skönt att dega lite innan allvaret sätter igång.

Hahaha, dega lite?Inlägget vart ju f*n skrivit kl 12….Hihihihi,när kliver du upp?
    Shit,bara jag som går upp innan tuppen..?!
    Haft en skön ledig dag annars?

Tycker du börjar se rå ut, grymt cool rygg i shrugsklippet, har du någon bild på hela baksidan? Med ben och rygg?

Keep it up

ZuperZandra wrote:
    Hahaha, dega lite?Inlägget vart ju f*n skrivit kl 12….Hihihihi,när kliver du upp?
    Shit,bara jag som går upp innan tuppen..?!
    Haft en skön ledig dag annars?

hoh nä gick upp mycket tidigare men degade mig innan jag fick iväg lata röven ut på vägarna, vanligtvis är jag uppe ca 0500 och traskar runt på morgon cardion :emo-thumb.
    Annars har dan varit rätt schyst ja, grymt bra axel pass som jag nyligen kom hem från.

Fredrik.J wrote:
    Tycker du börjar se rå ut, grymt cool rygg i shrugsklippet, har du någon bild på hela baksidan? Med ben och rygg?

Keep it up

Nope har inget än får ta och fixa det till nästa gång jag slänger ut lite pics

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.