Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 346 through 356 (of 356 total)
  • Author

Complete loss for words… detta kan inte vara nyttigt…men OK, jag fattar. Naturligt men INTE normalt. Kom bara ihåg att lyssna på din kropp. :-) U are paying your dues to the spirit of the sport by dedication?

Fenix wrote:
    Complete loss for words… detta kan inte vara nyttigt…men OK, jag fattar. Naturligt men INTE normalt. Kom bara ihåg att lyssna på din kropp. :-) U are paying your dues to the spirit of the sport by dedication?

haha nyttigt e de nog inte men its the sport I love ;) pusha sig till det yttersta och beyond tills man inte har lust o fortsätta men gör det ändå thats sick o man måste vara skadad i huvudet för att fortsätta med detta men jag har aldrig varit frisk i huvudet till att börja med heller.

SJUKT ANDREAS!
    Jävel va snyggt. Gillar din kropp skarpt! (nej jag är inte lagd åt det hållet).
    Du har blivit så redigt hård på 2 månader?
    Grym förändring sen jag sist såg dig som sagt!!!

Dahlgren wrote:
    SJUKT ANDREAS!
    Jävel va snyggt. Gillar din kropp skarpt! (nej jag är inte lagd åt det hållet).
    Du har blivit så redigt hård på 2 månader?
    Grym förändring sen jag sist såg dig som sagt!!!

Tack bro! behöver höra sådant:emo-thumb dina ord värmer.
    började dieten 25e nov så de e mer 3 månader nu, hard work will do all the difference.

Var riktgt trevligt träffa dig Andreas och kötta lite på gymmet:up:
    tyvärr så var de så stressigt med allt pluggande på kursen så han inte med ett pass till :(
    Tyckte din form på överkroppen var mkt bra:up: bara du får till hårdheten på benen så kommer de bli grymt :up:

Martin.P wrote:
    Var riktgt trevligt träffa dig Andreas och kötta lite på gymmet:up:
    tyvärr så var de så stressigt med allt pluggande på kursen så han inte med ett pass till :(
    Tyckte din form på överkroppen var mkt bra:up: bara du får till hårdheten på benen så kommer de bli grymt :up:

thanx bro de va roligt o snacka me er, fattar att plugget blev stressigt så de e lungt.
    Ju fan dietar vidare som en galning ska fan bli hård eller die trying hahah men detta säger jag utan att det är menat som nåt negativt tänkande om dieten, ska fan bli härligt att få börja kötta på igen ordentligt efter tävlingen ser verkligen fram emot det.

Du får ha de gött broder o ropa till om du e i stan igen så att vi kan köra ett köttigt pass, hällsa din polare med fr mig (glömt namnet..the diet mushy brain aint working as its supposed to :p)

Det var längesen du uppdatera nu :what:
    hoppas allt går bra, väntar på en uppdate :)

MR.Marcher wrote:
    Det var längesen du uppdatera nu :what:
    hoppas allt går bra, väntar på en uppdate :)

Tänker lägga ner denna tråd.
    Några sista bilder tagna i lördags under min sista ätar dag för denna gång.

Föreslår i så fall att du agerar efter dina intentioner och lägger ner tråden ASAP. (Betyder as soon as possible).

du ser inte så gammal ut hur länge har du tränat? och hur gammal är du btw Kör hård big man!:D

Måste säga att det är en riktigt inspiration att läsa den här dagboken! Forsätt pumpa! :)

Viewing 11 posts - 346 through 356 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.