- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juli, 2008 at 19:35 #663947Anonym anvandareMember
Det var ett atg sen sist nu, tacka com hem för det deras inkompetens, de har gjort att jag varit utan internet i över en vecka nu, bra jobbat com hem!!
träningen flyter på bra, tankarna på tävling börjar ploppa upp men det lär inte hända förän nästa år så att jag hinner bli lite grov i alla fall.
slänger upp en bild på latsspread under tiden, ska försöka slänga upp lite mer bilder bara jag får igång nätet hemma.
Sitter ju hemma hos morsan nu och surfar så jag tänkte passa på att uppdatera samtidigt.6 juli, 2008 at 19:42 #663948Anonym anvandareMemberInte illa inte illa…….
Ser bra ut!!!
Hoppas att bröstpassen börjar bli roliga och bättre för dig…Tänk, allt sitter i huvudet!!
Ha en bra kväll!
6 juli, 2008 at 19:57 #663949Anonym anvandareMemberär inte direkt rippad men varför skulle jag vara det när jag ändå inte har planer på att tävla i år ska bara kötta på så att jag har nåt att komma med nästa gång.
Senast jag körde bröst fick jag till ett riktigt bra pass så jag hoppas det är på g igen, annars brukar jag ha haft grymt bra kontakt när jag kört bröst, men det går ju upp och ner, så är det.
6 juli, 2008 at 20:08 #663950Anonym anvandareMemberpathetic wrote:är inte direkt rippad men varför skulle jag vara det när jag ändå inte har planer på att tävla i år ska bara kötta på så att jag har nåt att komma med nästa gång.Senast jag körde bröst fick jag till ett riktigt bra pass så jag hoppas det är på g igen, annars brukar jag ha haft grymt bra kontakt när jag kört bröst, men det går ju upp och ner, så är det.
Bara äta och växa för din del nu…!!!!
Skönt att det är på g åt rätt håll.Som du säger att går upp och ner…Abland blir det mer än lyckat andra dagar fucked up…Men men, inget ska vara en dans på rosor.., eller hur!
6 juli, 2008 at 21:44 #663951Anonym anvandareMemberriktigt nice
6 juli, 2008 at 22:22 #663952Anonym anvandareMemberKan förstå att du inte känner dig så stor med umgänget på exhale. Men av bilderna att döma tkr jag du har nog med kvalikativ massa för att det ska gå bra på scenen, Igen
7 juli, 2008 at 00:01 #663953Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Kan förstå att du inte känner dig så stor med umgänget på exhale. Men av bilderna att döma tkr jag du har nog med kvalikativ massa för att det ska gå bra på scenen, Igenfaktum är att jag inte känner mig så liten alltid, ända tills jättarna kliver in hehe, men det är bara att köra sitt eget race och man är vad man är och jag jobbar på med att lägga på mig mer kött.
Tävla kommer jag deffinitivt göra igen, är redan sugen igen men det får vänta tills jag anser mig vara redo till det igen.slänger upp en bild, är på g och masakrera biceps i den, gillar bilden.
7 juli, 2008 at 00:17 #663954Anonym anvandareMemberKött!
8 juli, 2008 at 12:15 #663955Anonym anvandareMemberDet ska då vara ett helvete! just när träningen börjarkomma igång igen efterdiverse svackor på motiveringen, lyckas man att bli sjuk!
sitter hemma och mår pyton.
Börjar klättra på väggarna snart så tråkigt är det jävl@ helv£$ terd!!!8 juli, 2008 at 16:19 #663956Anonym anvandareMemberpathetic wrote:Det ska då vara ett helvete! just när träningen börjarkomma igång igen efterdiverse svackor på motiveringen, lyckas man att bli sjuk!sitter hemma och mår pyton.
Börjar klättra på väggarna snart så tråkigt är det jävl@ helv£$ terd!!!Krya på dig och ÄT en massa nu…….
8 juli, 2008 at 16:42 #663957Anonym anvandareMemberKul tråd!
Växer bra gör du med.:up:
mvh/micke
8 juli, 2008 at 18:15 #663958Anonym anvandareMemberfösöker trycka i mig massor med käk även om aptiten är nere på noll, och känner inte ens någon smak.
nu får jag massa mig till lidl och lasta på med milbona ska ätaaaaaaaa!!
8 juli, 2008 at 19:50 #663959Anonym anvandareMemberSer bra ut naturligtvis, men kan du möjligtvis vara litta mer understated;-) Gillar din träningsfilosofi, kör så hårt efter jobbet att man knappt kan gå än mindre tänka.
9 juli, 2008 at 12:36 #663960Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Kul tråd!Växer bra gör du med.:up:
mvh/micke
Tack, det är alltid roligt att höra.
Ska försöka fortsätta i samma anda:pKänner mig på bättrings vägen idag hoppas på kunna dra igång igen om nåra dar.
sucks big time att inte kunna träna.9 juli, 2008 at 18:30 #663961Anonym anvandareMemberKul att du känner dig på bättringsväg……..
Börja inte träna och kämpa för tidigt bara…!
Och unna dig en STOR glass. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.