Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 356 total)
  • Author
    Oggelit0 wrote:
    Fyfan vad mäter armarna ?

ärligt talat inte den blekaste, men säg såhär not enough :p

”för skojs skull slänger jag in en front dubble bic från nåra dar sen.”

Vaaa!?! Känner inte igen dig om ditt ansikte inte är knallrött, genomvått o ihopskrynklat. Är helt chockad, du ser ju fullt normal ut..skrattade så jag höll på o falla av stolen:D:D.

Lugn. Gillar fortfarande att läsa din journal, även om du inte är en TOTAL freak:emo-thumb.

rygg

köttade på ordentligt, för mosig i skallen för att komma ihåg hur passet såg ut men det satt riktigt bra.
    efter träningen gick jag ut för att rasta hunden, var ungefär halvägs när vädergudarna bestämde sig för att screw mig, började ös regna stora jä…la droppar som blötte ner mig på 2 sekunder härligt slipper duscha nu haha.
    Nu luktar hela lägenheten blöt hund aaah

PS ska slänga in en liten video klipp när jag orkat fixa det.

då ska vi se,, här är den utlåvade video klippen. slänger kanske ut lite mer sådant framöver

[youtube=]

härligt med lite Dimmuborgir :p

Måste instämma borgir är bäst när man ska få tröck ;)

Bjuder på en till video klipp filmad samma dag som den ovan.
    ska bara tillägga att detta var 3 settet och att jag började bli trött därav gungandet…. jag tycker själva det ser jävligt svajigt ut så behöver inga kommentarer om den saken:p

[youtube=]

Du är grov som få. Ni skulle haft en bättre kamera på exhale, ni får säga till han [EXHALE]-killen att införskaffa en lånekamera så ni kan spela in och ta bra bilder :)

Richard B wrote:
    Du är grov som få. Ni skulle haft en bättre kamera på exhale, ni får säga till han [EXHALE]-killen att införskaffa en lånekamera så ni kan spela in och ta bra bilder :)

thanx man det värmer. Är alltid missnöjd själva så det är gött att få lite positiv feedback.
    Filmade med mobilkamera via spegeln därav den risiga kvalitén

Du krossade igår. Var gott med sinnesjuk pump och smärta :emo-thumb

Erik.H wrote:
    Du krossade igår. Var gott med sinnesjuk pump och smärta :emo-thumb

hehe härligt!! som sagt lite ovan med att vara kapten och ha befälet, jag är en vanlig fotsoldat som följer order, så gött att det blev bra, nästa gån får det bli ben masaker:emo-thumb

FRE/08/15

Baksida ben+vader

seated leg curls

1×20/20kg
    1×10/40kg
    1×10/60kg
    3×6/75kg

supersettade med vadpress maskin

6×20/50kg

rakamarklyft
    Här lyckades jag på nåt sätt sträcka övrehögra sidan av mag muskeln så att det känns fortfarande idag..vette fan hur det gick till

1×10/40kg
    1×10/60kg
    1×10/80kg
    2×10/100kg

supersettade med stående vadpress maskin

5×20/90-120kg

liggande legcurls

1×10/40kg
    2×10/50kg
    1×10/60kg

hade eg velat köra lite mage på detta men som sagt sträckte magmuskeln så det gick ju inte så jag klämde ut några töntiga squat maskin reps istället…men den maskinen är så fjantig att det är meningslöst att skriva ner statistik på det här.

ARMAR

matade armarna idag, orkar inte försöka kommaihåg hur passet såg ut så jag slänger bara ut lite pics istället.

tyckte själva armarna såg bra ut idag det är inte ofta jag tycker det, det fins ju hopp haha:p

Blev du sugen på den övningen. Sjuk killer när man varierar smalt och brett. KÖTT!

Erik.H wrote:
    Blev du sugen på den övningen. Sjuk killer när man varierar smalt och brett. KÖTT!

hehe jupp ville göra nåt annorlunda idag denna övning satt perfekt, biceps var helt screwed efteråt orkade knappt lyfta väskan när jag var klar…

Dina armar är grymma vad ligger kroppsvikten på ?

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.